خرید انواع گیفت کارت با قیمت ارزان و تحویل فوری در گیفت ارزان

رپرتاژ آگهی: سایت گیفت ارزان مجموعه ای از کارت های هدیه را با نازلترین قیمت در اختیار کاربران قرار می دهد که امکان دسترسی به انواع نرم افزارها و بازی های ارائه شده در سرویس های مطمئن را برای شما فراهم می کند. در فروشگاه گیفت ارزان می توانید انواع گیفت کارت های معتبر را در اسرع وقت خریداری کرده و از آنها برای تهیه محصولات و خدمات نرم افزاری استفاده کنید. حال سوال این است که با خرید گیفت کارت از چه خدماتی می توان استفاده کرد؟

از جمله سرویس هایی که از طریق آنها می توانید محتوای دیجیتال دریافت کنید می توان به اپل، گوگل پلی، پلی استیشن یا شبکه پلی استیشن و ایکس باکس لایو با استیم اشاره کرد. از طریق گیفت کارت ها می توانید نرم افزارهای بسیار کاربردی برای دانش آموزان و بازی های مناسب برای سنین مختلف را دریافت کنید و نسخه اصلی آن ها را به ساده ترین شکل ممکن دریافت کنید.

گیفت کارت اپل بخرید و نامحدود از دنیای دیجیتال استفاده کنید

گیفت کارت اپل به شما امکان می دهد بدون محدودیت از دستگاه های هوشمند استفاده کنید. تمامی بازی ها و نرم افزارهای موجود برای رایانه های آیفون، آی پد و مک را می توان از طریق گیفت کارت اپل تهیه کرد. از نرم افزارهای کاربردی این مجموعه می توان به فتوشاپ برای آیپد و مک به همراه نرم افزار های محبوب دیگر اشاره کرد.

علاوه بر نرم افزار، اپ استور دارای مجموعه بزرگی از بازی های توسعه یافته برای آیفون، آی پد و مک است که از طریق آنها می توانید به آنها دسترسی داشته باشید. گیفت کارت اپل آیتونز همچنین امکان دسترسی به سایر خدمات مفید مانند اپل موزیک و ذخیره سازی ابری آی کلود را فراهم می کند.

نحوه استفاده از گیفت کارت اپل

برای بهره مندی از تمامی این امکانات کافی است پس از خرید گیفت کارت اپل در فروشگاه گیفت ارزان اکانت اپل آیدی خود را بارگذاری کرده و با چند کار ساده بازی یا اپلیکیشن مورد نظر را دانلود کنید:

  1. وارد اپ استور شوید

  2. روی عکس خود در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید

  3. گزینه ریدیم گیفت کارت کد را کلیک کنید

  4. روی اینتر کد کلیک کنید

  5. کد گیفت کارت اپلی را که دریافت کرده اید وارد کنید

  6. در نهایت بر روی ریدیم کلیک کنید

  7. حالا به اپ استور برگردید و هر اپلیکیشنی را که می خواهید دانلود کنید و روی دستگاه خود نصب کنید

فروشگاه گیفت ارزان سایتی برای خرید هر گونه گیفت کارت با کمترین قیمت

فروشگاه گیفت ارزان یک راهنمای خرید گیفت کارت معتبر است. شما می توانید تمامی گیفت کارت های مورد نظر خود را در این وبسایت خریداری کرده و در اسرع وقت آنها را دریافت کنید. علاوه بر این می توانید به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته با واحد پشتیبانی تماس گرفته و اطلاعات و مشاوره لازم را در زمینه خرید یا استفاده از انواع گیفت کارت دریافت نمایید.

با گیفت کارت پلی استیشن به همه بازی های پلی استیشن دسترسی پیدا کنید

می توانید تمام بازی های موجود برای کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن را به ترتیب با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس لایو و گیفت کارت پلی استیشن دریافت کنید. همچنین می توانید با استفاده از گیفت کارت استیم والت بازی های مورد نظر خود را از سرویس استیم برای رایانه شخصی دریافت کنید.

با خرید یک کارت هدیه پلی استیشن اصل با تحویل فوری از فروشگاه گیفت ارزان، می توانید به مجموعه عظیمی از بازی های موجود در شبکه پلی استیشن دسترسی داشته باشید. این روش به شما این امکان را می دهد که تمامی بازی های پلی استیشن را به همراه بازی های آنلاین آن در دسترس داشته باشید و دیگر نگران مشکلات بازی های کرک شده نباشید.

سرعت در خرید گیفت کارت بسیار مهم است و فروشگاه گیفت ارزان این را می داند. بسیاری از پیشنهادها و تخفیف های ویژه بازی ها یا اپلیکیشن ها برای مدت محدودی فعال هستند و همین موضوع باعث می شود شانس کمی برای خرید آنها با قیمت های استثنایی داشته باشید. فروشگاه گیفت ارزان وب سایتی برای خرید هر گیفت کارت با کمترین قیمت می باشد و به همین دلیل سرعت خرید و دریافت محصولات از آن بسیار سریع و آسان است و شما می توانید تنها در یک دقیقه کد گیفت کارت خریداری شده خود را دریافت کنید.

در فروشگاه گیفت ارزان می توانید بازی های مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن تهیه کنید و از آن ها نهایت لذت را ببرید. فرآیند خرید و دریافت گیفت کارت از این وب سایت تنها چند دقیقه طول می کشد. همچنین اگر در هر مرحله با مشکلی مواجه شدید می توانید با تماس با واحد پشتیبانی 24 ساعته پاسخ های مورد نظر خود را دریافت کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.