پیش خرید نهال ضمانت‌دار از بزرگترین تولید کننده نهال در ایران

رپرتاژ آگهی: در این نهالستان همواره انواع مختلفی از طرح‌ها و جشنواره‌های تخفیفات وجود دارد، هدف از برگزاری این طرح‌ها برخورداری عموم مردم از نهال‌های مختلف است. طرح پیش خرید نهال ضمانت‌دار اکنون در حال برگزاری است،

در این مقاله به اهمیت و مزایای پیش خرید نهال ضمانت دار از بزرگ‌ترین تولید کننده نهال ایران خواهیم پرداخت.

چرا باید نهال‌های ضمانت‌دار را انتخاب کنیم؟

انتخاب و خرید نهال ضمانت‌دار برای افرادی که در صنعت کشاورزی و باغداری مشغول هستند اهمیت فراوانی دارد زیرا:

  1. دارای کیفیت بالا هستند:  نهال‌های شرکت رویال نهال از بهترین ارقام نهال موجود در بازار هستند،  همه‌ی این نهال‌ها از نظر ژنتیکی با دقت زیادی مورد بررسی قرار گرفته اند.

  2. زودبازده:  نهال های تولید شده در مجموعه رویال نهال زودبازده هستند به معنی که از سال های اول کاشت شروع به باردهی می کند.

  3. کاهش احتمال ریسک: خرید نهال ضمانت‌دار احتمال  ضعیف بودن کیفیت نهال را کاهش می‌دهد و شما را از کیفیت و سلامت نهال مطمئن می‌کند.

  4. کاهش ابتلاء به بیماری و آفت: نهال‌های اصلاح شده‌ی ضمانت‌دار نسبت به سایرین کم‌تر به بیماری‌های قارچی و آفات مختلف گرفتار می‌شوند؛ در نتیجه استفاده از سم و آفت کش در آن‌ها کاهش می‌یابد.

پیش خرید

پیش خرید نهال ضمانت‌دار از رویال نهال چه مزایایی دارد؟

شرکت رویال نهال به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی نهال ایران جهت پیش خرید نهال  ضمانت‌دار خدمات و امکانات متنوعی را ارائه می‌کند که در ادامه به تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم:

  1. تضمین کیفیت: تمامی نهال‌های رویال نهال دارای ضمانت کیفیت هستند. این ضمانت یعنی در صورت بروز هرگونه مشکل شرکت موظف است پاسخگو باشد.

  2. قیمت مناسب و باور نکردنی: در طرح پیش خرید نهال تمامی نهال‌ها از تخفیفات متعددی بهره‌مند می‌شوند؛ در نتیجه هزینه‌های اولیه‌ی کشت نهال به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

  3. تنوع فراوان ارقام نهال:  شرکت رویال نهال مجموعه‌ای غنی و پربار از ارغام مختلف نهال‌ها را ارائه می‌دهد؛ بنابراین شما می‌توانید بر اساس شرایط محیطی کشت، رقم نهال مد نظر خود را انتخاب کنید.

  4. وجود پشتیبانی و مشاوره‌ی تخصصی: متخصصان حاضر در شرکت رویال نهال همواره در تمامی مراحل پاسخگوی سوالات شما هستند تا بهترین انتخاب جهت کشت را داشته باشید.

در طرح پیش خرید چه رقم نهال‌هایی را می‌توان خرید؟

به طور کلی نهال‌ها به دو گروه زود گل و دیر گل تقسیم می‌شوند. هر یک از این رقم‌ها مخصوص شرایط محیطی مخصوصی هستند.  رقم‌های دیر گل برای محیط‌هایی با شرایط آب و هوایی سردسیری گزینه‌ای بسیار مناسب می‌باشند، چون شکوفه‌های این نهال‌ها دیرتر جوانه می‌زنند و احتمال سرمازدگی شکوفه‌ها به شدت کاهش می‌یابد.

نهال‌های زود گل برای محیط گرم انتخابی درست هستند، آن‌ها در گرما زودتر شکوفه داده و محصولات با کیفیتی تولید می‌کنند.

در طرح پیش خرید رویال نهال تمامی نهال‌های زودگل و‌ دیر گل موجود هستند؛ پس از دریافت مشاوره می‌توانید جهت پیش خرید اقدام کنید.

مراحل پیش خرید نهال از رویال نهال چگونه است؟

پیش خرید نهال از رویال نهال دارای مراحلی بسیار آسان است همین امر سبب شده تا افراد به راحتی بتوانند از نهال‌های با کیفیت این نهالستان بهره‌مند شوند.

  • دریافت مشاوره‌‌ی اولیه:  در مرحله اول بهتر است تا با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعاتی مانند شرایط آب و هوایی محیط کشت و رقم نهال مد نظر شما نهالی مناسب را انتخاب کنید.

  • انتخاب و ثبت سفارش: پس از دریافت مشاوره‌های تخصصی شما باید رقم نهال مد نظر خود را در سایت پیدا کرده و آن‌ها را انتخاب کنید.  در پایان سفارش خود را ثبت نمایید.  نکته‌ی مهم دسترسی شما به تخفیفات پیش خرید در این مرحله است.

  • پرداخت و دریافت ضمانت نامه: پس از دریافت تخفیف پیش خرید نهال شما می توانید تنها 30% از مبلغ فاکتور را به عنوان بیعانه پرداخت نمایید،  این کار به صورت آنلاین انجام می‌شود.  در پایان این مرحله شما ضمانت نامه ی خرید نهال را دریافت خواهید کرد.

  • تحویل به موقع نهال:  بعد از تعیین زمان تحویل، نهال مورد نظر شما در زمان مقرر برای شما ارسال خواهد شد.

رویال نهال

چرا رویال نهال انتخاب ما است؟

شرکت رویال نهال با کسب تجربه‌های فراوان در زمینه‌ی تولید ارقام نهال یکی از بزرگ‌ترین نهالستان‌های ایران به شمار می‌آید. در ادامه تعدادی از دلایل انتخاب رویال نهال را ارائه می‌دهیم:

  1. داشتن علم، تخصص و تجربه‌ی فراوان: رویال نهال شامل مجموعه‌ای از افراد متخصص و مجرب است که با داشتن مشارکت تیمی در کنار یکدیگر به تولید ارقام نهال‌های اصلاح شده پرداخته است.

  2. تنوع و گستردگی نهال‌ها:  شرکت رویال نهال دارای ارقام متنوعی از نهال‌ها است که بر اساس شرایط محیطی مختلف قابل استفاده هستند.

  3. پشتیبانی و خدمات پس از فروش:  از مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت رویال نهال ارائه‌ی خدمات پس از فروش عالی است، برای این شرکت رضایت مشتریان اهمیت بسیار زیادی دارد.

  4. اجرای تمامی استانداردهای جهانی و بین المللی: تمامی مراحل تولید، اصلاح و عرضه‌ی نهال‌ها در رویال نهال مطابق استانداردهای جهانی است.

مزایای رقابتی رویال نهال چیست؟

ما در رویال نهال به خود افتخار می‌کنیم که بزرگ‌ترین تأمین کننده‌ی نهال اصلاح شده در ایران هستیم. مزایای رقابتی ما نسبت به سایر شرکت‌های دیگر باعث ایجاد تفاوت ما با دیگران شده است و این اطمینان را برای مشتریان ما بوجود آورده است که همواره از بهترین‌ها بهره‌مند شوند.

اولاً شرکت رویال نهال ارقام متنوعی از نهال‌های پیوندی و اصلاح شده را ارائه می‌دهد که شامل نهال‌های میوه، زینتی و آجیل‌ها است. اصلاح ژنتیکی که روی نهال‌های اصلاح شده ایجاد می‌شود سبب شده تا مقاومت آن‌ها افزایش یافته و قادر باشند در مقابل سرما و گرمای غیر منتظره تاب آوری بیش‌تری پیدا کنند.

ثانیاً تعهدی که ما برای تضمین کیفیت نهال ارائه میکنیم بی نظیر است. تمامی نهال‌های ما تحت آزمایش‌ها و بررسی‌های فراوانی قرار می‌گیرند تا به استانداردهای مد نظر رویال نهال دست یابند. تمامی نهال‌های ما دارای ضمانت هستند و این اطمینان را به مشتریان عزیز می‌دهیم که به محصولی بی رقیب دسترسی پیدا خواهند کرد.

ثالثا ما به کسب رضایت مشتری اهمیت فراوانی می‌دهیم؛ در نتیجه تیمی کامل و مجرب را جهت پشتیبانی تمامی محصولات قرار داده‌ایم، این تیم پاسخگوی تمامی سوالات و مشکلات شما هستند.

گواهی رویال نهال

جمع‌بندی

پیش خرید نهال‌های ضمانت‌دار از بزرگ‌ترین تولید کننده نهال ایران فقط به  قیمت پارسال عملی بسیار عاقلانه و تصمیمی درست برای باغداران و کشاورزان عزیز است. این عمل نه تنها باعث کاهش چشمگیر هزینه‌ها می‌شود؛ بلکه به دلیل استفاده از نهال‌های اصلاح شده‌ی با کیفیت بالا، حجم  و مرغوبیت محصولات نهایی نیز بیش‌تر می‌شود، همچنین ریسک کاشت نهال بی کیفیت نیز کاهش می‌یابد.

پیش خرید نهال ضمانت‌دار شرایطی را فراهم آورده است که افراد با کم‌ترین میزان تجربه و سرمایه‌ی اولیه قادر باشند باغ میوه یا زینتی بسیار زیبایی را درست کنند.

جهت داشتن باغی زیبا و سرشار از میوه‌های مرغوب انتخاب رقم نهال مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. پیش خرید نهال ضمانت‌دار از شرکت رویال نهال به شما این امکان را می‌دهد تا در راحت‌ترین و سریع‌ترین حالت ممکن به این هدف دسترسی پیدا کنید.  با این اقدام شما می‌توانید با صرف ‌کم‌ترین هزینه‌ی ممکن از بهترین نهال‌ها ‌بهره‌مند شوید.

جهت شرکت در طرح پیش خرید نهال ضمانت‌دار شما می‌توانید به سایت RoyalNahal.Com   مراجعه کنید. چنانچه جهت انتخاب نهال نیازمند دریافت مشاوره هستید می‌توانید با شماره‌های زیر تماس برقرار کنید:

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰ / ۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰ / ۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰ / ۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.