منوی کافه و رستوران هتل گلدیس کیش + قیمت

رپرتاژ آگهی: هتل‌ها بعد از خدمات‌دهی باکیفیت سعی بر آن دارند تا با قوی‌تر کردن بخش کافه و رستوران خود تمامی نیازهای مهمان‌های خود را برآورده سازند و آن‌ها را از حضور در بیرون از هتل برای سرو غذا آسوده‌خاطر کنند. در همین راستا باید به شما بگویم دو هتل گلدیس کیش و هتل آتانا تهران (https://www.alibaba.ir/hotel-atana ) بسیار قوی در این حوزه ظاهرشده‌اند که ما در ادامه یکی از آن ها را برای آشنایی بیشتر به شما معرفی خواهیم کرد. شاید آشنایی با منوی کافه‌رستوران هتل گلدیس کیش برای شما خارج از لطف نباشد. به این خاطر که سفر به جزیره زیبای کیش قدری از مسافرت به تهران و اقامت در هتل آتانا تهران برای شما گران‌تر تمام می‌شود. پس با ما همراه باشید که یکی از دغدغه‌های سفر به کیش با این کسب اطلاع کم‌رنگ‌تر شود.

 قیمت غذا در کیش چگونه است؟

 باید به شما بگویم قیمت‌ها در کیش آن‌قدر هم که شما تصور می‌کنید نجومی نیست. شاید تنها ۱۰ تا ۲۰ درصد بالاتر از بقیه شهرهای ایران شاهد افزایش قیمت منوهای رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها باشید. این امر هم بیشتر به دلیل رفت‌وآمد به شهرها و استان‌های دیگر است که به‌منظور تأمین مواد خوراکی اولیه در کیش دنبال می‌شود. از سوی دیگر شما می‌توانید غذاهای دریایی را باقیمتی به‌مراتب کمتر از سایر شهرهای ایرانی در این جزیره تجربه کنید. خرید صیدهای تازه توسط رستوران‌ها و هتل‌ها به‌منظور طبخ غذاهای سنتی و بومی این امر را سبب شده است تا در این حوزه شاهد کاهش قیمت باشید. باید به شما بگویم قیمت غذا در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل‌های سه ستاره تقریباً ۱۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان ارزان‌تر از هتل‌های ۵ ستاره است.

منوی کافه و رستوران هتل گلدیس کیش

 می‌خواهیم در ادامه ریزبه‌ریز منوی پیشنهادی هتل گلدیس کیش را همراه باقیمت آن موردبررسی قرار دهیم تا برنامه‌ریزی مالی شما در سفر به کیش به‌درستی دنبال شود پس ما را همراهی کنید.

غذاهای اصلی

منوی کافه و رستوران

 قیمت غذاهای اصلی هتل گلدیس کیش که شامل سوپ ۶۰۰۰۰ تومان، سیب‌زمینی سرخ‌شده ۹۰۰۰۰ تومان، میرزاقاسمی ۸۰۰۰۰ تومان، شنیتسل مرغ ۱۰۰۰۰۰ تومان، خوراک میگو ۳۸۰۰۰۰ تومان، خوراک کوبیده نگینی ۱۶۰۰۰۰ تومان، خوراک کباب بختیاری ۲۸۰۰۰۰ تومان، خوراک عدسی پرسنلی ۴۰۰۰۰ تومان، چلو قورمه‌سبزی با نوشابه و ماست ۱۵۰۰۰۰ تومان، چلوخورشت قیمه نوشابه ماست تک‌نفره ۱۵۰۰۰۰ تومان، چلو جوجه‌کباب با نوشابه ماست ۱۷۰۰۰۰ تومان، زرشک‌پلو مرغ با نوشابه و ماست ۱۷۰۰۰۰ تومان، چلو جوجه‌کباب ۱۸۰۰۰۰ تومان، چلوکباب نگینی ۱۸۰۰۰۰ تومان، چلوکباب کوبیده ۱۶۰۰۰۰ تومان، زرشک‌پلو ران ۱۷۰۰۰۰ تومان، چلو ماهی سرخ‌شده ۳۰۰۰۰۰ تومان، زرشک‌پلو با مرغ سینه ۱۷۰۰۰۰ تومان، چلو قورمه‌سبزی ۱۵۰۰۰۰ تومان، چلو قیمه‌بادمجان ۱۵۰۰۰۰ تومان، چلوکباب وزیری ۲۶۰۰۰۰ تومان، چلو ایرانی ۵۰۰۰۰ تومان، خوراک کوبیده ۱۴۰۰۰۰ تومان، خوراک ماهی سرخ‌کرده ۲۸۰۰۰۰ تومان، خوراک جوجه‌کباب ۱۶۰۰۰۰ تومان، خوراک مرغ ۱۲۰۰۰۰ تومان، چلو خارجی ۴۰۰۰۰ تومان و چلو کوبیده با نوشابه ماست ۱۷۰۰۰۰ تومان است.

 منوی صبحانه

قیمت صبحانه گرم ۱۰۰۰۰ تومان، صبحانه سرد ۸۰۰۰۰ تومان، صبحانه مسافر ۱۰۰۰۰۰ تومان و صبحانه کامل ۱۸۰۰۰۰ تومان است. این صبحانه برای هتل آتانا تهران هم در تقریباً با همین رنج قیمت برای شما فراهم‌شده است.

نوشیدنی

 قیمت دوغ پرسنلی ۱۰۰۰۰ تومان، دوغ کوچک ۲۰۰۰۰ تومان، دلستر ۳۰۰۰۰ تومان، نوشابه قوطی ۳۰۰۰۰ تومان، نوشابه بطری ۲۰۰۰۰ تومان و نوشابه پرسنلی بطری ۱۱۰۰۰ تومان است.

منوی کافه و رستوران

سالادها

 قیمت سالاد شیرازی ۴۵۰۰۰ تومان، ترشی مخلوط ۳۵۰۰۰ تومان، ترشی سیر ۴۰۰۰۰ تومان، ترشی لیته ۴۰۰۰۰ تومان، ماست موسیر پرسنلی ۲۰۰۰۰ تومان، زیتون ساده ۴۰۰۰۰ تومان، ماست موسیر ۴۰۰۰۰ تومان، ماست خیار ۴۵۰۰۰ تومان، ماست ساده ۳۵۰۰۰ تومان و سالاد فصل ۵۸۰۰۰ تومان است.

کافی‌شاپ

قیمت کیک شکلاتی ۵۰۰۰۰ تومان، کیک تیرامیسو ۶۰۰۰۰ تومان، کیک گردو ۵۰۰۰۰ تومان، چای فنجان ۳۰۰۰۰ تومان، چای قوری ۶ نفره ۱۰۰۰۰۰ تومان، دمنوش ۵۰۰۰۰ تومان، اسپرسو سینگل ۶۰۰۰۰ تومان، اسپرسو دبل ۸۰۰۰۰ تومان، کاپوچینو ۴۰۰۰۰ تومان، لته ۴۰۰۰۰ تومان و کیک پرسنلی ۳۵۰۰۰ تومان است.

غذاهای پرسنلی

قیمت سالاد شیرازی پرسنلی ۲۰۰۰۰ تومان، ماست پرسنلی ۵۰۰۰ تومان، پنیر گوجه خیار پرسنلی ۲۰۰۰۰ تومان، تخم‌مرغ نیمرو پرسنلی ۳۶۰۰۰ تومان، آب‌معدنی کوچک پرسنلی ۸۰۰۰ تومان، سوسیس گوجه، ۴۰۰۰۰ تومان، سیب‌زمینی تخم‌مرغ پرسنلی ۴۰۰۰۰ تومان، خوراک لوبیاچیتی ۴۰۰۰۰ تومان، کره عسل ۲۰۰۰۰ تومان، صبحانه پرسنل ۳۰۰۰۰ تومان و نوشابه قوطی پرسنلی ۲۳۵۰۰ تومان است.

 کلام آخر در مورد منوی غذا در هتل‌های کیش

همان‌طور که می‌دانید سفر به کیش در رده سفرهای گران‌قیمت قرارگرفته است و این امر به دو دلیل برای شما به وجود می‌آید. یک اقامت در یک هتل لوکس و گران‌قیمت دوم خرید غذاهای محلی که شاید قدری هزینه‌های سفر شمارا گران‌تر به پایان برساند. در مقاله پیش رو سعی بر آن داشتیم تا شمارا به‌صورت ریزبه‌ریز از قیمت تمام‌شده منوی هتل گلدیس کیش مطلع کنیم. این امر سبب می‌شود تا شما بدون نگرانی از بابت هزینه‌های مربوط به خوردوخوراک خود برنامه‌ریزی کنید. درست است که هزینه اقامت و شکم گردی در جزیره کیش قدری بالا است. باید به شما بگویم با اقامت در یک هتل ارزان‌قیمت و بهره گرفتن از تخفیف‌های فصلی آن به‌راحتی می‌توانید سفر مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای خود و خانواده‌تان مهیاسازید. لیست ارائه‌شده به شما برای یک برنامه‌ریزی اصولی به جهت سفر به کیش و اقامت در هتل گلدیس کیش یاری خواهد کرد. همچنین این قیمت‌ها را بافاصله خیلی کمی برای هتل آتانا تهران هم می‌توانید در نظر داشته باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.