جشنواره پیش فروش ویژه نهال گردو شگفت انگیز (ژنوتیپ تیپ7)!

رپرتاژ آگهی:  این نهال گردو با بهره‌گیری از جدیدترین متد پیشرفته و روز دنیا، اصلاح شده و با رعایت تمامی استانداردهای کیفی به بازار عرضه می‌شوند.

رقم گردو ژنوتیپ تیپ ۷ انتخابی هوشمندانه و درست برای باغداران!

گردو ژنوتیپ تیپ ۷ یکی از ارقام نهال‌های گردوی اصلاح شده ارگانیک به شمار می‌آید که با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد خود نظر بسیاری از باغداران و کشاورزان را به خود جلب کرده است. این رقم نهال گردو حاصل سال‌ها تلاش و پشتکار فراوان متخصصان نهالستان رویال نهال است، این تیم با استفاده از جدیدترین استانداردهای روز دنیا و به کمک تجهیزاتی پیشرفته به تولید این نهال پرداخته است.

مهم‌ترین ویژگی‌های برجسته نهال گردو ژنوتیپ تیپ ۷ در رویال نهال چیست؟

  1. حجم بازدهی بالا: این رقم نهال در شرکت رویال نهال و بوسیله متخصصان به گونه ای اصلاح شده است که در شرایط برابر نسبت به سایر ارقام نهال‌های گردو محصول زیادتری را تولید می‌کند. این نهال به طور معمول در همان سال‌های اولیه‌ کاشت به بار می نشیند، ویژگی منحصر به فرد این نهال این است که با گذشت زمان و هر سال نسبت به سال گذشته‌ی خود محصول بیش تری تولید می‌کند. میزان باردهی گردو ژنوتیپ 7 در هکتار به 10 تن می رسد.

  2. مقاومت بالا در مقابل بیماری:  رقم نهال گردو ژنوتیپ تیپ ۷ شرکت رویال نهال مقاومت بسیار بیش‌تری در مقابل ابتلاء به بیماری‌ها و آفات مخصوص درختان گردو دارد.  این ویژگی نکته ای مثبت برای کشاورزان و باغداران است؛ چون نیاز آن‌ها به استفاده از سموم و آفت کش‌ها به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

  3. کیفیت محصول بالا:  مغز گردوی ژنوتیپ تیپ ۷ رویال به دلیل داشتن اصالت ایرانی"  سفید،پرچرب و بسیار خوشمزه است. همچنین پوست کاغذی این گردو سبب شده تا محصولات این نهال جزء بهترین انتخاب‌ها برای صادرات به سایر کشورها به شمار آید.

4.شروع باردهی از سال اول کاشت: نهال گردو ژنوتیپ تیپ 7  بر خلاف سایر ارقام گردو از سال اول شروع به باردهی خوشه ای می کند بنابراین با کاشت این رقم گردو دیگر نیاز نیست مدت طولانی منتظر باردهی آن باشید شروع بار اقتصادی این گردو از سال چهارم می باشد.

۵. دیرگل و مقاوم به سرما: رقم نهال گردو ژنوتیپ تیپ ۷ نسبت به سایر ارقام گردو دیرگل تر است به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی در برابر سرمای دیررس بهاره دارد.

از نظر اقتصادی استفاده از نهال گردو ژنوتیپ تیپ ۷ شرکت رویال نهال چه مزایایی دارد؟

  1. صرفه جویی در هزینه ها: به دلیل مقاومت فراوان این نهال در مقابل بیماری‌ها هزینه‌های اتلافی جهت خریدن سم و آفت کش به طور چشمگیری کاهش می‌یابد؛ در نتیجه سود خالص افزایش پیدا می‌کند.

  2. بازدهی بالای محصول: بسیاری از نهال‌های رویال نهال به طوری اصلاح ژنتیک می‌شوند که قدرت آن‌ها در تولید محصول چند برابر می‌شود، این ویژگی شامل نهال گردو ژنوتیپ تیپ ۷ نیز می‌شود. تولید محصول چند برابر، سود چند برابری نیز برای کشاورزان و باغداران به همراه دارد!

  3. کاهش خطرات و ریسک کاشت نهال: مقاومت این نهال در مقابل شرایط جوی نامساعد و کاهش ابتلاء به آفات و بیماری ها علی الخصوص در برابر کرم خراط باعث شده تا ریسک کاشت این رقم نهال به میزان زیادی کاهش یافته و احتمال سودآوری آن افزایش یابد.

نحوه‌ی کاشت و مراقبت از نهال گردو ژنوتیپ تیپ ۷ شرکت رویال نهال چگونه است؟

نحوه‌ی کاشت و مراقبت از نهال گردو ژنوتیپ تیپ ۷ شرکت رویال نهال چگونه است؟

  • انتخاب خاک مناسب: برای کاشت این رقم نهال بهتر است از خاک‌های با کیفیت بالا و نزدیک به منابع آبی استفاده کرد، همچنین محل خاک باید به گونه‌ای باشد که به منبع نور یعنی خورشید دسترسی کافی داشته باشیم.

  • آماده‌سازی اصولی خاک: برای این ک محصولی با کیفیت و پربار داشته باشیم باید قبل از انجام فرآیند کاشت حتما خاک را آماده کنیم. در صورتی که خاک کیفیت بالایی ندارد بهتر است از کودهای آلی و معدنی استفاده کنید.

  • آبیاری منظم و به موقع: درختان گردو جهت رشد به آب کافی نیازمند هستند؛ بنابراین باید زمان و میزان آبیاری درست و به اندازه باشد.

  • اجرا و انجام مراقبت‌های دوره‌ای نهال: مراقبت‌هایی شامل هرس درختان و کنترل آفات وارد شده به نهال تاثیر مستقیمی روی محصولات خواهد گذاشت؛ بنابراین باید در زمان‌های معین سلامت نهال را بررسی کرد.

چرا باید نهال گردو ژنوتیپ تیپ ۷ را از نهالستان رویال نهال پیش خرید کرد؟

  1. تفاوت قیمت چشمگیر: در طرح پیش فروش، قیمت این نهال با وجود ویژگی‌های منحصر به فردی که رویال نهال در آن‌ها ایجاد کرده بسیار کاهش می‌یابد، به کمک این طرح با قیمتی استثنایی صاحب این نهال گردوی با کیفیت با قیمت پایین خواهید شد.

  2. کیفیتی تضمینی و عالی: شرکت در طرح پیش فروش باعث می‌شود تا از نهال‌های با کیفیت عالی بهره‌مند شوید. رویال نهال جهت اطمینان از این موضوع در هنگام خرید ضمانت نامه‌ای معتبر را برای شما ارائه خواهد داد.

  3. دریافت مشاوره‌های تخصصی: در هنگام انتخاب رقم نهال و بر اساس شرایط محیطی خود شما می‌توانید از تیم پشتیبانی حرفه ای رویال نهال کمک بگیرید. این تیم با بررسی دقیق شرایط محل کاشت، نهالی با کیفیت را برای شما انتخاب می‌کند.

  4. پشتیبانی پس از فروش: بعد از خرید نهال ژنوتیپ تیپ ۷  در صورت بروز هرگونه سوال، ابهام و مشکل تیم پشتیبانی رویال نهال در تمامی ساعات پاسخگوی مشکلات شما عزیزان هستند.

چرا باید برای خرید نهال گردو ژنوتیپ تیپ ۷ در طرح پیش فروش رویال نهال شرکت کرد؟

چرا باید برای خرید نهال گردو ژنوتیپ تیپ ۷ در طرح پیش فروش رویال نهال شرکت کرد؟

  • دسترسی به مزایای پیش خرید: با شرکت در طرح پیش فروش نهال ژنوتیپ تیپ ۷ از شرکت رویال نهال شما می‌توانید از تخفیفات ویژه‌ای که در این طرح عرضه می‌شود استفاده کنید؛  این تخفیفات شامل کاهش شدید قیمت است.

  • اولویت در تحویل: عزیزانی که در  طرح پیش فروش نهال گردو ژنوتیپ تیپ ۷ رویال نهال شرکت می‌کنند در زمان ارسال نهایی نهال‌ها در اولویت ارسال قرار دارند و جزء اولین افرادی هستند که به این نهال دسترسی می‌یابند.

  • دسترسی به نهال‌های با کیفیت: رویال نهال این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که تمامی نهال‌هایی که در پیش فروش نهال ارائه می‌شوند از کیفیت عالی برخوردار هستند.

معمولاً افرادی که به راه اندازی باغ گردو در مناطق کوهستانی علاقمندند نسبت به نهال گردو ژنوتیپ تیپ ۷ شرکت رویال نهال توجه بسیار ویژه‌ای دارند. کیفیت و مرغوبیت گردوی حاصل از این درخت باعث شده تا علاوه بر مصارف داخلی در کشور، به عنوان محصولی با کیفیت جهت صادرات نیز به شمار آید.

محصول حاصل از نهال گردو ژنوتیپ تیپ ۷ از شرکت رویال نهال دارای طعمی شیرین، چرب و رنگی سفید است.  چنانچه شما عزیزان علاقمند به کاشت نهال گردو هستید شرکت در پیش فروش نهال گردو ژنوتیپ تیپ ۷ شرکت رویال نهال باعث می‌شود تا باغی پربار سرشار از محصولات باکیفیت داشته باشید.

رویال نهال ارائه دهنده‌ی ارقام مختلف نهال‌های گردوی اصلاح شده است. یکی از مرغوب‌ترین و پرثمرترین ارقام نهال‌های گردو در شرکت رویال نهال، نهال گردو ژنوتیپ تیپ ۷ است. این نهال به کمک متخصصین این شرکت به گونه ای طراحی شده است که سازگاری بسیار بالایی با شرایط هوایی مختلف دارد؛ بنابراین در هنگام کاشت آن‌ها از سازگاری با محیط مطمئن خواهید بود.

هال گردو

جهت شرکت در طرح پیش فروش این نهال گردو از شرکت رویال نهال می‌توانید با دو روش زیر اقدام نمایید:

روش اول مراجعه مستقیم به سایت ما یعنی  RoyalNahal.com است، پس از ورود به سایت می‌توانید روی ثبت سفارش کلیک کرده و خرید نهال گردو مورد نظر خودتان را از این شرکت انجام دهید.

روش دوم برقراری تماس تلفنی با کارشناسان فروش شرکت رویال نهال است. مشاوران ما شما را در جهت خرید نهال گردو ژنوتیپ تیپ ۷ کمک خواهند کرد.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰  /  ۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰   /   ۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.