تاژان سیستم به هوش مصنوعی مجهز شد

رپرتاژ آگهی: آرمین اژدری با اشاره به سابقه 20 ساله شرکت تاژان سیستم در تولید و ارائه نرم افزارهای متعدد بانکی و ملی، تاکید کرد: تاژان یک شرکت دانش بنیان است که افتخار پیاده‌سازی بیش از 200 سامانه برای بانک‌های ملت، سپه، پارسیان، کشاورزی، پست بانک، سینا، سرمایه و سایر ارگان ها و وزراتخانه‌ها را در رزومه خود دارد. این سامانه‌هایی در حوزه های مالی، مدیریت استراتژیک، بازاریابی و تحلیل مشتری، تراکنش الکترونیکی، ابزارهای پرداخت، خدمات بانکی، منابع انسانی و نرم افزارهای سفارشی می‌باشد.

وی ماموریت شرکت تاژان سیستم را کمک به توسعه هوشمند در مدیریت کسب‌وکارها و ارائه بهترین راهکارهای نرم افزاری برای بانک ها و سازمان ها دانست و اظهار کرد: چشم‌انداز ما تبدیل شدن به نخستین انتخاب بانک‌ها، سازمان‌ها و همچنین تبدیل شدن به بازو عملیاتی بانک ملت در حوزه تولید و توسعه نرم‌افزار است.

مدیرعامل شرکت تاژان سیستم با بیان اینکه در یک سال گذشته فعالیت‌های متعددی در سه وجه متفاوت صورت گرفته است، افزود: نخستین بخش مرتبط با راه‌اندازی سامانه‌های ملی است که سامانه هوشمندسازی طرح توزیع آرد و خمیرمایه در کشور راه اندازی گردید.

وی بخش دوم را مرتبط با نرم‌افزارهای بانکی دانست و گفت: ماژول‌های مختلفی را در بخش مالی، مدیریت استراتژیک و همچنین بازاریابی و تحلیل مشتری طراحی و جهت بهره برداری در اختیار متقاضیان قرار دادیم.

به گفته اژدری، نقطه عطف شرکت تاژان در یک سال گذشته انتقال سهام شرکت و پیوست آن به هلدینگ بزرگ بهسازان فردا بود. وی پیوند تاژان سیستم و بهسازان فردا را فرصت مناسبی برشمرد و گفت: شرکت تاژان در راستای رسیدن به آینده‌ای درخشان در حال فعالیت روی زیرساخت‌ها نرم‌افزاری و سامانه های تخصصی بانکی می‌باشد.

وی همچنین از توسعه تیم های تخصصی در شرکت متبوعش خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تاژان سیستم در حال توسعه است؛ ما نیز تیم‌های کنونی خود را تجهیز و تیم‌های جدید برای پیشبرد اهداف خود به سیستم اضافه خواهیم کرد. طی یک سال گذشته، پروژه ها AI را به محصولات خود اضافه کردیم و امسال قرار است که با تمرکز بیشتر روی این بخش کار کنیم و یکی از تیم‌های مذکور بصورت تخصصی در این زمینه فعالیت خواهد کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.