فروش نهال گردو ژنوتیپ رویال فقط به قیمت 80 هزار تومان

رپرتاژ آگهی: رویال نهال بزرگ ترین تولید کننده نهال گردو در غرب کشور است که سالانه بیش از 50 هزار اصله نهال گردوی مرغوب، دارای شناسنامه و گواهی سلامت و کیفیت از سازمان جهاد کشاورزی را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند. نهال های این نهالستان با تضمین باردهی ارائه می شود؛ یعنی امکان ندارد نهالی را از این نهالستان بخرید که به باردهی نرسد یا خشک شود؛ پس اگر می خواهید عمر و هزینه خود را در این راه به هدر ندهید، خرید نهال گردو را از رویال نهال انجام دهید.

نکات ضروری برای انتخاب و خرید نهال گردو با کیفیت

خرید نهال گردو در مقایسه با سایر نهال های مثمر صرفه اقتصادی بیشتری دارد؛ زیرا این نهال بسیار مقاوم است و به همین راحتی ها دچار آفت زدگی نمی شود. از طرفی اغلب نهال های گردو مختص مناطق سردسیر هستند و سرمای بهاره تأثیری بر آن ها ندارد. نهال های گردو نیازی به مراقبت شبانه روزی ندارند؛ بنابراین هزینه نگهداری از آن ها بسیار کمتر از سایر نهال های میوه است.

قبل از خرید و کاشت نهال گردو باید دانش خود را درباره انواع واریته های این نهال افزایش دهیم. علاوه بر این باید منطقه زندگی خود را به خوبی بشناسیم تا بتوانیم نهال گردو مناسب برای همان منطقه را خریداری کنیم. برای خرید گردو ابتدا فاکتورهای زیر را بررسی کرده و سپس با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید و از پیشنهاد ویژه آن ها برای کاشت در زمین خود بهره مند شوید:

  • ارتفاع از سطح دریای زمین خود

  • مقاومت سرمایی نهال گردویی که می خواهید بخرید

  • حداکثر محصول دهی درخت گردو که از هر اصله نهال انتظار دارید

  • عمر اقتصادی درخت گردو

نهال

با بررسی موارد بالا می توانید گونه مناسب گردو را برای زمین خود خریداری کرده و بیشترین تناژدهی را از نهال به دست آورید. فراموش نکنید که گردو میوه ای پرفروش در بازارهای جهانی است و قیمت بالایی هم دارد. با فرا رسیدن فصل بهار فرصت چندانی برای کاشت این نهال های تجاری و زودبازده ندارید، پس بلافاصله بعد از خواندن این مطلب با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید و نهال مورد نیاز خود را خریداری کنید؛ در غیر این صورت برای خرید نهال باید تا پاییز صبر کنید.

بهترین گونه ایرانی گردو برای باغداران با باردهی ۱۵ تنی در هکتار

نهال گردو ژنوتیپ 7 تنها نهالی است که می تواند زندگی باغداران را زیر و رو کند. این نهال نسبت به انواع خارجی عملکرد بسیار بهتری دارد و با اقلیم کشور ما سازگارتر است. گردوهای تولید شده توسط این نهال درشت و تخم مرغی شکل هستند و رنگ سفید و روشنی دارند. درصد چربی این نوع گردو نسبت به سایر انواع بالاتر است و همین امر سبب شده است تا تقاضا برای تولید آن روز به روز افزایش یابد.

گردو ژنوتیپ 7 پایه کوتاه است و تاج بسیار بزرگی هم ندارد؛ بنابراین می توانید تعداد بیشتری از این نهال را در زمین خود بکارید. به جرئت می گوییم که با کاشت این نهال می توانید تا 100 سال بهره برداری اقتصادی از آن داشته باشید. با توجه به باردهی 15 تنی این نهال در هر هکتار و قیمت رو به افزایش این گردو در بازارهای جهانی، سودآوری یک میلیارد تومانی از هر هکتار قابل پیش بینی است.

متفاوت ترین نهال گردو با محصول کاملا درشت

متفاوت ترین نهال گردو با محصول کاملا درشت

اگر می خواهید محصول امسالتان با سال های گذشته فرق کند، گردو ژنوتیپ رویال بهترین گزینه برای کاشت در زمین شما است. البته این نوع گردو در مناطق مدیترانه ای (زمستان های سرد و تابستان های معتدل) بهترین عملکرد را دارد. از جذابیت های این نوع گردو می توان به سایز بزرگ میوه و رنگ روشن مغز آن اشاره کرد. این گردو درصد چربی و آنتی اکسیدان بسیار بالایی دارد و خواص آن نسبت به سایر ارقام گردو بیشتر است.

این نوع گردو بدون هیچ گونه دستکاری ژنتیکی و تنها با اصلاح نژاد ارگانیک به وجود آمده است و بین 60 تا 80 سال عمر اقتصادی دارد. باردهی آن نیز از همان سال اول کاشت آغاز می شود و پس از گذشت 4 سال اقتصادی می شود. در زمان بلوغ اقتصادی می توانید در هر هکتار از نهالستان گردو ژنوتیپ رویال، بالغ بر 10 تن محصول ناب و گران قیمت برداشت کنید.

رویال نهال چند برابر شدن سرمایه شما را با خرید نهال گردو تضمین می کند

موفقیت در باغداری مستلزم خرید نهال های باکیفیت و اصیل است. امروزه دیگر هیچ مشتری حاضر نیست برای گردوهای معمولی با سایز کوچک موجود در بازار هزینه ای پرداخت کند؛ به همین دلیل کسب و کار بسیاری از باغداران کساد شده است. اگر شما هم از جزء این دسته از باغداران عزیز کشورمان هستید، وقت آن رسیده تا یک تغییر اساسی در باغستان خود ایجاد کرده و باغداری را با روش نوین آغاز کنید. برای آغاز این نوع باغداری نیازی به پرداخت هزینه های گزاف نیست؛ بلکه با کمترین هزینه می توانید بیشترین سودآئری را داشته باشید.

XgoPR89yP2kr

رویال نهال عرضه کننده انواع نهال های تجاری گردو هستند. محصولی که این نهال ها به دست می آورید بسیار بیشتر و درشت تر از تمام محصولاتی است که در سال های اخیر برداشت کرده اید. کارشناسان رویال نهال از ابتدای خرید نهال تا زمان کاشت و برداشت آن در کنار شما هستند تا هیچ دغدغه ای در این زمینه نداشته باشید.

رویال نهال به منظور حمایت از باغداران تمامی نهال های گردو خود را با تخفیف ویژه ارائه کرده است. پیشنهاد می کنیم این فرصت استثنائی را از دست ندهید و تا فرصت از دست نرفته نهال گردو را از رویال نهال خریداری نمایید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

برای خرید نهال گردو و اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.