بهترین شرکت طراحی سایت+معرفی 5 تا از بهترین ها

رپرتاژ آگهی:  اگر موفق شوید با طراحی یک وبسایت تعاملی اولین تأثیر مثبت را روی بازدیدکنندگان بگذارید، احتمال ماندن آنها بیشتر است. این موضوع به افزایش آگاهی از برند کمک می‌کند و به احتمال زیاد منجر به فروش بیشتر خواهد شد؛ اما برای داشتن یک سایت خوب باید از کجا شروع کنیم؟ اولین گام شما برای ورود به دنیای آنلاین، انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت است. در این بررسی به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید شرکت مناسب را برای خدمات طراحی وبسایت انتخاب کنید.

بهترین شرکت های طراحی سایت

یک دنیا تفاوت بین یک سایت خوب و یک سایت عالی وجود دارد. اینجاست که انتخاب یک شرکت معتبر می‌تواند این تفاوت را مشخص کند. شرکت های طراحی سایت حرفه‌ای می‌توانند وبسایتی جذاب، با عملکرد بالا و بسیار کاربردی ایجاد کنند. این شرکت‌ها معمولاً از طریق تحقیقات بازار، شناخت پرسونای مخاطب، طراحی UI و UX و انجام خدماتی مانند سئو به بهینه کردن سایت می‌پردازند. هدف نهایی آنها این است که سایت هم از ظاهر و هم عملکرد بسیار قوی عمل کند و بتواند حضور برند را در بازار پر رقابت امروز تقویت کرده و مزیت رقابتی ایجاد کند. پس انتخاب شرکت مناسب می‌تواند پلی به سوی موفقیت شما باشد. در ادامه به ۵ شرکت برتر طراحی سایت اشاره می‌کنیم:

۱-شرکت طراحی سایت Duck Design

مجموعه Duck.design یک شرکت طراحی وب است که برای بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و استارت آپ‌ها در همه صنایع خدمات طراحی سایت ارائه می‌دهد. برخی از مشتریان بزرگ این شرکت شامل Burger King، P&G، HSBC وSamsung  هستند. این شرکت متعهد به این است که می‌تواند موقعیت برند شما در فضای آنلاین را تقویت کند و به آن هویت ببخشد. نکته مهم در مورد این آژانس طراحی سایت این است که گرافیک سفارشی بسیار  باکیفیتی را همراه با طراحی وب و UI/UX درجه یک ارائه می‌دهد؛ بنابراین رویکرد طراحی سایت این شرکت تنها روی برندسازی تاکید ندارد، بلکه تجربه کاربری یکپارچه را نیز شامل می‌شود. همچنین شرکت Duck.design قیمت گذاری دقیق و شفافی دارد و به شما کمک می‌کند تا مطابق با بودجه خود از خدمات طراحی سایت بهره مند شوید.

۲-شرکت طراحی سایت ایزی وب 

شرکت داده آسان ایرانیان (ایزی وب) با ۱۰ سال تجربه درخشان به طور خاص در طراحی انواع سایت تخصص ویژه‌ای دارد. این شرکت ایرانی به دلیل داشتن تیمی از متخصصان کارکشته می‌تواند وبسایت‌های زیبا و در عین حال کاربردی ایجاد کند. پایه و اساس طراحی سایت ایزی وب بر انتقال پیام مورد نظر شما به مشتریان هدف و تقویت حضورتان در فضای آنلاین است. از مزایای این شرکت می‌توان به طراحی سایت اختصاصی، رعایت استانداردهای سئو، سرعت لود بالا و قیمت مناسب اشاره کرد.

سایت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، فرودگاه امام خمینی (ره)، وزارت راه و شهرسازی و سازمان امور مالیاتی کشور توسط ایزی وب طراحی شده‌اند. همچنین ایزی وب توانسته تاکنون جوایز زیادی را دریافت کند. برای مثال، کسب عنوان نخست طراحی سایت در جشنواره ساب پرتال‌های شهرداری تهران در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ هجری شمسی و دریافت عنوان بهترین سایت دی‌ان‌ان آمریکا در ماه ژوئیه ۲۰۱۱ میلادی با طراحی سایت دریم اسلایدر اشاره کرد.

3-شرکت طراحی سایت Coalition Technologies

شرکت Coalition Technologies به خوبی می‌داند که طراحی یک وبسایت تا چه اندازه اهمیت دارد. به همین دلیل، توانسته یکی از بهترین خدمات طراحی سایت را در جهان ارائه دهد. این شرکت در روند کار خود از عناصر طراحی بصری جذاب و واکنش‌گرا استفاده می‌کند. این رویکرد مطابق با مد روز است و برای بسیاری از کسب و کارها در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری، معماری، خودرو و غیره مناسب خواهد بود.

طراحی سایت توسط شرکت Coalition Technologies یک فرآیند طراحی ۶ مرحله‌ای است که با تجزیه و تحلیل ماهیت برند شما و بازار هدفتان برای توسعه یک استراتژی اثربخش شروع می‌شود. سپس تیمی متشکل از یک مدیر و متخصصان بقیه مراحل را پیگیری می‌کنند. ناگفته نماند، نرخ حفظ مشتری این شرکت حدود ۹۷ درصد بوده است و اکثر مشتریان از خدمات Coalition Technologies رضایت کامل داشته‌اند.

۴- شرکت طراحی سایت WebFX

این شرکت  تنها در سال ۲۰۲۳ بیش از ۱۰۰ وب سایت راه اندازی کرده و تاکنون ۴۵ جایزه طراحی سایت را به دست آورده است. شرکت WebFX مجموعه‌ای از خدمات طراحی وب سفارشی را ارائه می‌دهد که مطابق با نیازهای منحصر به فرد کسب و کارها در حوزه‌های مختلف هستند. این شرکت تجربه کار با مشتریان مختلف از بخش‌های B۲B، B۲C و تجارت الکترونیک را دارد. شرکت WebFX همچنین سایر خدمات مرتبط با طراحی وب سایت از جمله کپی رایتینگ، سئو و یکپارچه سازی پایگاه داده را ارائه می‌دهد.

۵-شرکت طراحی سایت NinjaPromo

شرکت NinjaPromo یکی از مجموعه‌های مطرح در بازاریابی دیجیتال است که خدمات کاملی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این شرکت همچنین خدمات طراحی وب را برای کسب و کارها در صنایعی مانند فین‌تک، ارز دیجیتال، تجارت الکترونیک، خرده ‌فروشی، گیم و سایر موارد ارائه می‌دهد. این شرکت تنها سایت‌های زیبا و کاربردی ایجاد نمی‌کند، بلکه به دنبال خلق ارزش و کمک به کسب و کارها برای توسعه برند است.

شرکت NinjaPromo تاکنون بیش از ۱۵۰ وبسایت در سطح جهانی طراحی کرده است که همه آنها کاملاً سفارشی طراحی شده‌اند و ۱۰۰ درصد رضایت مشتری را به همراه داشته‌اند. خدمات طراحی سایت این شرکت با در نظر گرفتن نیازهای خاص شما و صنعتی که در آن مشغول هستید، انجام می‌شود. همچنین شرکت NinjaPromo یک رویکرد مقیاس پذیر دارد، به این معنا که می‌توانید سایت خود را با فناوری‌های جدید که در آینده معرفی می‌شوند، به روز رسانی کنید.

کدام شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟

در انتخاب بهترین شرکت های طراحی سایت باید به تجربه، نمونه کارها و رویکرد شرکت نسبت به طراحی توجه کنید. منظور ما از رویکرد این است که ببینید شرکت از متدهای جدید در طراحی بهره می‌برد و مطابق با ترندهای روز عمل می‌کند یا سبک سنتی دارد. خیلی مهم است شرکت طراحی وبسایت به روز باشد و از فناوری جدید در رویکرد خود استفاده کند.

بررسی کنید که آیا شرکت مورد نظرتان در طراحی انواع وب سایت از جمله سایت فروشگاهی، سایت شرکتی، سایت وردپرسی، بلاگ و سایر موارد تخصص دارد یا تنها یک یا دو مورد از انواع وبسایت را در خدمات خود پوشش می‌دهد. از طرفی، شرکت‌هایی که خدمات سئو نیز ارائه می‌دهند، معمولاً رویکرد بهترین در طراحی سایت دارند. بدین دلیل که یکی از اهداف اصلی داشتن سایت، موفقیت در سئو و نتایج گوگل است. در نهایت، نیازهای خود را اولویت بندی کنید تا بتوانید با انتخاب بهترین آژانس طراحی سایت یک ورود قوی به دنیای دیجیتال داشته باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.