چطور از خدمات پولی گوگل پلی استفاده کنیم؟

 گوگل پلی به‌عنوان بزرگ‌ترین مارکت اندرویدی علاوه بر این موارد، امکان خرید درون‌برنامه‌ای و خرید امکانات ویژه سرویس‌ها را نیز برای کاربران فراهم کرده است. با استفاده از روش‌های متنوعی می‌توان این خریدها را تکمیل کرد که هرکدام شرایط خاصی دارند.

در این فروشگاه اندرویدی می‌توان انواع بازی‌، نرم‌افزار، اکانت پرمیوم و آیتم‌های درون‌برنامه‌ای را در سریع‌ترین زمان ممکن خریداری کرد. البته باید توجه داشته باشید که برای خرید اشتراک پولی اپلیکیشن ها و خرید درون بازی، باید یک روش پرداخت مناسب  و امن پیدا کنید. اگر می‌خواهید بهترین روش استفاده از خدمات پولی گوگل پلی را بیاموزید، با ما در این مطلب همراه باشید.

اهمیت استفاده از خدمات پولی گوگل پلی

گوگل پلی استور به‌عنوان یک نرم‌افزار پیش‌فرض، بر روی بیشتر دستگاه های اندرویدی وجود دارد. این مساله باعث شده تا روزانه کاربران بسیاری از سراسر دنیا برای استفاده هرچه بهتر از ظرفیت‌های دستگاه خود و دسترسی به سرویس‌های ویژه متنوع به این فروشگاه مراجعه کنند.

گوگل پلی (Google Play) که با عنوان فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) نیز شناخته می‌شود، یک بازار جهانی برای عرضه محصولات سیستم عامل اندروید و کروم او اس (ChromeOS) است. یکی از خدمات این مارکت این است که امنیت نرم‌افزارها را بررسی و سپس آن‌ها را منتشر می‌کند. گوگل پلی همچنین سرویس‌های خدماتی مختلفی را مانند Google Music، Google Movies و Google eBookstore را در خود جای داده است و خدماتی که در گذشته توسط این سرویس‌ها ارائه می‌شد، در حال حاضر از طریق این ابرمارکت اندروید در دسترس هستند.

چه روش‌هایی برای خرید از گوگل وجود دارند؟

فروشگاه گوگل نیز همانند، بسیاری دیگر از بسترها، چند روش پرداخت مختلف را برای کاربران خود در نظر گرفته است. هرکدام از این روش‌ها دارای نکات ویژه و مشکلات مربوط به خود هستند که لازم است از آن‌ها اطلاع داشته باشید. در ادامه رایج‌ترین روش‌های پرداخت را در فروشگاه گوگل بررسی می‌کنیم.

خرید با استفاده گیفت کارت گوگل پلی

به دلایلی از جمله گستردگی خدمات ارائه شده توسط گوگل، گیفت کارت گوگل پلی یکی از پرفروش‌ترین گیفت کارت‌ها در دنیا است.  با استفاده از شارژ اکانت گوگل پلی کاربران قادر هستند که در بیشتر نقاط جهان آیتم‌های موردنظر خود را از فروشگاه گوگل خریداری کنند. استفاده از این گیفت بسیار ساده است چرا که نیازی به احراز هویت ندارد و تنها با وارد کردن کد درج‌شده بر روی آن، انجام می‌شود.

کاربران سرویس نرم‌افزاری گوگل پلی با استفاده از گیفت کارت گوگل پلی و برمبنای مبلغ این گیفت کارت می‌توانند از خدمات غیر رایگان آن مانند: خرید نرم‌افزارها و بازی‌های غیر رایگان و نیز خرید آیتم‌ها و آفرهای درون بازی‌های اندرویدی و نیز پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای نرم‌افزارهای کاربردی مانند: خرید اشتراک پرمیوم استفاده کنند.

گیفت کارت گوگل پلی یکی از پرفروش‌ترین گیفت کارت‌ها در دنیا است.

گیفت کارت گوگل پلی یکی از پرفروش‌ترین گیفت کارت‌ها در دنیا است.

اما باید توجه داشته باشید که استفاده از خدمات گیفت کارت گوگل برای کاربران ایرانی شامل برخی محدودیت‌های آزاردهنده است. گوگل پلی به‌تازگی با اعمال محدودیت‌هایی باعث شده است که کاربران ایرانی نتوانند از گیفت‌ کارت‌های این فروشگاه بهره ببرند.

در واقع کاربران ایرانی می‌توانند از این گیفت کارت استفاده کنند، اما باید خطرات احتمالی مسدودشدن حساب کاربری، غیرفعال شدن آیتم خریداری شده و غیرفعال شدن گیفت کارت را بپذیرند. گوگل با استفاده از ابزارهای پیشرفته خود موقعیت مکانی کاربران را پیدا می‌کند و اگر سرنخی از آی پی ایرانی بیابد، این جریمه‌ها را اعمال می‌کند.

خرید مستقیم با استفاده از حساب‌های بین‌المللی

کاربران می‌توانند با داشتن یک حساب بین‌المللی معتبر تمام خریدهای خود را از فروشگاه گوگل پلی انجام دهند. معمولا در سراسر دنیا استفاده از حساب‌های بانکی برای خرید از گوگل بسیار هوشمندانه به نظر می‌رسد. چرا که استفاده از این آیتم بسیار سریع انجام می‌شود. از سوی دیگر با به‌کارگیری حساب‌های بانکی می‌توانید خدمات بیشتری از گوگل پلی را در زمینه پشتیبانی و خدمات پس از فروش دریافت کنید.

اما همان‌طور که می‌دانید بیشتر کاربران ایرانی به دلیل وجود مشکلات مربوط به تحریم‌ها نمی‌توانند حساب‌های بین‌المللی داشته باشند. تعداد اندک کاربرانی که به حساب‌های بین‌المللی دسترسی دارند نیز نمی‌توانند به‌راحتی از این روش پرداخت در ایران استفاده کنند. چرا که ممکن است مشکلاتی برای حساب بانکی آن‌ها پیش بیاید و اخطارهای امنیتی دریافت کنند.

استفاده از خدمات سایت‌های ایرانی معتبر

حال با توجه به این که دو روش اصلی پرداخت در گوگل و استفاده از خدمات این فروشگاه برای ایرانیان غیر قابل استفاده است، چه کاری می‌توان انجام داد؟ در چنین شرایطی تنها راهکار استفاده از خدمات پولی گوگل، مراجعه به سایت‌های معتبر است که در ایران فعالیت می‌کنند. کاربران ایرانی می‌توانند با مراجعه به یک فروشگاه معتبر تمام آیتم‌های درون فروشگاه گوگل پلی را به‌سادگی خریداری کنند و دیگر با مشکلات مربوط به تحریم روبرو نشوند.

تنها راهکار استفاده از خدمات پولی گوگل، مراجعه به سایت‌های معتبر است.

تنها راهکار استفاده از خدمات پولی گوگل، مراجعه به سایت‌های معتبر است.

باید توجه داشت باشد که حتما یک فروشگاه معتبر را برای انجام این خریدها انتخاب کنید که از مجوزهای لازم برخوردار باشد و در این زمینه تجربه کافی داشته باشد. متاسفانه افراد زیادی به‌قصد کلاهبرداری در این زمینه فعالیت می‌کنند، پس باید دقت بالایی به خرج دهید تا در دام کلاهبرداران نیفتید.

با سایت آی گیم به‌راحتی تحریم‌ها را دور بزنید

فروشگاه اینترنتی آی گیم به‌عنوان ارائه دهنده برترین خدمات در زمینه نرم‌افزارها و بازی‌ها به کاربران فضای مجازی و گیمرها افتخار دارد که مجموعه‌ای محبوب‌ترین اکانت‌ های پرمیوم را برای شما گردآوری کرده است. کاربران ایرانی می‌توانند به فروشگاه آی گیم مراجعه کرده و تمام اشتراک‌های پرمیوم، آیتم‌های درون بازی‌ها و ... که در گوگل پلی به فروش می‌رسند را خریداری کنند. استفاده از خدمات گسترده آی گیم برای کاربران ایرانی به دلیل برخورداری این فروشگاه از مجوزهای لازم و تجربه بالا، بهترین گزینه برای استفاده از خدمات پولی گوگل به شمار می‌آید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.