خلاصه ای از نشست "پرسش و پاسخ" با مدیرعامل کوینکس: حمایت از رشد بلند مدت اکوسیستم و توانمندسازی کاربران

رپرتاژ آگهی: این نشست بینش عمیقی را در مورد برنامه های آتی کوینکس، نقش استراتژیک CET$ در اکوسیستم و تمرکز تزلزل ناپذیر پلتفرم بر توسعه کاربر محور، ارائه داد. این خلاصه، مرور مفصلی از بحث‌های انجام شده در طول این رویداد را ارائه می‌کند و چشم‌انداز روشنی از مسیر آینده پلتفرم را برای کاربران کوینکس فراهم می کند.

درباره کوینکس و هایپو یانگ (موسس و مدیر عامل کوینکس)

کوینکس که در سال 2017 تأسیس شده، یک صرافی جهانی رمزارز است که از بیش از 1,200 رمزارز و بیش از 1,700 جفت معاملاتی پشتیبانی می کند. کوینکس با فعالیت در بیش از 200 کشور و به همراه بیش از 10 میلیون کاربر، تجربه معاملاتی حرفه ای و کاربر پسندی را ارائه می دهد. اکوسیستم کوینکس به رهبری هایپو یانگ، بنیانگذار و مدیر عامل کوینکس، به چیزی فراتر از یک فضای معاملاتی گسترش یافته و شامل کیف پول کوینکس، زنجیره هوشمند کوینکس، کوینکس اکسپلورر و خیریه کوینکس می شود.

در طول پرسش و پاسخ، هایپو یانگ مرحله جدیدی از توسعه کوینکس را تعریف کرد و بر اهمیت CET$ در این اکوسیستم تاکید کرد. او توضیح داد که کوینکس متعهد به رویکرد کاربر محوری است که بر نوآوری و توانمندسازی تمرکز دارد. CET$ به عنوان یک اعتبار حیاتی برای توسعه اکوسیستم و یک ابزار کلیدی توانمندسازی در سناریوهای ارزش سهام مختلف، معرفی شد. هایپو یانگ همچنین به مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و محصولات آینده که به CET$ مرتبط هستند اشاره کرد.

گفتگو

سوال ۱: اخیراً متوجه شدیم که کوینکس صفحه معرفی CET$ خود را اصلاح کرده و محصولات و خدمات خود را ارتقا داده است. علاوه بر این، کوینکس اکوسیستم خود را نیز راه اندازی کرده است. کوینکس را در این مرحله جدید توسعه چگونه تعریف می کنید؟ توکن کوینکس،CET$، چه نقشی در این اکوسیستم دارد؟

هایپو یانگ: صنعت کریپتو هنوز در مراحل اولیه خود است و رقابت شدیدی در بخش های مختلف، به ویژه در حوزه معاملات، جایی که رقابت شدید و نوسانات بازار چالش های مهمی را برای شرکت ها ایجاد می کنند، در جریان است. در این زمینه، کوینکس با رقیب های بسیاری روبرو شده و فعالانه ویژگی های منحصر به فرد خود را برای رسیدگی به موضوع همگن سازی در این حوزه، شکل داده است. این امر مستلزم قابلیت های عالی طراحی محصول و درک عمیق دینامیک صنعت [کریپتو] و نیازهای کاربران است.

اولا، ما همیشه رویکرد کاربر محور خود را حفظ کرده ایم. در مراحل اولیه طراحی محصول، از دیدگاه کاربر شروع می کنیم و عمیقاً نیازها و ترجیحات کاربران خود را درک می کنیم. ما از طریق تجزیه و تحلیل داده ها و بازخورد کاربران، به طور مداوم محصولات خود را اصلاح و بهینه سازی می کنیم. هدف از این تلاش ها ارتقای تجربه کاربر، کسب شناخت بازار و تضمین وفاداری طولانی مدت آنهاست. ما معتقدیم که تنها با رفع واقعی نیازهای کاربران می توانیم اعتماد و حمایت آنها را جلب کنیم.

ثانیا، ما به منظور برآوردن تقاضاهای متنوع کاربران برای محصولات و خدمات متنوع، نه تنها بر نوآوری پافشاری می‌کنیم، بلکه در خط مقدم صنعت باقی می‌مانیم و متعهد به ارائه اطلاعات صنعتی سریع‌تر، جامع‌تر، عمیق‌تر و ارزشمندتر به کاربران هستیم. این اطلاعات نه تنها از تصمیمات سرمایه‌گذاری کاربران پشتیبانی می‌کنند، بلکه به آنها کمک می‌کنند تا روندها و دینامیک بازار را بهتر درک کنند و قابلیت‌های سرمایه‌گذاری و اعتماد آنها را افزایش می دهند.

کوینکس همیشه تجربه کاربری را در اولویت قرار داده و هدف آن کمک به کاربران در سراسر جهان برای ورود آسان به دنیای کریپتو است. فناوری رمزارز غیرمتمرکز ذاتاً برای خدمت به عموم طراحی شده و کوینکس نیز به کاهش موانع ورود کاربران جهانی اختصاص یافته و به طور مداوم پلی برای دسترسی کاربران عادی به دنیای کریپتو ایجاد می کند تا دروازه ورود آنها به این حوزه باشد. ما به کاربران کمک می‌کنیم تا تراکنش های دارایی‌‌های رمزارز را «به سادگی» انجام دهند و به طور موثری هزینه‌های معاملاتی و بار روانی آن‌ها را کاهش می‌دهیم. بنابراین، ما بر روی محصولات خود و تجربه کاربری متمرکزیم و تلاش می کنیم با ارائه ویژگی هایی با کاربری آسان، راحت و کارآمد، هر سرمایه گذاری را قادر سازیم تا از مزایای رمزارزها، در این عصر سرشار از پتانسیل، بهره مند شود.

به عنوان مثال، در کوینکس کاربران می توانند از یک فرآیند معاملاتی ساده و با آستانه پایین لذت ببرند. ویژگی نوآورانه AMM (بازارسازی خودکار) کاربران را قادر می سازد تا فقط با معادل 200 USDT دارایی به راحتی در بازارسازی شرکت کنند و به این ترتیب، این امکان برای کاربران عادی فراهم می شود که بازارساز شوند و بازده قابل توجهی کسب کنند. علاوه بر این، تیم محصولات کوینکس به طور مداوم بهینه سازی و ارتقاء هایی را در محصولات قراردادی خود انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که کاربران جهانی به راحتی می توانند بر ویژگی های این محصولات مسلط شوند، از آنها استفاده کنند و فرصت های سرمایه گذاری خود را افزایش دهند.

علاوه بر غنی‌سازی ویژگی‌های محصولات، ما پیوسته به استراتژی لیستینگ «خوب، سریع، جامع» پایبند بوده‌ایم. سیستم لیستینگ کوینکس اکنون بسیار بالغ شده و بیش از 1,200 توکن با کیفیت و بیش از 1,700 بازار معاملاتی در دسترس قرار گرفته اند. این به کاربران طیف گسترده ای از انتخاب ها را ارائه می دهد و آنها را قادر می سازد تا با توجه به استراتژی های سرمایه گذاری و ریسک پذیری خود به صورت انعطاف پذیر معامله کنند. در آینده، ما همچنان به لیستینگ های با کیفیت ادامه می‌دهیم، تمرکز خود را روی کشف ارزش پروژه‌ها می گذاریم و به کاربران، دارایی‌های دیجیتالی بالقوه و نوآورانه‌تری را ارائه می دهیم تا به آنها کمک ‌کنیم فرصت‌های خوبی را در میان نوسانات بازار به دست آورند.

کوینکس با بهبود مستمر کیفیت محصولات و تجربه کاربری، در تلاش است تا به یک پلتفرم معاملاتی قابل اعتماد برای کاربران تبدیل شود و به هر کاربر کمک کند در تجارت دارایی‌های کریپتویی موفق شود و به قدردانی از ثروت دست یابد. ما بر این باوریم که آینده کریپتو متعلق به هر کاربری است که جرات نوآوری و اکتشاف را داشته باشد، و کوینکس هر کاری که از دستش بر بیاید را انجام خواهد داد تا راه را برای آنها هموار کند و به آنها در دستیابی به آینده سرمایه گذاری روشن تر، کمک کند.

توکن پلتفرم کوینکس، $CET، هم اعتباری حیاتی برای توسعه اکوسیستم کوینکس است و هم یک حامی مهم برای سناریوهای مرتبط با ارزش سهام کوینکس. ما به زودی مجموعه ای از ویژگی ها و محصولاتی را که با CET$ ارتباط نزدیکی دارند، معرفی خواهیم کرد.

سوال ۲: برنامه کوینکس برای افزایش اعتماد کاربران و جذب کاربران بالقوه چیست؟

هایپو یانگ: اولاً، از طریق غنی‌سازی سناریوهای فعلی ارزش سهام CET$ و با تحقیق روی برنامه ای جهت ارتقاء سیستم ارزش سهام $CET که انتظار می‌رود در سپتامبر به‌طور کامل بروزرسانی شود.

ثانیا، از طریق توانمندسازی مستمر محصولات مرتبط با CET$، افزایش ارزش سهام و سناریوهای کاربردی CET$، و توانمندسازی بیش از پیش موارد استفاده و ارزش سهام $CET.

سپس با ادامه طرح بازخرید و توکن سوزی $CET: این توکن پس از بازخریدها و توکن سوزی های مداوم به گردش کامل رسیده است. CET$ نه تنها توکن پلتفرم کوینکس است، بلکه یک اعتبار گردش ارزش ضروری در اکوسیستم کوینکس نیز به شمار می رود. با توجه به تعهدمان به ارزش CET$، کوینکس هر روز 20 درصد از درآمد کارمزد پلتفرم را برای بازخرید CET$ استفاده می کند و در پایان هر ماه میلادی، تمام CET$ خریداری شده در آن ماه را می سوزاند.

بازخرید و توکن سوزی تا زمانی که $CET به 0 برسد ادامه خواهد داشت. CET$ از زمان راه اندازی، از طریق روش های مختلفی از جمله ایردراپ ها، گسترش بازار جهانی، مشوق های تیمی، و تخفیف کارمزد معاملاتی توزیع شده است. از طریق مکانیسم بازخرید و توکن سوزی مداوم، عرضه CET به تدریج کاهش می‌یابد و کمیابی و ارزش بلندمدت توکن افزایش پیدا می کند، بنابراین از عملیات غیرمنطقی بالقوه در موارد توکن سوزی های فصلی جلوگیری می‌شود.

بازخرید روزانه تضمین می‌کند که قیمت CET بیشتر با یک روند صعودی باثبات همخوانی دارد و به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که CET را با خیالی آسوده هولد کنند و در کنار کوینکس به رشد ثروت دست یابند. هدف این اقدامات افزایش اعتماد کاربران به توسعه آینده $CET است.

سوال ۳: علاوه بر سناریوهای موجود ارزش سهام، کوینکس چه اقدامات دیگری برای توانمندسازی CET$ در آینده انجام خواهد داد؟ ممکن است در این مورد توضیح دهید؟

هایپو یانگ: در آینده، کوینکس به تقویت سناریوهای ارزش سهام CET$، از جمله ارائه مجموعه ای از محصولات ارزش افزوده که در ادامه به آنها اشاره می شود، ادامه خواهد داد:

  • کوینکس داک برای کمک به پروژه‌های مرحله اولیه از طریق جمع‌آوری سرمایه و کمک تبلیغاتی

  • استیکینگ CET برای ارائه محصولات استیکینگ ایمن و کارآمد آن چین به کاربران

  • ماینینگ کوینکس جهت قادر ساختن کاربران برای استیک کردن توکن ها و دریافت جوایز ایردراپ

  • حساب سپرده گذاری و سرویس وام دهی کوینکس، که خدمات مالی متنوعی را برای رفع نیازهای نقدینگی کوتاه مدت و خدمات سپرده گذاری کاربران، ارائه می دهد.

این محصولات و خدمات سناریوهای استفاده و ارزش سهام CET$ را غنی تر می کنند. کوینکس به ترکیب واقعیت‌های بازار ادامه می‌دهد تا به هولدرهای CET محصولات و خدمات مالی گسترده‌تری را ارائه دهد و نیازهای سرمایه‌گذاری و خدماتی متنوع‌تر کاربران را برآورده کند. از زمان آغاز به کار، CET$ به میلیون‌ها کاربر در بیش از 200 کشور و منطقه در سرتاسر جهان این امکان را داده است که از ارزش و راحتی مزایای مختلف این توکن برخوردار شوند.

چه بهبود تدریجی سیستم خدمات ارزش افزوده کاربران اکوسیستم کوینکس و چه خدمات و محصولات مربوط به CET$ که در حال حاضر توسط کوینکس در حال برنامه ریزی شدن هستند، هر دو، جایگاه CET$ را به عنوان یک اعتبار مهم برای سناریوهای کاربردی، سناریوهای تجاری و سناریوهای ارزش سهام در کل اکوسیستم کوینکس، تثبیت می کنند. در آینده، سیستم ارزش سهام VIP نیز بر اساس نیازهای بازار ارتقا خواهد یافت. همانطور که اکوسیستم کوینکس به توسعه و عمیق تر شدن ادامه می دهد، کوینکس نیز مایل است سودهای حاصل از رشد اکوسیستم کوینکس و صنعت [رمزارز] را با بیش از 10 میلیون کاربر جهانی خود به اشتراک بگذارد.

سوال ۴: با توجه به طرح توانمندسازی CET$ و اقدامات مد نظر برای آینده، نظر شما در مورد تحرکات آتی و ارزش بازار CET$ چیست؟

هایپو یانگ: پیش‌بینی ارزش بازار و روندها چالش برانگیز است چرا که عوامل بسیاری روی بازار تاثیر می‌گذارند و ارزش بازار و روندها نتیجه ترکیب شدن این عوامل هستند. بنابراین، تعمیم دادن دشوار است. با این حال، آینده CET$ تا حدودی نشان دهنده آینده اکوسیستم کوینکس است. کوینکس توسعه اکوسیستم خود را به یک اولویت استراتژیک در حرکت رو به رشدش تبدیل می کند.

ما به گسترش دامنه اکوسیستم ادامه خواهیم داد، کاربردهای مالی و سناریوهای سرمایه گذاری را متنوع تر خواهیم کرد، مشارکت کنندگان و کاربران بیشتری را در اکوسیستم در بر خواهیم گرفت و این [اکوسیستم] را در کنار هم خواهیم ساخت و توانمندتر خواهیم کرد. بنابراین، برای پیش بینی آینده CET$، باید به طور بی طرفانه توسعه آینده اکوسیستم کوینکس را در نظر بگیریم.

با نگاهی به مسیر توسعه کوینکس از زمان تاسیس آن در سال 2017، در طول هفت سال گذشته، شاهد رشد این پلتفرم بوده ایم که در نتیجه آن اکنون توانسته از 18 زبان در بیش از 200 کشور و منطقه، از بیش از 1200 توکن قابل معامله و بیش از 1700 بازار معاملاتی پشتیبانی کند و به بیش از 10 میلیون کاربر ثبت شده در سراسر جهان خدمت رسانی کند.

با تلاش‌های تیم و به لطف پشتیبانی کاربران، کوینکس از یک پلتفرم معاملاتی به یک اکوسیستم تبدیل شده است که شامل یک صرافی، کیف پول، زنجیره عمومی، بنیاد خیریه و کاوشگر بلاک‌چین می‌شود. در طول هفت سال گذشته، کوینکس شاهد تغییرات و نوسانات زیادی در صنعت بوده است. وقتی به هفت سال آینده نگاه می کنیم، به جای تمرکز صرف بر روی CET$ یا کوینکس، باید چشم انداز صنعت [کریپتو] را در نظر بگیریم. من به آینده این صنعت بسیار خوشبین هستم.

سوال ۵: از آنجایی که CET$ تا حدودی نشان دهنده آینده اکوسیستم کوینکس است، می توانید به طور خلاصه این اکوسیستم و مسیر توسعه آتی آن را معرفی کنید؟

هایپو یانگ: در سال 2024، کوینکس یک طرح جامع توسعه اکوسیستم را ارائه کرد که شامل این موارد می شود: یک پلتفرم جهانی قابل اعتماد برای معامله دارایی های کریپتویی - کوینکس، یک کیف پول کریپتویی امن – کیف پول کوینکس، یک زنجیره قرارداد هوشمند – زنجیره هوشمند کوینکس، یک کاوشگر بلاک چین – اکسپلورر کوینکس، و یک سازمان غیرانتفاعی خیریه بلاک چینی – خیریه کوینکس.

اکوسیستم کوینکس، قصد دارد تا خدمات مالی حرفه ای و پشتیبانی فنی قوی ای را برای رفع نیازهای کاربران در معامله دارایی های کریپتویی، مدیریت دارایی و اکتشاف بلاک چین ارائه کند. کوینکس، که کار خود را به عنوان یک صرافی شروع کرد، پس از هفت سال اکنون و به تدریج به یک اکوسیستم تبدیل شده و توانسته به کاربران بیشتری خدمت رسانی کند، پشتیبانی از زبان های بیشتری را ارائه دهد و طیف متنوع تری از گزینه های سرمایه گذاری و خدمات محصولات را در خود جای دهد تا بیش از 10 میلیون کاربر ثبت نام شده در سراسر جهان را قادر سازد از مزایای این موج جدید فناوری مالی، نهایت استفاده را ببرند. این امر همچنین به این معنی است که کوینکس حالا مسئولیت اجتماعی بیشتر و ارزش شرکت بالاتری دارد.

در آینده، اکوسیستم کوینکس در زمینه های امنیت، فناوری، خدمات محصول و توان عملیاتی بهبود بیشتری خواهد یافت و به کاربران اکوسیستم خدمات به موقع، کارآمد، راحت، ایمن و جامع تری را ارائه خواهد کرد. ما رسالت خود برای «ساختن جهانی بهتر از طریق بلاک چین» را بهتر از قبل انجام خواهیم داد و افراد بیشتری را قادر خواهیم ساخت تا از راحتی نوآوری فناوری های وب3 بهره مند شوند.

سوال ۶: چه اقدامات امنیتی‌ای برای محافظت از CET$ و ارزش بازار آن انجام شده است؟

هایپو یانگ: کوینکس یک پلتفرم صرافی رمزارز جهانی است که از بیش از 1200 رمزارز پشتیبانی می کند و بیش از 1700 جفت معاملاتی را به 10 میلیون کاربر ثبت شده ارائه می دهد. این پلتفرم تجربه حرفه ای و راحت معاملات رمزارز را در اختیار کاربران قرار می دهد.

CET توکن پلتفرم کوینکس است که بخشی از آن در هولدینگ شرکت است. این توکن ها در درجه اول برای انگیزه های تیمی و اهداف بازاریابی استفاده می شوند. کوینکس این توکن های CET را در بازار نمی فروشد. این نه تنها نشان‌دهنده اعتماد ما به توسعه بلندمدت CET و کوینکس است، بلکه نشان‌دهنده تعهد ما به کاربرانمان است. علاوه بر این، کوینکس اقدامات امنیتی مختلفی را برای محافظت از یکپارچگی تمام دارایی های کاربران پلتفرم خود، از جمله توکن های $CET، اجرا کرده است.

کوینکس به عنوان یک صرافی جهانی و پیشرو رمزارز، همیشه امنیت را در اولویت قرار می دهد. ما جزو اولین صرافی هایی در صنعت بودیم که نسبت ذخیره 100 درصد را از طریق روش حسابرسی " درخت مرکل " اثبات کردیم. سال گذشته، صفحه امنیت دارایی را راه‌اندازی کردیم که نشانگر ارتقای جامع سیستم امنیتی ما بود.

امنیت کاربران همیشه دغدغه اصلی کوینکس بوده است. کوینکس ایمنی دارایی‌های شما را از طریق روش‌های مختلف تضمین می‌کند، از جمله سیستم ذخیره‌سازی آفلاین خودساخته، پروتکل‌های چند امضایی، طرح‌های واکنش اضطراری و سایر اقدامات جامع حفاظت از دارایی. این تدابیر همگی با هدف حفاظت از ذخیره سازی امن دارایی های رمزارز کاربران و کاهش خطر سرقت انجام می شوند.

ما همچنین برای محافظت از یکپارچگی دارایی های کاربران در مقابله با خطرات غیرقابل کنترل، یک صندوق محافظتی ایجاد کرده ایم. علاوه بر این، یک کمیته و تیم امنیتی تشکیل داده‌ایم تا نظارت امنیتی دقیق و ارزیابی‌های ریسک را به نحو احسن انجام دهیم تا بتوانیم تهدیدات احتمالی را به سرعت شناسایی کرده و به آنها پاسخ دهیم.

علاوه بر تدابیر امنیتی داخلی، ما همچنین یک همکاری امنیتی با SlowMist، یک شرکت امنیتی پیشرو، را اعلام کرده‌ایم. به لطف تخصص این متخصصان، می توانیم به آخرین اطلاعات امنیتی صنعت و استراتژی های حفاظتی دسترسی پیدا کرده و امنیت سیستم را تضمین کنیم. کوینکس با شرکت های امنیتی پیشرو در صنعت برای ایجاد یک سنگر تسخیرناپذیر همکاری می کند.

اگرچه اقدامات امنیتی متعددی را اجرا کرده‌ایم، اما باز هم تاکید می‌کنیم که کاربران نیز باید آگاهی محافظت از خود را افزایش دهند، رمزهای عبور قوی تری ایجاد کنند، مرتباً آن‌ها را تغییر دهند و برای جلوگیری از نشت اطلاعات، آنها را ایمن نگه دارند. با این حال، برای محافظت بهتر از دارایی های کاربران و حمایت از فلسفه برند کاربر محور خود، به بهینه سازی و ارتقای سیستم امنیتی خود ادامه خواهیم داد و این سنگر امنیتی را بیش از پیش تقویت خواهیم کرد.

سوال ۷: گیمفای اخیرا یکی از بخش هایی ست که رشد چشمگیری نداشته. در حال حاضر، بسیاری از موسسات در حال افزایش تمرکز خود روی حوزه گیمینگ هستند. با توجه به این وضعیت، آیا کوینکس مشارکت CET$ در برنامه های توسعه حوزه گیمینگ را در نظر خواهد گرفت؟

هایپو یانگ: از منظر توسعه، روندهای بازار پویا هستند. از نظر عینی، بخش گیمینگ دارای مکانیزم عملیاتی بالغ، انبوهی از سناریوهای کاربردی و یک پایگاه کاربری قوی است که آن را به سمتی تبدیل می‌کند که مورد علاقه بسیاری از پروژه‌ها و موسسات کریپتویی است.

اگرچه کوینکس هنوز به طور خاص وارد بخش گیمینگ نشده و طرح توانمندسازی CET$ شامل استقرار دقیق در بخش بازی نمی شود، گسترش و غنی سازی سناریوهای کاربردی CET$ یکی از اهداف ما برای مرحله بعدی است. همانطور که اکوسیستم کوینکس بالغ تر شده و توسعه می یابد، سناریوهای کاربردی بالقوه برای CET$ نیز افزایش می یابند.

در مرحله فعلی، CET$ عمدتاً در صرافی کوینکس و زنجیره عمومی CSC استفاده می شود. CET$، به عنوان توکن پلتفرم کوینکس، نشان دهنده رشد و توسعه اکوسیستم کوینکس است. هدف اکوسیستم کوینکس این است که رمزارزها را برای افراد بیشتری در دسترس قرار دهد و تجربه تجارت دارایی های دیجیتال را ساده و تقویت کند.

در صورت پختگی بیشتر صنعت رمزارز، اکوسیستم کوینکس نیز ممکن است برنامه های مربوطه را برای انطباق با چشم انداز بازار در حال تحول اجرایی کند. در حال حاضر تمرکز بر ایجاد یک چارچوب قوی است که پشتیبانی زیرساختی را برای کاربران جدید و یا با تجربه که وارد دنیای رمزارزها می شوند، فراهم کند.

همانطور که فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال در زمینه های مختلف به تکامل خود ادامه می دهند، ممکن است در آینده شاهد سناریوهای کاربردی گسترده تری برای CET$ باشیم. بنابراین، اگرچه در حال حاضر برنامه خاصی [در این زمینه] وجود ندارد، چشم انداز توسعه CET$ همچنان امیدوار کننده است زیرا سناریوهای کاربردی آن همچنان در حال گسترش است.

سوال ۸: آیا قصد دارید CET$ را در صرافی های دیگر فهرست کنید؟

هایپو یانگ: CET$ هم توکن پلتفرم کوینکس و هم یک اعتبار مهم در گردش در بسیاری از سناریوهای کاربردی در اکوسیستم کوینکس است. با توجه به این سوال، ما برنامه‌ای برای لیست کردن فعالانه CET$ در سایر صرافی‌ها نداریم. ما ترجیح می دهیم به جای جستجوی منابع خارجی برای همکاری، روی توسعه خود اکوسیستم کوینکس تمرکز کنیم. هدف توسعه بلندمدت ما برای مرحله بعدی، گسترش مداوم اکوسیستم کوینکس، غنی‌سازی سناریوهای کاربردی CET$ و در نتیجه افزایش ارزش ذاتی CET$ است. این رویکرد با تعهد به اولویت‌بندی نیازهای واقعی و منافع اساسی کاربران هدایت می‌شود، و پایه‌ای ارزشی و محکم را برای پایگاه گسترده‌تری از هولدرهای CET$ ایجاد می‌کند. همانطور که اکوسیستم کوینکس توسعه می یابد و به مرحله بلوغ بیشتری می رسد، برنامه ریزی و تصمیم گیری ما برای CET$ نیز به طور فزاینده ای با در نظر گرفتن بهترین منافع پایگاه کاربران گسترده تر و پایداری توسعه بلندمدت $CET انجام خواهد شد. بنابراین، چه مربوط به CET$ باشد، چه توسعه اکوسیستم کوینکس یا حتی کل صنعت کریپتو، [باید گفت که] ما هنوز در مرحله نسبتاً اولیه هستیم و تمایل بیشتری به اتخاذ یک رویکرد بلندمدت داریم.

سوال ۹: نقش تیم در غنی تر کردن اکوسیستم، جذب کاربران و ایجاد فرصت برای هولدرها در بازار صعودی آینده چیست؟

هایپو یانگ: هدف اکوسیستم کوینکس بهبود مستمر محصولات و خدمات برای پاسخگویی به نیازهای معاملاتی و سرمایه گذاری متنوع کاربران از کشورها و مناطق بیشتر است. در بازار صعودی آینده، ما به بهینه سازی اکوسیستم کوینکس ادامه خواهیم داد. اقدامات خاص شامل، اما نه محدود به موارد زیر است:

  • تجربه کاربری پیشرفته: بهبود رابط کاربری پلتفرم و تجربه معاملاتی، استفاده را برای تازه واردان و کاربران فعلی آسان تر می کند. این ممکن است شامل پیمایش شهودی، ابزارهای معاملاتی پیشرفته تر و منابع آموزشی برای مبتدیان باشد.

  • لیستینگ گسترده تر توکن ها: معرفی طیف وسیع تری از رمزارزها و توکن ها می تواند معامله گران و سرمایه گذاران مختلفی را جذب کند. برجسته کردن پروژه های امیدوارکننده و تامین نقدینگی برای توکن های جدید می تواند میزان تعامل را افزایش دهد.

  • کمپین های بازاریابی: راه اندازی کمپین های بازاریابی هدفمند از طریق رسانه های اجتماعی، رویدادهای بلاک چینی و مشارکت های تأثیرگذار می تواند آگاهی از پلتفرم را افزایش داده و کاربران جدید را جذب کند.

  • مشارکت کامیونیتی: ایجاد یک کامیونیتی قوی اطراف کوینکس از طریق انجمن ها، رسانه های اجتماعی و جلسات پرسش و پاسخ می تواند وفاداری را تقویت کند و رشد مبتنی بر کاربر را تشویق کند.

  • امنیت: ما به تقویت زیرساخت، حفظ شفافیت پلتفرم، اجرای نسبت ذخیره 100 درصدی و کسب اطمینان از اینکه اعتماد کاربران خدشه دار نمی شود، ادامه خواهیم داد، و اطمینان حاصل می کنیم که دارایی های سرمایه گذاران در اکوسیستم کوینکس کاملاً ایمن هستند.

  • بهینه سازی محصولات: علاوه بر مجموعه ای از محصولات با ارزش افزوده CET$ که از قبل برنامه ریزی شده اند، مانند کوینکس داک، کوینکس ماینینگ، استیکینگ CET$، سپرده گذاری کوینکس، استیکینگ و وام های کریپتویی کوینکس، ما به بهینه سازی مکانیسم ها، توسعه ویژگی ها و قابلیت های جدیدتر و ارائه خدمات جامع تر و حرفه ای تر دارایی های کریپتویی، ادامه خواهیم داد. هدف ما این است که "هر ارزی را به آسانی معامله کنید" و هر کاربر را قادر سازیم تا ویژگی‌های مورد نیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیابد و به این ترتیب بتوانیم انجام هر یک تراکنش رمزارز را، آسان کنیم.

نتیجه گیری

این نشست پرسش و پاسخ با مدیر عامل هایپو یانگ، بینش ارزشمندی در مورد مسیر آینده پلتفرم و نقش محوری CET$ در رشد اکوسیستم را به کامیونیتی کوینکس ارائه کرد. کوینکس به لطف برنامه‌هایی که برای گسترش کاربرد CET$، افزایش امنیت و بهبود مستمر تجربه کاربری در سر دارد، برای رشد پایدار در چشم‌انداز همیشه در حال تکامل رمزارزها آماده است. در مرکزیت رسالت کوینکس، تعهدی استوار به استفاده از قدرت تحول‌آفرین فناوری بلاک چین نهفته است که توسط فلسفه برند "در اولویت بودن کاربران" هدایت می شود. کوینکس در آینده نیز به ایجاد پلتفرمی فراگیرتر و خلاقانه‌تر جهت پاسخگویی بهتر به نیازهای کاربران، متعهد خواهد ماند.

از کاربران دعوت می شود که منتظر اطلاعیه های آینده باشند و با محصولات و خدمات مختلف در اکوسیستم کوینکس تعامل داشته باشند. کوینکس، در کنار کاربران خود، به اکتشاف فرصت های جدید می پردازد، موانع را می‌شکند و روند تکامل امور مالی دیجیتال را هدایت می‌کند. کوینکس چیزی بیش از یک صرافی رمزارز است. این بستری است که به لطف [ارزش هایی مثل] همکاری، نوآوری و چشم انداز مشترک برای آینده ای روشن تر در دنیای بلاک چین، شکوفا می شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.