تنها سه روز برای خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال به قیمت 80 هزار  تومان فرصت دارید

رپرتاژ آگهی: اگر می خواهید علاوه بر خرید نهال هایی سالم و سرحال، از ارسال سریع و مشاوره رایگان هم بهره مند شوید، به وب سایت رویال نهال مراجعه نمایید. رویال نهال مرجعی معتبر برای خرید نهال های استاندارد و شناسنامه دار در غرب کشور است که به صورت اختصاصی بر روی کاشت و پرورش نهال گردو فعالیت کرده و در بیش از 5 هکتار از اراضی خود، انواع واریته های تجاری گردو را پرورش می دهد.

۴ راز ثروتمند شدن با کاشت نهال گردو ژنوتیپ

نهال گردو ژنوتیپ از برترین ارقام ایرانی محسوب می شود که هیچ گونه اصلاحی بر روی آن صورت نگرفته است. این گردو با جهش های طبیعی به وجود آمده و بسیار مرغوب و باکیفیت است. این گردو محصولی تخم مرغی شکل با مغزی سفید رنگ و درشت دارد که به راحتی از پوسته چوبی خود جدا می شود. اگر می خواهید به پرورش این نهال بپردازید، حتما موارد زیر را به یاد داشته باشید:

گردو ژنوتیپ؛ پر مغز و پر طرفدار

گردو ژنوتیپ مقاومت بالایی در برابر سرما دارد و برای کاشت در مناطق معتدل و سردسیر بهترین گزینه است. در حدود ۷۵ درصد حجم گردوی ژنوتیپ را مغزهای درشت و سفید رنگ تشکیل می دهند. این گردو در بازارهای جهانی طرفداران بسیار زیادی دارد و تقاضا برای تولید آن در حال افزایش است.

خود گرده افشان و پربار

یکی از مهم ترین ویژگی های نهال گردو ژنوتیپ، خود گرده افشان بودن آن است. با این حساب دیگر نیازی به حشرات گرده افشان؛ مانند زنبور نخواهید داشت. گردو ژنوتیپ از ارقام دیرگل است؛ به همین دلیل سرمای بهاره را به خوبی تحمل می کند. گردو ژنوتیپ تنها نهال گردویی است که می تواند تا ارتفاع ۳۰۰۰ متری از سطح دریا رشد کند.

گردو ژنوتیپ؛ درختی به ازای عمر انسان

گردو ژنوتیپ؛ درختی به ازای عمر انسان

اولین محصولات نهال گردو ژنوتیپ در سال اول بعد از کاشت، قابل مشاهده و برداشت هستند. بعد از آن تا 100 سال آینده به باردهی ادامه می دهند و سودآوری اقتصادی زیادی برای باغداران دارند. اگر شرایط خوبی برای رشد درخت فراهم کنید، تا 140 سال هم عمر می کند. باردهی اقتصادی این درخت از سال چهارم یا پنجم شروع می شود. در این زمان باغداران می توانند در هر هکتار از باغ خود، بین 8 تا 10 تن گردوی ناب و مرغوب برداشت کنند.

این گردو کمترین نیاز را به منابع آبی دارد

گردو ژنوتیپ به آبیاری بسیار کمی نیاز دارد. این امر در کشور ما که با بحران و تنش های بی آبی مواجه است، اهمیت بالایی دارد. این واریته گردو نیاز به آبیاری غرقابی ندارد و با روش های نوین آبیاری؛ مانند آبیاری قطره ای هم رشد می کند. این نهال در مناطق سردسیری بهترین میزان رشد را دارد؛ بنابراین کاشت آن در مناطق کویری و بسیار گرم توصیه نمی شود.

اگر خاک زمین شما خصوصیات زیر را ندارد، گردو ژنوتیپ در آن نکارید

اگر خاک زمین شما خصوصیات زیر را ندارد، گردو ژنوتیپ در آن نکارید

بررسی و ارزیابی ویژگی های خاک برای رشد حداکثری نهال گردو ژنوتیپ از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر خاک زمین خود را به خوبی نمی شناسید، باید از کارشناسان این حوزه کمک بگیرید. مهندسان رویال نهال با بررسی و آنالیز دقیق و حرفه ای خاک زمین شما، می توانند بهترین واریته گردو را برای آن معرفی کنند یا راهنمایی های لازم در خصوص آماده کردن خاک برای کاشت گردو ژنوتیپ را به شما ارائه دهند.

نهال گردو ژنوتیپ سازگاری خوبی با خاک های سخت و مرطوب ندارد. علاوه بر این اندازه ذرات خاک برای رشد گردو ژنوتیپ باید به گونه ای باشند که بتوانند آب را به خوبی به ریشه نهال منتقل کنند. شما باغداران عزیز می توانید مقداری خاک لومی یا شنی را با اندکی خاک برگ و کود ازته مخلوط کنید و ترکیب حاصل شده را بر روی بستر خاک اطراف نهال بریزید. کود دامی پوسیده و کودهای شیمیایی از بهترین کودها برای گردو ژنوتیپ هستند که باید بعد از آنالیز خاک به آن اضافه شوند.

از دیگر عوامل مؤثر بر میزان رشد و باردهی نهال گردو ژنوتیپ، کوددهی خاک است. اگر خاک نتواند مواد مغذی مورد نیاز برای رشد نهال را تأمین کند، نهال ها به انواع آفات و بیماری ها آلوده می شوند. شایع ترین آفت های نهال گردو ژنوتیپ، بلایت گردو، کرم خراط و شانکرهای باکتریایی هستند. برای جلوگیری از رشد این آفات، باید سمپاشی باغ را به موقع و با کمک کارشناسان مربوطه انجام دهید.

خرید نهال گردو ژنوتیپ

معتبرترین نهالستان کشور برای خرید گردو ژنوتیپ را بشناسید

اگر نهال گردو ژنوتیپ را از نهالستان های معتبر؛ مانند رویال نهال خریداری کنید، موفقیت و ثروتمند شدن شما حتمی است، اما اگر نهال های جوان گردو ژنوتیپ را از نهالستان های فاقد مجوز خریداری کنید، هیچ تضمینی برای موفقیت شما وجود ندارد. نهال های این نهالستان ها ضعیف هستند و به سرعت به انواع آفات و بیماری ها مبتلا شده و از بین می روند. به هر حال انتخاب با شما است که بخواهید سرمایه خود را چند برابر کنید یا اینکه تمام آن را از دست بدهید.

رویال نهال با بهره مندی از بهترین آلات کشاورزی دنیا و به کارگیری کادری مجرب و متخصص، انواع نهال های مثمر و غیر مثمر را تولید کرده و آن را با بهترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت در اختیار باغداران عزیز قرار می دهد. کارشناسان رویال نهال به صورت تخصصی بر روی کاشت گردو فعالیت می کنند و بهترین و تجاری ترین ارقام گردو را به مشتریان خود عرضه می دارند.

شما عزیزان می توانید با کمک کارشناسان رویال نهال، باغداری پر سود را تجربه کرده و لذت تولید محصولاتی مرغوب و بازار پسند را بچشید؛ پس فرصت را از دست ندهید و همین الان برای خریداری نهال گردو با مهندسان رویال نهال تماس بگیرید تا از تجربیات آن ها بهره مند شوید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

برای خرید نهال گردو و اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.