افتخاری دیگر برای شرکت کشت و صنعت آرین طعم خزر با برند ویونی

رپرتاژ آگهی: واردات موثر و شایسته در صنایع غذایی یک موضوع مهم و حیاتی در عرصه تجارت بین المللی است که تأثیر گسترده ای در اقتصاد کشورها و همچنین بر رضایت مصرف کنندگان دارد. با توجه به تغییرات رو به رشد در شیوه زندگی مدرن و رشد جمعیت جهانی، نیاز به تأمین مواد غذایی با کیفیت و سالم از سراسر جهان افزایش یافته است.

یکی از روش های موثر در این زمینه، برقراری، پذیرش و اجرای استانداردهای بین المللی در تولید مواد غذایی است. این استانداردها معمولاً شامل مواردی مانند امنیت غذایی، بهداشت و تغذیه و حفاظت از محیط زیست می شوند. با اعمال این استانداردها، مواد غذایی وارداتی با کیفیت تامین و به بازار عرضه می شوند.

کشت و صنعت آرین طعم خزر یکی از شرکتهای نام آور و فعال در حوزه های تخصصی دانه های روغنی، نهاده های دامی، روغن نباتی خام، روغن کشی از دانه های روغنی، تصفیه و بسته بندی انواع روغن و مشاوره واردات در کشورمان است.

در این راستا طی سال گذشته، شرکت با رصد دقیق و پایش نیازهای بازار و نیز ارتباط گسترده با تولید و تامین کنندگان محصولات مورد نیاز ضمن ارتقای کارآمدی اثربخشی دپارتمان ها، اقدام به واردات در حوزه های فعالیت نمود که این امر به شایستگی موجب قرار گرفتن نام شرکت در میان ۱۰۰ شرکت برتر وارد کننده کشور شد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.