آخرین فرصت طلایی کاشت نهال بادام را از دست ندهید

رپرتاژ آگهی: بادام یکی از اقتصادی ترین نهال ها برای کاشت در کشور ایران است و یکی از مهم ترین خشکبار در جهان محسوب می شود. جالب است بدانید که این نهال برای اولین بار هم در کشور ما کاشته شده و بعدها به کشورهای اروپایی هم، راه یافته است. درخت بادام پا کوتاه بوده و در اکثر مناطق توانایی رشد و عملکرد حداکثری را دارد. محصول حاصل از نهال بادام ارزش غذایی بسیار بالایی دارد؛ به همین دلیل کاشت آن سودآوری بالایی برای باغداران به همراه می آورد.

برترین نهال های بادام برای ثروتمند شدن

بادام از جمله نهال هایی است که تنوع ارقام بسیار بالایی دارد که تمام آن در رویال نهال موجود است. نهال های بادامی که در این مجموعه تولید می شوند جزء پرطرفدارترین ارقام جهانی هستند و با قیمت هایی استثنایی به فروش می رسند. این قیمت پایین برای نهال های شناسنامه دار و با کیفیت رویال نهال واقعا باور نکردنی است. توجه داشته باشید که دلیل این قیمت مناسب تنها به جهت حمایت رویال نهال از باغداران عزیز است.

اگر به دنبال کاشت نهال در زمین خود هستید، اما نمی دانید که کدام نهال را باید بکارید، همین الان با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن ها بهره مند شوید. رویال نهال هم برای باغداران مناطق گرمسیر و هم برای مناطق سردسیر نهال بادام مناسب را پیشنهاد می دهد.

نهال بادام مامایی؛ پرفروش ترین نهال در میان ارقام تجاری بادام

نهال بادام مامایی؛ پرفروش ترین نهال در میان ارقام تجاری بادام

اگر ساکن مناطق سردسیر هستید و می خواهید نهال بادامی با ویژگی های منحصر به فرد را خریداری کنید، پیشنهاد رویال نهال به شما، خرید نهال بادام مامایی است. محصولات این نهال به قدری باکیفیت هستند که خارجی ها برای آن سر و دست می شکنند؛ بنابراین یکی از بهترین گزینه ها برای صادرات است. این بادام را می توانید در مناطق گرمسیر هم پرورش دهید، اما بهره برداری اقتصادی آن تنها در مناطق سردسیر رخ می دهد.

در ایران 2 استان آذربایجان غربی و چهار محال بختیاری بهترین پتانسیل را برای کاشت این نوع بادام دارند. نوبرانه های این نهال از سال دوم بعد از کاشت قابل برداشت هستند، اما باردهی اقتصادی آن در سال هشتم اتفاق می افتد. در این زمان می توانید در هر هکتار از باغستان خود 4 تا 5 تن محصول درشت و مرغوب برداشت نمایید.

نهال بادام تونو؛ تجربه ای جذاب از باغداری

نهال بادام تونو؛ تجربه ای جذاب از باغداری

از دیگر نهال های بسیار مرغوب و بازار پسند بادام در رویال نهال، بادام تونو است. نهال بادام تونو جزء ارقام زود بازده و پربار است و اگر شرایط رسیدگی مساعد باشد از همان سال های ابتدایی شروع به باردهی می کند. اگر تمام شرایط را برای رشد نهال فراهم کنید، می توانید بالغ بر 40 سال از آن بهره اقتصادی بگیرید. این نهال مقاومت بالایی در برابر شرایط بی آبی دارد و می توان آن را به صورت دیم هم کاشت، اما توجه داشته باشید که در اگر انتظار باردهی حداکثری از آن را دارید، باید آبیاری نهال را به صورت منظم انجام دهید.

با کاشت نهال فرانیس  محصولات خود را از همان سال اول برداشت کنید

اگر برای باردهی نهال عجله دارید و دوست دارید محصولات خود را از همان سال ابتدایی کاشت برداشت کنید، نهال بادام فرانیس را از رویال نهال بخرید. این نهال سازگاری بسیار بالایی در مناطق کوهستانی دارد و باردهی آن از اواخر فروردین تا اوایل اردیبهشت آغاز می گردد. مغز میوه بادام فرانیس سفید و روشن است و 5 درصد هم احتمال دو قلوزایی ندارد.

اگر بخواهید نهال بادام فرانیس را شناسنامه دار و با گواهی نامه بهداشت خریداری کنید، باید بالای 100 هزار تومان برای هر اصله نهال بپردازید؛ اما رویال نهال تخفیف ویژه ای برای مشتریان خود قرار داده است تا با استفاده از آن با کمترین هزینه باغستان خود را احداث کنند. در این طرح تخفیفی می توانید با کمتر از 50 هزار تومان نهال های بادام باکیفیت و اصیل را خریداری کنید.

بهترین نهال بادام برای کاشت در مناطق گرمسیر

بهترین نهال بادام برای کاشت در مناطق گرمسیر

تا به اینجای کار نهال های بادامی که معرفی کردیم، مختص مناطق سردسیر بودند و باردهی چندانی در مناطق گرمسیر نداشتند، اما نهال بادام شاهرودی از جمله بهترین نهال ها برای کاشت در مناطق گرمسیر است. بادام شاهرودی بین 35 تا 40 سال عمر مفید دارد و جزء ارقام پایه کوتاه محسوب می شود. این نهال از سال اول بعد از کاشت، باردهی خود را آغاز کرده و در سال سوم به باردهی اقتصادی می رسد. این نهال از جمله نهال های مقاوم به آفات است و در اغلب خاک ها به بار می نشیند.

)به دلیل استقبال گسترده باغداران، خرید نهال بادام با تخفیف ویژه در رویال نهال تمدید شد(

مواردی که بیان کردیم تنها چند مورد محدود از پرطرفدارترین نهال های بادام برای کاشت در ایران است. اگر می خواهید واریته های دیگر این نهال را بشناسید و خصوصیات آن ها را بدانید، به وب سایت رویال نهال مراجعه کرده و با کارشناسان آن ها تماس بگیرید. فقط برای این کار فرصت چندانی ندارید؛ چون استقبال باغداران از طرح های تخفیفی رویال نهال بسیار چشمگیر بوده است و امکان اتمام موجودی نهال مناسب منطقه شما وجود دارد.

خرید نهال گردو ژنوتیپ

فرصت خرید نهال بادام اصیل و شناسنامه دار با قیمت پایین تنها تا پایان اسفند ماه وجود دارد. بعد از آن باید نهال ها را با قیمت بالاتری خریداری کنید. کارشناسان رویال نهال از زمان خرید نهال تا اتمام مراحل کاشت و برداشت آن در کنار شما هستند تا بدون هیچ دغدغه و نگرانی باغداری حرفه ای را آغاز کنید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

جهت خرید نهال بادام و اطلاعات بیشتر به سایت NAHAL۱۱۰.IR مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.