معرفی بهترین جاذبه های گردشگری نزدیک هتل ترنج کیش

رپرتاژ آگهی: جزیره کیش واقع در استان هرمزگان یکی از بهترین و لوکس‎ترین مقاصد گردشگری داخلی محسوب می‎شود. جاذبه های دیدنی کیش تنوع بسیار بالایی دارند و شامل دریا، ساحل، تفریحات آبی، آفرود در کویر، بازارگردی و غیره است. یکی از مهم‎ترین نکات در سفر به کیش، انتخاب و رزرو هتل محل اقامت است. هتل ۵ ستاره ترنج کیش به عنوان یکی از بهترین هتل‎های این جزیره، محبوبیت بالایی بین گردشگران دارد.

با توجه به امکانات قابل‎توجه هتل ترنج و همچنین دیدنی های نزدیک هتل ترنج کیش، این هتل یک گزینه اقامتی عالی برای شما در سفر به کیش محسوب می‎شود. در این مطلب قصد داریم تعدادی از بهترین جاذبه های گردشگری نزدیک هتل ترنج کیش را به شما معرفی کنیم. برای این منظور در ابتدا به‎صورت مختصر هتل ترنج را معرفی کرده و سپس لیستی از مهم‎ترین جاذبه های کیش نزدیک هتل ترنج را به شما ارائه می‎دهیم.

رزرو هتل در جزیره کیش

در انتخاب هتل محل اقامت عوامل مختلفی تاثیرگذار هستند. یکی از این مهم‎ترین عوامل، قیمت هتل جزیره کیش است. هتل ترنج کیش به‎عنوان یکی از هتل های ۵ ستاره کیش قیمت بالایی دارد اما بدون شک به کیفیت آن می‌ارزد.

قیمت هتل های کیش با توجه به تعداد نسبتا زیاد هتل نسبت به وسعت جزیره، در بازه قیمتی گسترده‌ای قرار دارد. اگرچه گسترش انواع تفریحات آبی، مراکز خرید و برگزاری کنسرت‌های مختلف در جزیره کیش باعث شده است که این جزیره کوچک و زیبای خلیج فارس به یکی از مقاصد نسبتا لوکس برای سفر داخلی تبدیل شود. با این حال، می‌توانید اطمینان داشته باشید که متناسب با بودجه و اولویت‌های شما مانند فاصله هتل تا جاهای دیدنی کیش، گزینه‌های مختلفی برای رزرو هتل کیش وجود دارد.

رزرو هتل و جاذبه های گردشگری نزدیک هتل ترنج کیش

اقامت در هتل ترنج کیش

هتل ۵ ستاره ترنج کیش یکی از بهترین و لوکس‎ترین هتل‎های این جزیره است. با اقامت در این هتل مجلل می‎توانید از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل ترنج کیش نیز دیدن کنید. این هتل که به‎عنوان اولین هتل آبی خاورمیانه شناخته می‎شود، دارای ۱۰۰ اتاق با منظره‎ای عالی است. از ویژگی‎های خاص این هتل می‎توان به چایخانه سنتی، آتلیه، مینی بار، بیلیارد، ایرهاکی، کافی شاپ در فضای باز و زمین بازی کودکان اشاره کرد.

لیست جاذبه های گردشگری نزدیک هتل ترنج کیش

با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب هتل ترنج که در ابتدای جاده جهان جزیره کیش قرار دارد، اقامت در این هتل دسترسی خوبی به جاذبه های دیدنی کیش را برای شما فراهم می‎کند. برخی از بهترین جاذبه های کیش نزدیک هتل ترنج عبارت‎انداز:

کشتی یونانی جزیره کیش

یکی از مهم‎ترین جاذبه های گردشگری نزدیک هتل ترنج کیش، کشتی یونانی است. این کشتی در فاصله‎ ۶ کیلومتری از این هتل قرار دارد. کشتی یونانی که در سال ۱۳۴۵ در سواحل جزیره کیش به گل نشسته‎است، امروز یک جاذبه گردشگری جذاب است. در اطراف کشتی یونانی که با نام عروس یونانی نیز شناخته می‎شود، غروب دریا جذابیت دو چندانی دارد که توصیه می‎کنیم حتما از آن دیدن کنید.

کشتی یونانی؛ از جاذبه های کیش نزدیک هتل ترنج

بازار مروارید جزیره کیش

یکی از جذاب‎ترین تفریحات در سفر به کیش، خرید کردن است. بازار بزرگ مروارید یکی از بهترین جاذبه های گردشگری نزدیک هتل ترنج کیش برای علاقه‎مندان به بازارگردی محسوب می‎شود. معماری این بازار که فاصله‎ای تقریبا ۹ کیلومتری از هتل ترنج دارد، برگرفته از معماری کهن ایرانی و سازه‎های دوران هخامنشیان است.

نمایشگاه خزندگان کیش

یکی از جاذبه های دیدنی کیش که در زمان اقامت در هتل ۵ ستاره ترنج می‎توانید از آن دیدن کنید، نمایشگاه خزندگان کیش است. این نمایشگاه که یکی از خاص‎ترین جاذبه های گردشگری نزدیک هتل ترنج کیش است در فاصله‎ای حدودا ۱۰.۵ کیلومتری از هتل قرار دارد. در این نمایشگاه نزدیک به ۱۰۰ گونه از انواع خزنده‎های سراسر دنیا نگهداری می‎شود. از مهم‎ترین خزنده‎های این نمایشگاه می‎توان به مار بوآ و پایتون، عقرب سیاه آفریقایی، آفتاب‎پرست و کبوتر خوار برزیلی اشاره کرد.

پارک ساحلی میرمهنا کیش

مهم‎ترین تفریحات جزیره کیش در کنار دریا و ساحل قرار دارند. یکی از بهترین جاذبه های کیش نزدیک هتل ترنج، پارک ساحلی میرمهنا است. این پارک، امکانات و خدمات قابل‎توجهی را در اختیار گردشگران می‎گذارد. با حضور در این ساحل می‎توانید از تفریحاتی همچون ماهی‎گیری، قایق‎سواری و دوچرخه‎سواری لذت ببرید. در اطراف این ساحل رستوران‎های با کیفیتی وجود دارند که برای صرف غذا می‎توانید به آن‎ها مراجعه کنید.

پارک میرمهنا؛ یکی از دیدنی های نزدیک هتل ترنج کیش

پارس سافاری کیش

مجموعه پارس سافاری به‎عنوان اولین برگزارکننده تورهای سافاری صحرا در ایران، یکی از هیجان‎انگیزترین مقاصد گردشگری در کیش است. این مجموعه با فاصله ۴ کیلومتری تا هتل ترنج، در بین بهترین جاذبه های گردشگری نزدیک هتل ترنج کیش قرار دارد. در این مجموعه تفریحی بی‎نظیر می‎توانید از تفریحات جذابی مانند تور سافاری، موتور سواری، کارتینگ، بانجی شوتینگ، پینت بال، تونل وحشت، شترسواری، مینی بولینگ، ترامپولین، فوتبال حبابی، استوانه جادویی و نردبان معلق استفاده کنید. پیشنهاد می‎کنیم در زمان اقامت در هتل ترنج کیش، حتما از این مجموعه شگفت‎انگیز دیدن کنید.

شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش با فاصله‎ای حدود ۹.۵ کیلومتر، یکی از هیجان‎انگیزترین دیدنی های نزدیک هتل ترنج کیش است. این پارک رنگارنگ که در ناحیه شرقی جزیره کیش قرار گرفته، تفریحات جذابی برای افراد با سنین مختلف فراهم کرده‎است. برخی از تجهیزات جذاب این پارک شامل آبشار، رنجی، چرخ‎وفلک، سورتمه و سفینه است که آدرنالین خون شما را به شکل قابل‎توجهی بالا می‎برد. با این‎حال اگر بازی‎های کامپیوتری با تحرک و استرس کمتر را ترجیح می‎دهید، خبر خوبی برای شما داریم؛ چراکه پلی استیشن، شبیه‌ساز تیراندازی و سینما هفت بعدی انتظار حضور شما را می‎کشند.

تم پارک آبی اوشن کیش

تفریحات آبی پرطرفدارترین تفریحات در جزیره کیش و استان هرمزگان هستند. تم پارک آبی اوشن جزیره کیش مجموعه‎ای کامل برای انواع تفریحات آبی را به گردشگران ارائه می‎دهد. این پارک منحصربه‎فرد یکی از مهیج‎ترین جاذبه های گردشگری نزدیک هتل ترنج کیش است و فاصله‎ای کمتر از ۹.۵ کیلومتر تا هتل ترنج دارد. این پارک آبی در منطقه‎ای از جزیره قرار دارد که پرواز در آن محدوده ممنوع است؛ به واسطه‎ همین ویژگی مهم، این پارک یک گزینه عالی برای استفاده از تفریحات آبی در فضای باز ویژه بانوان است. پارک آبی اوشن دارای بخش‎های متنوعی است که ۳ مورد از مهم‎ترین آن‎ها عبارت‎اند از:

  • رایدهای آرام

  • رایدهای تند

  • رایدهای هولناک

کلام آخر

در پایان ذکر این نکته الزامی است که رزرو اتاق در هتل ۵ ستاره ترنج کیش، یکی از بهترین گزینه‎های اقامتی جزیره کیش واقع در استان هرمزگان محسوب می‎شود. سفر به کیش به شما فرصت لذت بردن از انواع جاذبه های دیدنی کیش ازجمله تماشای طلوع و غروب دریا، شنا در ساحل، استفاده از تفریحات آبی و غیره را می‎دهد. با اقامت در هتل لوکس ترنج در کنار امکانات و خدمات بی‎نظیر این هتل، می‎توانید از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل ترنج کیش نیز دیدن کنید. دیدنی های نزدیک هتل ترنج کیش شامل تعدادی از مهم‎ترین نقاط دیدنی جزیره کیش هستند که باید حتما از آن‎ها دیدن کنید. در این مطلب لیست کاملی از جاذبه های کیش نزدیک هتل ترنج را به شما معرفی کردیم تا در مدت زمان اقامت در این هتل بتوانید از آن‎ها استفاده کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.