بیش از ۸۰درصد تخفیف برای اشتراک حرفه‌ای اسنپ

رپرتاژ آگهی: در بازه زمانی این کمپین که تا ۷ تیر ماه ادامه خواهد داشت، اشتراک سرویس «اسنپ‌پرو» با تخفیف ویژه‌ بیش از ۸۰درصد به کاربران ارائه می‌شود. در حاشیه این کمپین سرویس اسنپ‌پرو برای کاربران سوپراپ در شهرهای کرج، قم، اهواز و تبریز هم فعال شده است. کاربران سوپراپ اسنپ در ازای پرداخت مبلغ اشتراک این سرویس که در حال حاضر با بیش از ۸۰درصد تخفیف ارائه می‌شود، می‌توانند اشتراک یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه را برای حساب کاربری‌شان فعال کنند. با فعال‌سازی این سرویس تخفیف‌‌های ویژه در سرویس‌های خودرو، غذا و سوپرمارکت‌های تحویل فوری به صورت خودکار برای کاربران فعال می‌شود و پشتیبانی ویژه در سرویس خودرو نیز از مزایای مشترکان این سرویس خواهد بود.

مزایای اشتراک حرفه‌ای اسنپ 

سرویس‌های خودرو، غذا و سوپرمارکت از محبوب‌ترین خدمات سوپراپ هستند که میلیون‌ها کاربر برای رفع نیازهای روزمره‌شان از آن‌ استفاده می‌کنند. اشتراک حرفه‌ای سوپراپ با تخفیف‌ها و مزایای ویژه‌ای که برای این خدمات ارائه می‌کند، می‌تواند در کاهش هزینه‌های کاربران همیشگی سوپراپ موثر باشد. با فعال‌کردن سرویس اسنپ‌پرو کاربران می‌توانند هر ماه در ۵ سفر از تخفیفی که به‌صورت خودکار در «سرویس خودرو» فعال می‌شود استفاده کنند و از پشتیبانی ویژه نیز برخوردار می‌شوند. در «سرویس غذا»، فروشگاه‌های ویژه پرو، ارسال رایگان و تخفیف هزینه سفارش را در اختیار مشترکان اسنپ‌پرو قرار می‌دهند و در سرویس «سوپرمارکتِ تحویل فوری» ارسال رایگان سفارش از فروشگاه‌های ویژه پرو، از مزایای اشتراک اسنپ‌پرو است.

روش فعال‌سازی سرویس اسنپ‌پرو

کاربران می‌توانند برای فعال‌سازی اشتراک اسنپ‌پرو، در حساب کاربری خود در سوپراپلیکیشن اسنپ وارد صفحه‌ اسنپ‌پرو شوند، یکی از مدل‌های اشتراک یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه را انتخاب کنند و گزینه «خرید» را بزنند. پس از انجام پرداخت موفق، اشتراک اسنپ‌پرو فعال می‌شود.

 برای اطلاعات بیشتر درباره‌ سرویس اسنپ‌پرو و تخفیف‌ها و مزایای آن می‌توان به  وب‌سایت اسنپ مراجعه کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.