دارایی تحت مدیریت صندوق ایران زمین به 12 هزار میلیارد تومان رسید

رپرتاژ آگهی: مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه‌گذاری هدف حافظ در گفت‌‌‌وگویی از دو برابر شدن ارزش دارایی‌های صندوق با درآمد ثابت ایران زمین در یک سال گذشته خبر داد و آن را نشان‌دهنده اعتماد مردم به این صندوق و ویژگی‌های مثبت آن برای تجربه یک سرمایه‌گذاری مطمئن دانست.

افزایش دارایی تحت مدیریت صندوق با درآمد ثابت ایران زمین

هادی قره‌باغی، مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه‌گذاری هدف حافظ در این گفت‌و‌گو در خصوص افزایش دارایی تحت مدیریت صندوق ایران زمین اعلام کرد که ارزش دارایی‌های این صندوق در طی یک سال گذشته دو برابر شده و از 60 هزار میلیارد تومان به 12 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است و با این اتفاق در حال حاضر صندوق ایران زمین جزو 10 صندوق بزرگ صدور و ابطالی در ایران است و ما میزبان 50 هزار سرمایه‌گذار از سراسر کشور هستیم.

مزایای سرمایه گذاری در صندوق ایران زمین

قره‌باغی افزود: تلاش‌های زیادی در این مدت برای افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به سرمایه‌گذاران صورت گرفته است؛ به‌عنوان مثال، پنجشنبه‌ها را به روزهای کاری صندوق اضافه کرده‌ایم و از این نظر جزو معدود صندوق‌هایی هستیم که در هفته 6 روز کاری دارند. همچنین او مطرح کرد: برای سهولت نقدشوندگی واحدهای سرمایه‌گذاری، پرداخت مبالغ ابطال را به 3 بار در روز افزایش داده‌ایم.

یکی‌دیگر از اقداماتی که در این راستا انجام شده است، پرداخت آنی مبالغ ابطال برای سرمایه‌گذارانی است که حساب پیش‌فرض سجامی یا حساب پیش فرض آنها در صندوق، حساب بانک ایران زمین است؛ سرمایه‌گذاران می‌توانند برای تجربه نقدشوندگی آنی، حساب پیش فرض خود را به حساب بانک ایران زمین تغییر دهند. همچنین، با توجه به اینکه امکان افتتاح حساب بانک ایران زمین به صورت آنلاین و غیرحضوری وجود دارد، سرمایه‌گذارانی که حساب بانک ایران زمین ندارند، می‌توانند به راحتی حساب خود را افتتاح و از مزایای نقدشوندگی آنی بهره‌مند شوند.

سود صندوق ایران زمین چقدر است؟

مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه‌گذاری هدف حافظ در پایان درباره سود صندوق ایران زمین بیان کرد: ما در یک سال اخیر 4 بار سود صندوق را افزایش داده‌ایم و سود روزشمار را به 27 درصد رسانده‌ایم؛ او افزود: در صورتی که افراد پس از سرمایه‌گذاری در صندوق ایران زمین، سودهای ماهانه خود را دریافت نکنند و آن را مجدد در صندوق سرمایه‌گذاری کنند، سود آنها به 30.6 درصد سالانه خواهد رسید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.