احداث باغ بادام را از همین امروز و با کمترین سرمایه اولیه آغاز کنید

رپرتاژ آگهی: اگر می خواهید بادام های درشت و باکیفیتی تولید کنید، باید در اولین قدم نهال های باکیفیت و اصیل بخرید. رویال نهال تجاری ترین و بهترین ارقام بادام را برای شما ارائه است تا بتوانید با خرید و کاشت آن ها به یکی از بزرگ ترین صادرکنندگان این محصول در منطقه زندگی خود تبدیل شوید و از این راه به سود بسیار بالایی دست یابید. این فرصت خرید ویژه را از دست ندهید و همین الان با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید.

معرفی 4 رقم از بهترین و سودآورترین نهال های بادام

باغدارانی که به دنبال احداث باغستان های سرسبز بادام هستند، باید واریته هایی را خریداری کنند تا علاوه بر سازگاری با منطقه زندگی آن ها، میوه هایی درشت، باکیفیت و البته بازار پسند را تولید کنند؛ بنابراین لازم است تا در ابتدا این نهال ها را شناسایی کرده و میزان باردهی آن ها را با کمک کارشناسان معتبر در این زمینه بررسی کنید. در ادامه 4 مورد از بهترین و تجاری ترین ارقام بادام را به شما معرفی می کنیم:

نهال بادام آذر؛ دیر گل ترین نهال بادام در ایران

همه ما می دانیم که سرمایه گذاری در زمینه احداث باغ بادام، یک سرمایه گذاری بلند مدت است؛ زیرا نهال های بادام عمر بسیار طولانی و اقتصادی دارند. اگر معتبرترین نهالستان ها؛ مانند رویال نهال را برای خرید نهال بادام انتخاب کنید، تنها با یک بار سرمایه گذاری، می توانید تا آخر عمر از نهال های باغستان خود بهره اقتصادی بگیرید.

بادام آذر یکی از بهترین نهال ها برای کاشت در مناطقی است که سرمای بهاره دارند. اغلب باغداران به این موضوع واقف هستند که سرمای بهاره می تواند شکوفه های تازه درخت را خشک کرده و باردهی درخت را کاهش دهند؛ به همین دلیل به دنبال نهال های دیر گل هستند. بادام آذر بسیار دیر گل است و بهترین انتخاب برای مناطق سردسیر محسوب می شود. محصول این نهال بسیار با کیفیت بوده و تجاری محسوب می ‌شود، درصد مغز در این رقم ۴۲ درصد محاسبه شده است.

نهال بادام مامایی؛ بهترین گزینه برای صادرات

از جمله نهال های مقاوم و پر بازده درخت بادام که برای کاشت در مناطق سردسیر در نظر گرفته می شود، بادام مامایی است. میوه های این نهال بسیار پرفروش هستند و بیشترین میزان صادرات را به خود اختصاص داده اند. کیفیت نهال بادام مامایی بسیار بالا است. نهال مامایی از سال اول شروع به باردهی می ‌کند و در 8 سالگی به بلوغ اقتصادی می رسد.

نهال

این نهال 50 سال عمر اقتصادی دارد و با توجه به قیمت این نهال در بازار، در این مدت زمان سودآوری بالایی به همراه دارد. رتبه برتر کاشت نهال بادام مامایی به دو استان زیبای آذربایجان غربی و استان زیبای چهار محال بختیاری تعلق می‌ گیرد؛ پس اگر ساکن این مناطق هستید، این فرصت را از دست ندهید و همین امروز نهال بادام مامایی را از رویال نهال بخرید. فراموش نکنید که مغز بادام مامایی را می توانید یک سال در انبار نگهداری کنید؛ بدون اینکه کوچک ترین تغییری در کیفیت آن ایجاد شود.

نهال بادام تونو ؛ قدرت رشد فوق العاده در مناطق سردسیر

بادام تونو از جمله نهال های بادام فوق العاده بازار پسند و اقتصادی است. کیفیت مغز و طعم مغز آن بسیار عالی بوده و نظر خریداران را به خود جلب می کند. بارزترین ویژگی نهال بادام تونو، مقاومت بالای آن در برابر آفات؛ مخصوصاً حمله پرندگان و حشرات است. این امر به دلیل وجود پوسته سنگی این نهال است. بادام تونو نیز از جمله بادام های دیر گل محسوب شده که برای کاشت در مناطق سردسیر مناسب است.

فروش میوه های بادام تونو حتمی است؛ به گونه ای که باغداران عزیز می توانند محصولات خود را قبل از برداشت و روی شاخه پیش فروش کنند.

نهال بادام فرانیس؛ محبوب ترین نهال بادام در میان باغداران

نهال بادام فرانیس ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را به محبوب ترین و بهترین نهال بادام در میان باغداران تبدیل کرده است. از جمله مهم ترین مزایای این نهال می‌ توان متحمل بودن آن به کم آبی، شوری و سازگاری آن با اکثر مناطق آب و هوای کشور اشاره کرد. نهال بادام فرانیس می توان کاشت به صورت دیم را هم دارد؛ به همین در مناطقی که با بحران بی آبی مواجه هستند، بهترین گزینه است.

نهال بادام فرانیس

هر اصله نهال بادام فرانیس در صورت رسیدگی عالی و فراهم کردن شرایط رشد درخت می تواند در حدود 20 تا 30 کیلو باردهی داشته باشد. عمر مفید این درخت نیز تا 30 سال در نظر گرفته شده است که البته با مراقبت و رسیدگی بیشتر، می توان آن را افزایش داد.

خرید نهال گردو ژنوتیپ

احداث باغستان بادام را به رویال نهال بسپارید

با خرید از نهالستان رویال نهال دیگر نگران هیچ چیز نباشید و صفر تا صد احداث باغ خود را به این مجموعه بسپارید. کارشناسان رویال نهال با بررسی دقیق منطقه زندگی شما و شناخت بهترین و تجاری ترین ارقام بادام برای آن منطقه، تجاری ترین ارقام بادام را برای کاشت به شما پیشنهاد می دهند تا به بیشترین سودآوری در این زمینه دست یابید.

کارشناسان رویال نهال از ابتدای خرید نهال بادام تا زمان برداشت محصول از آن در کنار شما هستند تا بتوانید به حرفه ای ترین باغدار در این زمینه تبدیل شوید. علاوه بر تمام این مزیت ها، نهال های بادام رویال نهال با قیمتی استثنایی و باورنکردنی عرضه می شوند تا بتوانید با کمترین سرمایه اولیه نهال هایی اصیل و باکیفیت بخرید. پس الان تماس بگیرید و اولین گام ثروتمند شدن را بردارید.

09141811520

09301811520

09201811520

04445231520

برای خرید نهال بادام و اطلاعات بیشتر به سایت NAHAL۱۱۰.IR مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.