حضور گروه شرکت‌های شاتل در نمایشگاه صنعت مالی 1403

رپرتاژ آگهی: شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) 1403، بزرگترین گردهمایی سالانه فعالان و متخصصان بازارهای مالی، بورس، بانک و بیمه با حضور گروه‎ شرکت‌های شاتل در حال برگزاری است. شاتل با هدف معرفی راهکارهای سازمانی خود ازجمله پهنای باند اختصاصی، تلفنی سازمانی VoIP، سرویس کولوکیشن و شبکه خصوصی و همچنین توسعه ارتباط با کسب‌وکارهای فعال در صنعت مالی، در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد.

در غرفه شاتل درباره دغدغه‌های شما گفت‌وگو می‌کنیم

در بازه زمانی برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی، مدیران شاتل، اعضای تیم فروش راهکارهای سازمانی و کارشناسان فنی شاتل همواره در غرفه حضور دارند. مدیران IT ، مدیران کسب‌وکار و سایر افرادی که تصمیم دارند زیرساخت‌های کسب‌وکار خود را تقویت یا به‌روزرسانی کنند، می‌توانند با بازدید از غرفه شاتل و مذاکره با متخصصان راهکارهای سازمانی، درباره زیرساخت‌های مورد نیاز کسب‌وکار خود، شیوه راه‌اندازی و شرایط خرید راهکارهای سازمانی شاتل اطلاعات جامعی به دست بیاورند.

photo_2024-08-10_18-19-13

با توجه به همکاری‌ گسترده شاتل با کسب‌وکارهای پیشرو در این صنعت و همچنین تجربه رضایت‌بخش ارائه راهکارهای تخصصی برای صنعت مالی، حضور تیم راهکارهای سازمانی شاتل در این نمایشگاه نشان‌دهنده تاکید این شرکت بر ارتباط پیوسته و بدون واسطه با مشتری‌های فعلی و آتی است. 

 برای ارتباط با واحد راهکارهای سازمانی شاتل و کسب اطلاعات بیشتر، با شماره 91000999 – 021 تماس بگیرید یا به سایت راهکارهای سازمانی شاتل مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.