خرید تلویزیون شهری

رپرتاژ آگهی: تلویزیون‌ های شهری امروزه یکی از تاثیرگذارترین و مهم‌ ترین وسیله‌ های تبلیغاتی محسوب می‌ شوند که جهت تبلیغ بسیاری از کسب و کارهای کلان، برندهای مختلف و حتی پخش اخبار و اتفاقات روزانه و... مورد استفاده قرار می‌ گیرند و معمولا نیز در برخی از مکان‌ های پرتردد از جمله چهارراه‌ ها و خیابان‌ های اصلی نصب می‌ شوند. در واقع خرید تلویزیون شهری و استفاده از آن یک راه موثر جهت معرفی کسب و کار مورد نظر می‌ باشد، اما هنگام خرید آن حتماً باید به برخی نکات و موارد توجه داشته باشید. در این مقاله به بررسی برخی از این نکات مهم می پردازیم.

خرید تلویزیون شهری

گفتیم که تلویزیون شهری از مهم‌ ترین راه‌ ها جهت تبلیغات، کسب و کارها، برندهای مختلف، اعلام اخبار و اتفاقات روزانه و غیره در مکان‌ های عمومی هستند که معمولاً در جاهایی مانند فروشگاه‌ ها، بالای برج‌ ها، خیابان‌ های اصلی، چهارراه‌ ها و غیره نصب می‌ شوند و در جذب مخاطب نیز بسیار موثر می‌ باشند.

جهت استفاده از تلویزیون شهری همانند بیلبورد تبلیغاتی می‌ توانید آن را اجاره کنید، چون معمولاً برای کارهای مشخص و معینی اجاره تلویزیون شهری انجام می‌ شود، اما اگر قصد خرید آن را داشتید، حتماً به نکات ذکر شده در زیر توجه داشته باشید:

قیمت تلویزیون شهری

نخستین موضوع مهمی که معمولاً در هنگام خرید هر نوع وسیله برقی به آن توجه می‌ کنیم، مسئله قیمت می‌ باشد، چون تمامی ما همواره سعی داریم اجناس و کالاهایی را با قیمت‌ های مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنیم. این موضوع در خصوص خرید تلویزیون شهری نیز صدق می‌ کند و قطعاً هنگام خرید به دنبال تلویزیون‌ های مقرون به صرفه و قیمت مناسب خواهیم بود. برای این کار ابتدا می‌ توانید برندهای مختلف را با یک دیگر مقایسه کرده، کیفیت آن ها را بسنجید و از بین آن ها تلویزیون مورد نیاز خودتان را خریداری کنید که از قیمت مناسبی برخوردار باشد. البته مواردی از جمله برند سازنده، میزان عرضه بر تقاضا، میزان تکنولوژی به کار رفته در ساخت آن و غیره بر روی قیمت تلویزیون شهری تاثیرگذار هستند که باید هنگام خرید به این نکات و موارد دقت داشته باشید.

برند سازنده

موضوع مهم دیگری که در هنگام خرید تلویزیون شهری مورد توجه قرار می‌ گیرد، برند سازنده آن است. امروز تلویزیون‌ های شهری نیز مانند دیگر اجناس و کالاهای برقی توسط برندهای مختلفی تولید می‌ شوند. قطعاً هر کدام از این برندها ویژگی ها و کیفیت‌ های خاصی را برای محصولات خود تعریف کرده‌ اند و مطابق با آن محصول مورد نظرشان را تولید و عرضه می‌ کنند، بنابراین بهتر است پیش از آن که خرید را انجام دهید، برندهای مختلف را بررسی کرده و از کیفیت و قیمت مناسب آن ها مطمئن شوید.

چون یک تلویزیون شهری خوب باید دارای وضوح تصویر و قدرت پردازش بالا باشد و به جدیدترین تکنولوژی روز دنیا نیز مجهز باشد تا بتواند جهت جذب مخاطبان موثر واقع شود، چون هدف از استفاده چنین وسیله‌ ای تبلیغات و معرفی برندهای مختلف در مکان‌ های عمومی می‌ باشد، بنابراین در وهله نخست یک کیفیت تصویری بسیار خوب و بالا است که نظر مخاطب را جلب می کند.

پیشنهاد می‌ کنیم هرگز به دلیل قیمت ارزان‌ تر به سراغ برخی از برندهای ناشناخته و نامعتبر نروید، چون ممکن است این برندها محصولات با کیفیت و مرغوبیت بالا را تولید نکرده باشند.

ابعاد تلویزیون شهری

ابعاد تلویزیون شهری

انتخاب کردن ابعاد مناسب تلویزیون شهری به بسیاری از عوامل از جمله مکان مورد استفاده، نوع تبلیغات و میزان تردد افراد بستگی دارد. پس شما پیش از آن که خرید تلویزیون شهری را انجام دهید، بهتر است به این نکات توجه کنید. مثلاً گاهی اوقات تلویزیون تنها برای یک تبلیغ جزئی و در مکانی کم تردد استفاده می‌ شود، در این حالت هیچ نیازی به خرید تلویزیون شهری در سایز و ابعاد بزرگ نیست، چون قطعاً در این حالت قیمت تلویزیون شهری نیز افزایش پیدا می‌ کند و شما باید بهای بیش تری را بابت خرید آن پرداخت کنید. اما برعکس گاهی مواقع خرید تلویزیون شهری با اهداف بزرگ‌ تری انجام می‌ شود، مانند هنگامی که هدف معرفی کردن یک برند خاص و معتبر می‌ باشد.

به همین دلیل در مکان‌ های پرتردد از جمله خیابان‌ های اصلی نصب می‌ شود، پس برای این کار بهتر است که یک تلویزیون با ابعاد بزرگ را انتخاب کنید که جوابگوی کسب و کار شما باشد. هر چه ابعاد تلویزیون بزرگ تر باشد، قطعاً بیش تر مورد توجه قرار می‌ گیرد و مخاطب به دفعات فراوان هنگام عبور و مرور با آن برخورد خواهد کرد. واضح است که در چنین شرایطی موضوع ارائه شده بیش تر در ذهن مخاطب ماندگار خواهد شد، به ویژه اگر در این روند از خلاقیت و ایده‌ های جذاب نیز استفاده شده باشد. در این حالت است که یک تلویزیون بزرگ می تواند مخاطب شما را به خود جلب کرده و آن را به یک مشتری خوب تبدیل کند.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله خرید تلویزیون شهری و نکات مهمی که هنگام خرید باید به آن ها توجه داشته باشید را بررسی کردیم. در واقع تلویزیون شهری یک راه بسیار موثر تاثیرگذار و با بازدهی بالا در حوزه تبلیغات و کسب و کارهای مختلف می‌ باشد که مکان‌ های عمومی نصب و راه‌ اندازی می‌ شود. مزیت‌ های فراوان این وسیله تبلیغاتی موجب شده است که در حال حاضر خرید تلویزیون شهری یا اجاره تلویزیون شهری در اولویت بسیاری از کسب و کارها و مشاغل جهت تبلیغات باشد. در مجموعه ای اس آی لایت بیش تر با موضوع خرید تلویزیون شهری، قیمت تلویزیون شهری، نحوه استفاده و راه‌ اندازی آن، مزیت‌ های تلویزیون شهری و غیره بیش تر آشنا شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.