با خرید نهال گردو ژنوتیپ7 تنها یک قدم با میلیاردر شدن فاصله دارید!

رپرتاژ آگهی: این رقم از گردو در قیاس با هر رقم ایرانی و خارجی دیگری یک سر و گردن بالاتر است و به دلیل اصلاح شده ارگانیک بودن، باردهی یکدست تر و بیشتری دارد. از طرفی میزان چربی مغز آن بیشتر است و موجب می شود تا طعم خوشمزه تری داشته باشد. در نتیجه محبوبیت بالایی در بازار دارد و می توانید با فروش محصول این نهال خارق العاده به سودی بالاتر از حد تصورتان برسید.

آشنایی با گردو ژنوتیپ ۷ از رشد تا تولید محصول

نهال گردو ژنوتیپ ۷ محصولی اصلاح شده و پیوندی است که به صورت انحصاری در نهالستان رویال نهال به فروش می رسد. این نهال قدرت باروری بالایی دارد و به دلیل مقاومت بالایی که در برابر سرما دارد می تواند یک گزینه عالی برای مناطق کوهستانی، سردسیری و نیمه سردسیری باشد. این نهال از سال دوم باردهی نوبرانه دارد و بعد از سال ۵ یا ۶ به باردهی اقتصادی می رسد. طول عمر مفید آن هم بالاتر از ۷۰ سال بوده و اگر به خوبی از آن نگهداری کنید، طول عمر مفید آن افزایش هم پیدا می کند. امروز با خرید این نهال می توانید سود ۷۰ سال آینده خود را هم تضمین کنید چرا که باردهی خوشه ای دارد و درصد خشک شدن آن نزدیک به صفر بوده و هیچ ریسکی برایتان نخواهد داشت. چه چیزی بهتر از این؟

ژنوتیپ ۷ ایده آل برای بازار داخلی یا خارجی؟ مسئله این است

محصول خوب و باکیفیت روی زمین نمی ماند. بی شک اگر بتوانید به خوبی از نهال مراقبت کنید و محصول درشت و باکیفیت برداشت کنید، فروش خارق العاده ای در بازار خواهد داشت. مغز گردو یک رقم تجاری است که هم در بازار داخلی و هم در بازار خارجی مخاطب خاص خود را دارد و می توانید از صادرات آن به سود چند برابری برسید. حال انتخاب بین فروش در بازار داخلی و خارجی بستگی به نظر شما خواهد داشت، چیزی که اهمیت دارد این است که گردو ژنوتیپ ۷ هم در بازار داخلی و هم خارجی فروش بالایی دارد و برایتان سودآور خواهد بود.

شاید باورتان نشود اما گردو ژنوتیپ 7 قدرت ماورایی دارد

شاید باورتان نشود اما گردو ژنوتیپ 7 قدرت ماورایی دارد!

تعجب نکنید، این یک واقعیت است که بسیاری از باغداران تا به امروز به آن ایمان اورده اند و بی شک اگر شما هم این نهال را کشت کنید به آن ایمان خواهید آورد. گردو ژنوتیپ 7 در برابر هر گونه بیماری و آفات مقاوم است. دیگر نگرانی از بابت تهدید عوامل محیطی نخواهید داشت. ژنوتیپ 7 رویال نهال یک رقم اصلاح شده و اورگانیک است که بدون کوچک ترین دستکاری در ژن به عمل آمده و هیچ خطری برای انسان هم ندارد. به عبارتی شما می توانید به راحتی آن را مصرف کنید و از طعم خوشمزه آن لذت ببرید.

استفاده از گرده افشان برای گردو ژنوتیپ 7 شوخی بیش نیست

این نهال هر لحظه شما را شگفت زده خواهد کرد. نهال ژنوتیپ7 نیاز به هیچ گرده افشانی ندارد و می توانید به راحتی در باغات سراسر ایران آن را کشت کنید. فاصله کشت این نهال 6*7 بوده و یک رقم اقتصادی است که به راحتی رشد می کند. رشد فوق العاده ای هم دارد و باردهی آن به صورت خوشه ای است. البته رشد نهال به صورت قدی نبوده و ارتفاع آن در یک اندازه مشخصی حدود 4 الی 5 متر متوقف می شود. به عبارت دیگر یک گردو پاکوتاه است که برای برداشت محصول هیچ چالشی نخواهید داشت و به راحتی می توانید میوه های آن را برداشت کنید.

قیمت ژنوتیپ 7 پیوندی چقدر است؟ آیا ارزش خرید دارد؟

قیمت ژنوتیپ 7 پیوندی چقدر است؟ آیا ارزش خرید دارد؟

ژنوتیپ 7 گردویی است که خرید آن یک سرمایه گذاری برای باغداران محسوب می شود. چرا که بعد از گذشت مدت کوتاهی سود چند برابری و هزینه ای که برای خرید صرف کرده اید، به جیب شما بر میگردد. از این رو به جرات می توان گفت رقمی است که ارزش خرید بالایی دارد. با وجود تمامی این تفاسیر قیمت نهال هم پارامتر مهمی در زمان خرید است که نباید از آن غافل شد. شما می توانید بسته به بودجه ای که دارید از بین محصولات رویال نهال انتخاب کنید. تنوع محصولات نهالستان رویال نهال بسیار بالا است و می توانید به راحتی با نازل ترین قیمت هر نهالی که می خواهید تهیه کنید.

قیمت نهال های گردو ژنوتیپ ۷ اصلاح شده بذری

Capture

 

قیمت نهال های گردو ژنوتیپ ۷ پیوندی

نکته مهم: بی شک برای خرید های عمده و بالای 1000 سفارش هم تخفیفات ویژه در نظر گرفته می شود.

خرید نهال گردو ژنوتیپ

چگونه نهال گردو ژنوتیپ را سفارش دهیم؟

اگر قصد خرید نهال گردو یا حتی احداث باغ گردو را دارید، مطمئن باشید که وارد یک سرمایه گذاری مطمئن شده اید. شما می توانید انواع نهال های مورد نیاز خود را به هر تعدادی که می خواهید ( حداقل ۳۰ عدد) از طریق سایت و تماس از رویال نهال سفارش دهید. کارشناسان باتجربه و مجرب رویال نهال قبل از خرید مشاوره رایگان در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهند تا بتوانید به پاسخ هر سوالی که در ذهنتان دارید برسید و یک خرید مطمئن داشته باشید. بعد از دریافت مشاوره می توانید با خاطری آسوده سفارش خود را ثبت کنید.

سفارشات شما به صورت بسته بندی شده و کاملا ایمن درب آدرس دلخواهتان در هر نقطه از کشور که باشید به شما تحویل داده می شود. رویال نهال سلامت کالا نهال های ارسالی را هم تضمین می کند و دیگر هیچ دغدغه ای نخواهید داشت. می توانید همین حالا سفارش خود را ثبت کنید و در تاریخ دلخواهتان بعد از اماده کردن گودال های کاشت و... تحویل بگیرید. همه چیز بستگی به خواست و نظر شما خواهد داشت. سود اصلی ما لبخند رضایت شما است و تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم این لبخند را در چهره شما عزیزان شاهد باشیم.

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

برای اطلاعات بیشتر در خصوص نهال گردو لطفا به سایت ROYALNAHAL دات کام مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.