فروش ویژه نهال گردو چندلر و فرنور گلدانی با مجوز جهاد کشاورزی

رپرتاژ آگهی: از ویژگی های محبوب این نهال گردو گلدانی می توان به بازدهی تجاری بالا از سال اول بدون محدودیت کاشت در منطقه سردسیر و گرمسیر اشاره کرد.

چرا استقبال از خرید نهال گردو گلدانی بالاست؟

درختان گردو از درختان ارزشمندی هستند که ممکن است به دلایلی مثل اقلیم سردسیر از بین بروند.به نقل از منبع ویکی پدیا تولید گردو تا حد زیادی تحت تأثیر تغییرات دمایی قرار می‌گیرد و این حساسیت تا حد زیادی به رقم بستگی دارد. یخبندان‌هایی که در بهار هنگام گلدهی درختان یا تشکیل میوه‌های جدید رخ می‌دهد می‌تواند تولید گردو را برای آن رقم در آن سال از بین ببرد.در ادامه نهالستان نوین گردو خرید نهال گردو متناسب را از ارقام نهال پرسود و تجاری معرفی کرد که در کمترین زمان به یک بازدهی بلند مدت می رسد.اما گاهی به دلایلی برخی باغداران از خرید نهال گردو ریشه ای جا می مانند و برای آنکه فرصت ویژه داشتن یک باغ گردو را سریعا آغاز کنند می توانند نهال گردو گلدانی را خریداری و جایگزین ارقام ریشه ای کنند.

مزایا خرید نهال گردو گلدانی نسبت به ریشه ای؟

نهال گردو گلدانی و ریشه ای هر دو دارای مزایایی برای کاشت هستند اما اگر بخواهیم از مزایا کاشت گلدانی بگوییم موارد زیر است :

  1. افرادی که از کاشت نهال گردو در پاییز جا مانده اند کاشت گردو گلدانی فرصتی ویژه برای آنهاست.

  2. گردو گلدانی زودبارده است و بدون درگیری با سرما از سال اول استارت باردهی را می زند.

  3. محدودیتی برای کاشت ندارد و می تواند در هر اقلیم سردسیر و گرمسیری کاشته شود.

  4. نگرانی باغداران از خشک شدن نهال در ارقام گلدانی وجود ندارد.

بهترین نهال گردو گلدانی کدام است؟

از بهترین و محبوب ترین نهال گردو گلدانی با بازدهی تجاری عالی و عملکرد مطلوب و طولانی مدت می توان ارقام زیر را معرفی کرد :

۱. نهال گردو چندلر گلدانی

چندلر چه در رقم ریشه ای و چه در رقم گلدانی جزو بهترین نهال گردوهاست.گردو چندلر گلدانی در اکثر اقلیم کاشته شده و به رشد و بازدهی می رسد.زودبارده است و می توان آن را در ارتفاعات بالاتر از 1000 متر کاشت. مقاوم به بیماری و سرماست.باردهی تجاری بالایی دارد که از سن بالغ شدن قابل مشاهده است.محصولات باکیفیت, درشت و پوست کاغذی را به بار می آورد که در بازار صادراتی استقبال بالایی دارد.

۲. نهال گردو فرنور گلدانی

فرنور جزو محبوب ترین رقم نهال گردو مناطق سردسیر است.این نهال گردو در آب و هوای کوهستانی رشد خوبی داشته و دچار کاهش باردهی و آسیب سرمازدگی نمی شود. میزان باردهی و کیفیت محصولات عالی بوده و از سال اول می توانید شاهد باردهی از درخت گردو گلدانی خود باشید.

فروش تمامی ارقام نهال میوه گلدانی

مرکز نهالستان نوین گردو از فروش تمامی ارقام نهال میوه گلدانی گفته است.این مرکز افزود فرصت خرید 20 رقم نهال میوه گلدانی برای باغداران محیا شده است:

  1. نهال گردو گلدانی

  2. نهال بادام گلدانی

  3. نهال گلابی گلدانی

  4. نهال سیب گلدانی

  5. نهال زرشک گلدانی

  6. نهال آلو گلدانی

  7. نهال گیلاس گلدانی

  8. نهال آلبالو گلدانی

  9. نهال بلوبری گلدانی

  10. نهال پسته گلدانی

  11. نهال به گلدانی

  12. نهال سنجد گلدانی

  13. نهال فندق گلدانی

  14. نهال بلوبری گلدانی

  15. نهال خرمالو گلدانی

  16. نهال انجیر گلدانی

  17. نهال شلیل گلدانی

  18. نهال عناب گلدانی

  19. نهال انبه گلدانی

نهالستان نوین گردو; مرکز تولید انواع نهال گردو ریشه ای و گلدانی

در این مطلب به معرفی بهترین ارقام نهال گردو گلدانی پرداختیم و از ویژگی های مثبت این نهال نسبت به نهال ریشه ای گفتیم.چندلر و فرنور جزو بهترین نهال گردو گلدانی معرفی شدند که بازدهی تجاری بسیار بالایی در کمترین زمان دارند.

نهالستان نوین گردو مرکز تولید نهال در کشور است که توانسته بهترین ارقام نهال گردو پیوندیو اصلاح شدهو کشت بافت و دیمی را تولید و به بازار عرضه کند.تمامی نهال گردو گلدانی با تضمین قیمت و کیفیت با شناسه معتبر و گارانتی اصالت با مجوز جهاد کشاوری می باشد.

منبع : نهالستان نوین گردو

آدرس وبسایت : https://gerdo.pro/

شماره تماس جهت ثبت سفارش تلفنی و در پیام رسانها: ۰۹۱۲۱۲۴۳۵۹۷

خرید نهال بصورت حضوری و آنلاین می باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.