فروش ویژه نهال گردو کاغذی پاکوتاه و دیرگل در اولین روزهای سال ۱۴۰۳

رپرتاژ آگهی: رونق باغستان های گردو در کشور ما روز به روز در حال افزایش است و تقاضا برای تولید نهال گردو نیز روزانه افزایش می یابد. گردوهای دیرگل و پاکوتاه از جمله بهترین نهال ها برای کاشت در زمین شما هستند؛ زیرا به دلیل دیر گل بودن از سرمای ناگهانی بهاره در امان می مانند. علاوه بر این پایه کوتاه بودن نهال خود دلیل محکمی برای افزایش باردهی آن است.

پایه کوتاه بودن نهال سبب گستردگی کم ریشه نیز می شود؛ بنابراین در صورتی که ارقام پایه کوتاه؛ مانند گردو ژنوتیپ را برای کاشت در باغستان خود انتخاب کنید، می توانید نهال ها را با فاصله بسیار کمتری از یکدیگر بکارید. پایه کوتاه بودن نهال های دیرگل و بذری یک مزیت مهم دیگر هم دارد؛ آن هم رسیدن نور کافی به تمام شاخ و برگ های نهال است که سبب افزایش باردهی می شود.

نهال های بذری گردو؛ راه حلی اقتصادی برای گسترش باغات گردو در مناطق کوهستانی

اگر پربارترین نهال های گردو بذری را در باغستان خود بکارید، می توانید از لحاظ باردهی از رقبای خود پیشی بگیرید؛ چراکه باردهی بسیاری از ارقام گردو بذری بیشتر از ارقام پیوندی است. نهال های پایه بذری و پایه کوتاهی که در رویال نهال موجود هستند، همگی از ارقام اصلاح شده و تجاری موجود در بازارند و تمامی صفاتی که منجر به بیماری و ضعیف شدن نهال می شود، از آن ها حذف شده است. با خرید این نهال ها می توانید با خیال راحت باغداری را آغاز کرده و تولید محصولات مرغوب و بی نظیر را تجربه کنید.

گردو ژنوتیپ رویال؛ برترین نوع گردو اصلاح شده

بدون شک می توان گفت که گردو ژنوتیپ رویال در میان تمام ارقام تجاری گردو در جایگاه نخست ایستاده است. این گردو برای اولین بار در نهالستان آرمین قاسمی تولید و به ثبت رسیده است و تنها توسط همین نهالستان به فروش می رسد. ژنوتیپ رویال سودآورترین نهال گردو دنیا است و در هر هکتار بین 8 تا 10 تن باردهی دارد. این در حالی است که بسیاری از ارقام گردو پیوندی در هر هکتار بین 5 تا 6 تن باردهی دارند.

این نهال از جمله ارقام پایه کوتاه و پوست کاغذی است و ارتفاع زیادی ندارد. باردهی درختان پایه کوتاهی همانند ژنوتیپ رویال بسیار بیشتر از درختان بلند قد است. از طرفی برداشت محصول از این درختان هیچ چالشی ندارد و ماشین آلات مخصوص نمی خواهد. گردو ژنوتیپ رویال بین 100 تا 150 سال عمر دارد و در طی این مدت می تواند درآمد باغدار را تضمین کند.

گردو ژنوتیپ رویال تیپ 7؛ ژنوتیپ برتر

گردو ژنوتیپ رویال تیپ ۷؛ ژنوتیپ برتر

نهال گردو ژنوتیپ رویال دارای تیپ های مختلف است که هر کدام از آن ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند. در میان این تیپ های مختلف، گردو ژنوتیپ تیپ 7 ویژگی های بسیار بارزتری نسبت به بقیه دارد. جالب است در همین ابتدای امر بدانید که این گردو با جهش های طبیعی به وجود آمده نه دستکاری های ژنتیکی.

گردو ژنوتیپ 7 به صورت کشت متراکم و تعداد زیاد در واحد سطح کاشته می شود که دلیل آن پایه کوتاه بودن نهال است. میوه های نوبرانه این نهال را می توانید از همان سال اول کاشت نهال برداشت کنید و بعد از آن طولی نمی کشد که این نهال به باردهی اقتصادی برسد. در سال چهارم این نهال به بلوغ اقتصادی می رسد و می تواند در هر هکتار 15 تن گردوی پوست کاغذی، درشت و بازار پسند تولید کند.

از مهم ترین ویژگی های گردو ژنوتیپ 7 که آن را برای کاشت در باغستان ها مناسب می کند، دیرگل بودن نهال است؛ به این ترتیب می توانید این نهال را در مناطق کوهستانی و سردسیر بکارید، بدون اینکه نگران سرمازدگی آن باشید. مقاومت به تنش های بی آبی نیز از دیگر مزایای خرید این نهال است. اگر می خواهید این نهال را با تخفیف ویژه خریداری کنید، همین الان با شماره تلفن های درج شده در رویال نهال تماس بگیرید.

گردو ژنوتیپ رویال تیپ ۹؛ پوست کاغذی با عمری ۱۰۰ ساله

گردو ژنوتیپ رویال تیپ 9 از جمله نهال های نیمه برافراشته است و باردهی بسیار بیشتری نسبت به ارقام خارجی دارد. این نهال نیز همانند سایر ارقام ژنوتیپ دیر گل است و در مناطقی که زمستان های طولانی و سرمای شدید بهاری دارند، سالم می ماند و شکوفه های آن از بین نمی رود. آخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه می توانید اولین شکوفه های بهاری این نهال را مشاهده کنید.

خرید نهال گردو ژنوتیپ 7 اصالت دار از نهالستان رویال نهال

باردهی این نهال نسبت به ژنوتیپ 7 کمتر است، اما همین میزان باردهی هم با توجه به قیمت این نوع گردو پوست کاغذی در بازار می تواند درآمد بالایی برای کشاورزان به وجود آورد. هر اصله نهال گردو ژنوتیپ رویال تیپ 9 در سن 9 سالگی بین 40 تا 60 کیلو باردهی دارد که در هر هکتار به 9 تا 10 تن هم می رسد. اگر به آبیاری و کوددهی نهال توجه بیشتری داشته باشید، می توانید به ازای 100 سال از آن بهره برداری اقتصادی نمایید.

پربارترین نهال های گردو سردسیری را با قیمت ویژه از رویال نهال بخرید

ajchm4ee7VzC

نهال های برتر ژنوتیپ را باید تنها از رویال نهال بخرید؛ زیرا باغ های مادری این نهال ها در این نهالستان است. رویال نهال تخفیفات ویژه ای را برای باغداران عزیز در نظر گرفته است تا بتوانند با کمترین هزینه از بهترین و باکیفیت ترین نهال های گردو بهره مند شوند و باغداری حرفه ای را آغاز کنند؛ پس همین الان تماس بگیرید و نهال های مورد نظر خود را با کمتر از 90 هزار تومان از رویال نهال خریداری کنید.

09141811520

09201811520

09301811520

04445231520

برای خرید نهال گردو و اطلاعات بیشتر به سایت NAHAL۱۱۰.IR مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.