انواع ریمل

رپرتاژ آگهی: تو این مطلب میخوایم به انواع متفاوت ریمل یه نگاهی بندازیم و کاربرد هاشون رو باهم بررسی کنیم. اینطوری بهتر میتونید خرید ریمل مناسب رو در آینده انجام بدین. احتمالا معروف ترین نوع ریمل برای اکثر افراد، ریمل های حجم دهنده هستن. این ریمل ها بخاطر فرمولاسیون خاصی که دارن باعث حجم دهی به مژه ها و پرپشت شدنشون میشن. اگه دوست دارین مژه های جذاب و برجسته ای داشته باشین، این ریمل یه انتخاب عالیه.

نوع بعدی ریمل که حتما به ذهنتون اومده، ریمل های بلندکننده هستن. کسانی از این محصول استفاده میکنن که میخوان مژه های بلندتر و کشیده تری داشته باشن. فرمول این ریمل ها طوری طراحی شده که ذرات موجود توی اون به مژه هاتون میچسبن و اون ها رو به سمت بالا بلند میکنن. اگه دنبال مژه های بلند و نازک هستین، برید سراغ ریمل های بلندکننده.

حالا نوبت میرسه به ریمل های ضدآب. این نوع ریمل‌ها به طور خاص برای شرایط خاص مثل بارون، عرق کردن یا حتی استخر طراحی شدن. اگر در شرایطی هستید که ممکنه ریمل‌تون بخاطر رطوبت و آب خراب بشه، این نوع ریمل خیلی به دردتون می‌خوره. ولی حتما یادتون باشه که این ریمل‌ها ممکنه کمی سخت‌تر از بقیه پاک بشن؛ پس به یه پاک‌کننده قوی نیاز دارید تا بتونید به راحتی اونا رو از روی مژه‌هاتون پاک کنید.

یه نوع دیگه از ریمل ها وجود داره که بهشون ریمل های چندکاره یا چندبخشی هم میگن. این ریمل‌ها معمولا ترکیبی از ویژگی‌های مختلف رو با هم دارن. مثلا ممکنه هم حجم‌دهنده باشن و هم بلندکننده. یا حتی ممکنه ویژگی‌های ضدآب و ماندگاری طولانی رو هم با هم داشته باشن. برای کسایی که می‌خوان با یه محصول، چندین نیاز مختلفشون رو برطرف کنن، این نوع ریمل‌ها یه گزینه ایده آل به حساب میان.

عکس 2

حالا می‌رسیم به ریمل‌های رنگی. شاید در نظر اول فکر کنید که ریمل‌های رنگی فقط برای موقعیت‌های خاص مثل مهمونی‌ها یا جشن‌ها مناسبه، اما حقیقت اینه که میتونن به زیبایی و تنوع روزمره آرایش شا هم کمک کنن. رنگ‌های مختلف مثل سبز، آبی و بنفش تا رنگ‌های ملایم‌تر توی این نوع ریمل‌ها میتونن به چشم‌هاتون یه رنگ خاص و برجسته بدن.

در نهایت، ریمل‌های ضدحساسیت هم هستن که مخصوصا برای کسایی که پوست یا چشم‌های حساسی دارن طراحی شدن. توی این ریمل‌ها از مواد شیمیایی قوی و حساسیت‌زا استفاده نمیشه و به همین دلیل میتونن گزینه مناسبی برای افرادی باشن که به راحتی دچار قرمزی یا خارش می‌شن. یادتون باشه که از محصولات آرایشی و خصوصا یه ریمل اورجینال استفاده کنید. این محصول با چشم شما در ارتباطه و کیفیت اون رابطه مستقیم با سلامتی شما و نتیجه میکاپتون داره.

عکس 3

در کل باید بگیم که انتخاب ریمل مناسب به نیازها و خواسته‌های شما بستگی داره. هر نوع ریمل ویژگی‌های خاص خودش رو داره و میتونه به شما کمک کنه تا به نتیجه دلخواه خودتون برسید. پس دفعه بعدی که میرید خرید، با توجه به نوع مژه‌ها و نیازی که دارید، بهترین گزینه رو انتخاب کنید و از زیبایی چشم‌هاتون لذت ببرید.

اگر هم هر سوالی درمورد محصولات مراقبت پوست و آرایشی داشتید میتونید از مشاوره رایگان مای سفورا استفاده کنید. اینجا میتونید با خیال راحت لوازم اورجینال رو هم به صورت آنلاین سفارش بدین و محصولتون رو سریع تحویل بگیرین.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.