خرید قسطی خودرو حتی یک ماهه!

رپرتاژ آگهیهمراه مکانیک یک طرح فروش اقساطی خودرو (کوتاه‌مدت) دارد که جلوی بر باد رفتن فرصت و آرزوی خرید خودرو را می‌گیرد. فرقی ندارد که می‌خواهید با جمع کردن پول به این آرزو برسید یا خودروی فعلی خود را بفروشید؛ می‌توانید از این طرح کمک بگیرید تا حداقل از تورم جا نمانید.

فروش اقساطی خودرو کوتاه‌مدت یعنی چند روز؟

بازه زمانی فروش اقساطی خودرو کوتاه‌مدت همراه مکانیک می‌تواند بسته به شرایط و میل شما بین ۷ تا ۹۰ روز باشد. این طرح ۲ مدل دارد که نحوه پرداخت و تحویل خودرو در آن‌ها متفاوت است:

  • در مدل تحویل فوری، شما می‌توانید حداقل ۸۰ درصد مبلغ خودرو را به عنوان پیش‌پرداخت بدهید و خودرو را فوراً و پس از تنظیم قرارداد تحویل بگیرید. مبلغ وام در این مدل حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان است و بین ۷ تا ۹۰ روز بعد برای بازپرداخت آن وقت دارید.

  • در مدل تحویل ۷ تا ۹۰ روزه، شما با پرداخت حداقل ۳۰ درصد مبلغ خودرو صاحب آن می‌شوید؛ اما زمانی آن را تحویل می‌گیرید که مابقی مبلغ را بپردازید. حداکثر تسهیلات در این طرح ۵۰۰ میلیون تومان است و مثل مدل قبلی، برای بازپرداخت آن بین یک هفته تا ۳ ماه به شما فرصت داده می‌شود.

چرا باید از فروش اقساطی همراه مکانیک استفاده کنم؟

هر ۲ مدل طرح تحویل فوری و طرح تحویل ۷ تا ۹۰ روزه مزایایی دارند که تبدیل به احسن خودرو یا خرید خودروی جدید را برای شما آسان می‌کنند. در ادامه این مزایا را می‌خوانید:

بازپرداخت ۹۰ روزه؛ اما به قیمت همان ۳ ماه قبل!

در فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک مبلغ پیش‌پرداخت و اقساط بر اساس قیمت خودرو در همان روز واریز پیش‌پرداخت محاسبه می‌شود. به عنوان مثال اگر بازپرداخت ۹۰ روزه را انتخاب کنید و قیمت خودرو طی این مدت بالا برود، برای تورم مبلغ اضافه‌ای از شما دریافت نمی‌شود.

این مزیت به معنای جا نماندن از تورم است و در کمتر جایی با پرداخت ۳۰ درصد مبلغ، خودرو را تا ۳ ماه برای شما نگه می‌دارند و مابقی مبلغ را بر اساس همان قیمت روز اول می‌گیرند. در این ۹۰ روز می‌توانید بدون استرس و سر فرصت خودروی فعلی خود را بفروشید یا بودجه موردنیاز را تأمین کنید.

شرایط منطقی

ثبت نام در طرح اقساطی کوتاه‌مدت همراه مکانیک نیازی به معرفی ضامن و تأمین شرایط پیچیده ندارد. کافی است ۲ برگ چک صیادی بنفش، کارت ملی، شناسنامه و سند یا اجاره محل سکونت خود را همراه داشته باشید تا صاحب خودروی موردنظر شوید.

سرعت بالای تأمین سرمایه و تحویل خودرو

کلمه «فوری» در وام‌های بانکی و طرح‌های فروش اقساطی خودروها می‌تواند بسیار فریبنده باشد؛ اما این کلمه در طرح اقساطی همراه مکانیک نزدیک‌ترین معنا به واقعیت را دارد. فرایند تأمین سرمایه در این طرح کمتر از ۲۴ ساعت طول می‌کشد و در طرح تحویل فوری، واقعاً سوئیچ خودرو را پس از تنظیم قرار داد به شما می‌دهند.

خرید خودرو کارکرده با کارشناسی تضمین‌شده

اگر قصد خرید خودرو کارکرده دارید اما نگران سلامت فنی و بدنه آن هستید، باید بدانید که تمام خودروهای کارکرده و دست دوم موجود در نمایشگاه همراه مکانیک، کارشناسی شده‌اند و ضمانت رسمی و کتبی دارند. شما می‌توانید هم خودروی کارکرده و هم خودروی صفر را از همراه مکانیک بخرید و ازآنجایی‌که هیچ واسطه‌ای در کار نیست و مستقیم با خود فروشنده طرف می‌شوید، خودرو را با همان شرایط درج شده در آگهی می‌خرید. برای اثبات این ادعا، بد نیست بدانید که تمامی خودروهای موجود در این طرح پیش از آگهی کارشناسی می‌شوند و کارشناسی آن‌ها تا ۷ روز و سقف ۸۰۰ میلیون تومان ضمانت دارد.

آیا همراه مکانیک فروش اقساطی خودرو بلندمدت هم دارد؟

فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک در طرح بلندمدت، همچنان به قوت خود پابرجاست. با استفاده از آن طرح می‌توانید با پرداخت 50 درصد مبلغ خودرو را تحویل بگیرید و مابقی را طی اقساط 6 تا 60 ماهه (5 ساله) بپردازید. مدارک موردنیاز این طرح مشابه طرح کوتاه‌مدت است؛ با این تفاوت که به چک‌های صیادی بیشتر و گردش حساب شش ماهه شما هم نیاز دارد. تمامی مزایای طرح کوتاه‌مدت اینجا هم وجود دارد و شش‌دانگ خودرو در همان زمان تحویل به نام خودتان زده می‌شود.

با وجود وضعیت تورم بازار خودرو، خرید خودرو اقساطی در طرح بلندمدت همراه مکانیک هم به‌صرفه است؛ چون قیمت تمام شده خودرو از قیمت روز آن پایین‌تر خواهد بود.

کدام خودروها در طرح‌های فروش اقساطی همراه مکانیک عرضه می‌شوند؟

فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک در طرح‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت، محدودیتی در انتخاب نوع و مدل خودرو وجود ندارد و می‌توانید انواع خودروهای داخلی یا خارجی را بخرید. برای مشاهده این خودروها و اطلاع از شرایط طرح‌های اقساطی همراه مکانیک، روی لینک زیر کلیک کنید: https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/?credit=true

در آخر نیز توجه داشته باشید که فروش اقساطی خودرو، در شرایط نابسامان اقتصادی که روزانه شاهد گران‌تر شدن خودرو و کاهش قدرت خرید مردم هستیم می‌تواند به افرادی که قصد خرید قسطی خودرو را دارند امکان رسیدن به ماشین دلخواهشان را بدهد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.