طراحی داخلی هتل‌های لاکچری کیش

رپرتاژ آگهی:  این تصاویر درباره امکانات و خدمات هتل اطاعات مفیدی را در اختیار ما قرار می‌دهند. برای مثال در سایت علی‌بابا عکس‌های پانوراما کیش را می‌بینیم؛ تصاویر، فضای داخلی هتل و نورپردازی هتل‌ها را نشان می‌دهد. شما قبل از رزرو هتل، تصاویر را می‌بینید؟ در واقع قبل از سفر، تصاویر هتل پانوراما کیش شما را به تور مجازی هتل می‌برد و شما را با هتل پانوراما کیش آشنا می‌کند. این بار تصاویر هتل پانوراما کیش را می‌بینیم. درباره طراحی داخلی هتل پانوراما کیش صبحت می‌کنیم.

هتل پانوراما کیش

اما قبل از اینکه درباره طراحی داخلی هتل پانور اما کیش صحبت کنیم، در مورد هتل پانوراما کیش می‌خوانیم. هتل پارنوراما کیش در سال 1398 در بلوار رودکی فعالیت خودش را آغاز کرد. هتل پانوراما کیش فاصله نزدیکی به مراکز خرید، اسکله قدیم، مرکز غواصی دارد. اما بخش‌های داخلی هتل پانور اما کیش چطور طراحی شده است؟

لابی

امروزه لابی‌ها در هتل‌ها اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند. بیشتر مسافران در لابی جلسات کاری برگزار می‌کنند، کنار دوستان خود جمع می‌شوند. بنابراین در طراحی داخلی لابی از پریزهای برق واینترنت درقسمت‌های مختلف استفاده می‌کنند. در لابی هتل پانور اما کیش از مبلمان راحتی و پرده‌های نورگیر و تلویزیون استفاده شده است.

اتاق‌ها

چیدمان اتاق‌های هتل ها در مقایسه با گذشته تغییر کرده است. امروزه هتل‌ها کنار تخت، تخت اضافه برای راحتی مسافران قرار می‌دهند. اتاق‌های هتل پانور اما کیش از دو طرف منظره‌ای روبه جزیره زیبای کیش دارد. همچنین در اتاق‌های این هتل مبل‌ها روبه تلویزوین قرار داده شده است. در نتیجه اتاق‌های هتل پانوراما کیش طراحی داخلی راحت و قابل دسترسی برای مسافران دارند. اما اتاق‌های هتل پانوراما کیش علاوه بر طراحی راحت امکانات زیر را دارند:

_ تلفن

_ چای‌ساز

_ یخچال

_ سشوار

_ سرویس روزانه اتاق

حمام و سرویس بهداشتی

حمام هتل پانوراما کیش دو فضای جدا (ون و حمام معمولی) دارد. استفاده از حوله بزرگ، لوازم آرایشی و تزیین با شمع و گل از ویژگی‌های طراحی داخلی هتل پانوراما کیش است.

رستوران

رستوران

رستوران و کافی‌شاپ هتل پانوراما کیش در طبقه اول هتل قرار دارند. یک طرف رستوران پنجره است، منظره روبه خیابان دارد، طرف دیگر رستوران با نورپردازی عالی تزیین شده است. در رستوران صندلی‌های پنج نفره کنار میزها قرار دارند.

خرید آسان و راحت

همه مراحل سفر در سایت علی‌بابا فراهم است. در سایت علی‌بابا می‌توانید رزرو هتل پانوراما کیش و بلیط رفت وبرگشت کیش را بخرید. برای رزرو هتل پانوراما کیش از سایت علی‌بابا مراحل زیر انجام دهید:

_ به سایت علی‌بابا مراجعه کنید؛

_ از صفحه اصلی هتل کیش را انتخاب کنید؛

_ در صفحه هتل کیش، هتل پانوراما کیش را جست‌وجو کنید؛

_ اطاعات شخصی را بنویسید؛

_ هزینه رزرو هتل پانوراما کیش را بپردازید؛

_ رسید نهایی را دانلود کنید.

خرید ارزان چطور؟

به نظر شما امکان خرید ارزان هتل پانوراما کیش وجود دارد؟ جواب شما منفی است! اجازه دهید از ترفندهای خرید ارزان هتل پانوراما کیش برای شما صحبت کنیم.

_ سفر در روزهای خلوت کیش (تجربه سفری آرام)

_ بستن چمدان در وسط هفته برای سفر کیش

_ رزرو لحظه آخری هتل پانوراما کیش

_رزرو هتل به‌دوراز شلوغی‌های کیش

_ سفر با تور

انتخاب تور کیش

انتخاب تور کیش

آماده ماجراجویی هستید! پس کوله‌بارتان را ببندید، تور هتل پانوراما کیش را همین‌الان از سایت علی‌بابا با تخفیف بخرید. در تور هتل پانوراما کیش در آبی دریا غوطه‌ور می شویم، ماهی و جانداران زیر دریا را از نزدیک می‌بینیم. سوار قایق می‌شویم، کیش را به مقصد دریانوردی ترک می‌کنیم. اما در همه این تجربه‌های هیجان‌انگیز تنها نیستید، همسفر دوستداران سفر می‌شوید. پس در تور هتل پانوراما کیش لحظات شیرین و هیجان‌انگیز را باهم تجربه می‌کنیم. اما چطور تور هتل پانوراما کیش را بخریم؟

خرید تور کیش

هتل پانوراما کیش را مستقیم از سایت علی‌بابا بخرید. برای خرید تور هتل پانوراما کیش به سایت علی‌بابا بروید، از صفحه اصلی سایت، تور را انتخاب کنید. در قسمت تور، تور هتل پانوراما کیش را بخرید. برای تکمیل خرید هزینه رزرو هتل تور پانوراما کیش را بپردازید.

قیمت تور کیش

قیمت تور هتل پانوراما کیش به اتاق هتل، وسیله حمل‌ونقل، خدمات هتل بستگی دارد، قیمت هتل پانوراما کیش را در زیر می‌بینید:

Capture

استرداد تور کیش

اگر تصمیمتان برای سفر به کیش تغییر کرد، تنهایی به کیش سفر می‌کنید. برای استرداد تور هتل پانوراما کیش به سایت علی‌بابا سری بزنید. از قسمت سفرهای من شماره سفارش تور هتل پانوراما کیش را جست‌وجو کنید؛ بعد از جست‌وجو، استرداد تور هتل پانوراما کیش را انجام دهید.

جشنواره تابستانی کیش

همین‌الان تور هتل پانوراما کیش را از علی‌بابا با تخفیف استثنایی بخرید. جشنواره تابستانی هتل پانوراما کیش را از دست ندهید. این جشنواره تا پایان مرداد مهلت دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.