آشنایی با هدایای تبلیغاتی و گیفت های مدیریتی لاکچری

رپرتاژ آگهی: اما سوالی که مطرح می‌شود این است که بهترین هدیه‌های تبلیغاتی چه ویژگی‌هایی دارند؟ این هدایا دارای چه کاربرد و مزیت‌هایی هستند؟ آیا تهیه آن‌ها برای برندسازی کسب‌وکار، نیاز به صرف هزینه‌های هنگفت دارد یا نه؟

این‌ها سوالاتی هستند که در رابطه با هدیه‌های تبلیغاتی در ذهن افراد به‌وجود می‌آیند. به همین دلیل، برای پاسخ به آن‌ها تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا نکات مهمی را در مورد این روش‌های افزایش فروش در اختیار شما بگذاریم.

چرا خرید گیفت تبلیغاتی تا این اندازه محبوب است؟

زمانی‌که صحبت از خرید کادو تبلیغاتی برای یک برند به‌میان می‌آید، معمولا مدیران با این چالش مواجه می‌شوند که آیا نیاز است بودجه‌ای را برای این موضوع صرف کنند یا نه؟ باید بگوییم که در چنین جلسه‌ای، اکثر مدیرها به این نتیجه می‌رسند که خرید هدایای تبلیغاتی، یک اقدام هوشمندانه است. شاید بپرسید چرا؟

دقت داشته باشید که هر بیزینس، با شناخت مخاطب هدف خود، می‌تواند از طریق تبلیغات و استراتژی‌های فروش، یک راه ایمن را برای بقای خود پیدا کند. حال تصور کنید که تارگت مارکت یک کسب‌وکار، فرصت دریافت محصولات و هدیه‌های رایگان از بیزینس موردنیاز خود به‌دست بیاورد. در این صورت چه می‌شود؟

واضح است! در چنین شرایطی، مشتری در موقعیتی قرار می‌گیرد که آگاه و ناخودآگاهش، تمایل به دریافت هدیه دارد. پس بعد از گرفتن کادو، چنین فردی در سریع‌ترین زمان ممکن با بیزینس، لوگوی آن، شعاری که دارد و محصولاتی که به فروش می‌رساند آشنا می‌شود که نتیجه این فرآیند، به افزایش فروش ختم می‌شود.

هدیه تبلیغاتی در چه انواعی وجود دارد؟

حال که با مزیت‌های کادو تبلیغاتی به‌صورت کامل آشنا شدید، نوبت به بررسی انواع این هدیه‌ها می‌رسد. توجه کنید که در استراتژی فروش خرید گیفت تبلیغاتی، می‌توان از 8 مدل مختلف استفاده کرد که در ادامه به معرفی و بررسی هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

هدایای تبلیغاتی شرکتی چیست و چه مزیت‌هایی دارد؟

هدیه‌های تبلیغاتی

هدیه‌های تبلیغاتی شرکتی یا سازمانی، بیشتر در جلسات کاری شرکت، سمینارها، کنفرانس‌ها و همایش‌های رسمی کاربرد دارند. به‌طوری که فرقی نمی‌کند صاحب کسب‌وکار، به‌دنبال تشویق کارمندهای خود است یا قصد پیاده‌سازی استراتژی‌های تبلیغ در خارج از سازمان را دارد؛ نکته حائز اهمیت این است که کادوهای شرکتی نباید کاربری عمومی داشته باشند. به سخن دیگر، بهتر است این هدایا از ویژگی‌های معمولی دوری کنند.

منظور از هدایای تبلیغاتی مدیریتی چیست؟

یکی از ویژگی‌های کسب‌وکارهای موفق، ارتباط مدیریت آن‌ها با سایر افراد رده‌بالا است. به همین علت، مفهمومی تحت عنوان هدیه‌های تبلیغاتی مدیریتی ایجاد شده تا صاحبان مشاغل بتوانند از طریق آن‌ها، ارتباط موثری با شرکت رقبا، مشتریان و همکاران خود برقرار کنند.

کاربرد کادوهای تبلیغاتی خاص و لاکچری کجاست؟

هر کسب‌وکاری، فارغ از اینکه مشغول فروش چه محصول یا خدمتی است، قطعا مجموعه‌ای از مشتری‌های خاص و ثابت دارد که برای ارائه سرویس به آن‌ها تلاش می‌کند. در این راستا، کادوهای تبلیغاتی خاص به‌وجود آمده‌اند تا برای مخاطبین لاکچری و منحصربه‌فردی مورد استفاده قرار بگیرند.

آیا در استراتژی فروش، می‌توان از کادوهای الکترونیکی استفاده کرد؟

خرید گیفت و هدایای تبلیغاتی

در بحث خرید گیفت و هدایای تبلیغاتی، امکان ندارد که صحبت از کادوهای الکترونیکی به‌میان نیاید. ازاین‌رو ذکر این نکته لازم است که هدیه‌های الکترونیکی، علاوه‌بر اینکه تنوع بسیار بالایی دارند، در میان مشتریان بسیار محبوب هستند. به همین علت، مشاغلی که بودجه کافی برای استراتژی فروش دارند، برای گرفتن نتیجه بهتر، حتما به‌سراغ نمونه‌های الکترونیکی می‌روند.

آیا نمایشگاه، جای مناسبی برای هدیه‌دادن است؟

فضای نمایشگاه به‌قدری برای توزیع هدیه‌های تبلیغاتی مناسب است که یک زیرمجموعه تحت عنوان هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی برای آن در نظر گرفته‌اند. دقت کنید که فضای نمایشگاه، یک بستر آماده از مخاطبانی در اختیار شما قرار می‌دهد که به‌ازای آشنایی هر یک از آن‌ها با بیزینس‌تان، شانس بیشتری برای فروش مضاعف و موفقیت به‌دست خواهید آورد.

چه زمانی، باید برای خرید هدیه تبلیغاتی نفیس اقدام کرد؟

هدیه تبلیغاتی نفیس، یک گیفت تبلیغاتی دیگر است که نقش موثری در قوی‌کردن ریشه‌های یک کسب‌وکار ایفا می‌کند. این گیفت غالبا به افرادی داده می‌شود که ارزش زیادی برای سازمان دارند. به بیان دیگر، وجود این افراد بوده که یک زمانی، موجب شکل‌گیری بیزینس شده است.

چه کسانی، باید هدیه‌های تبلیغاتی لوکس دریافت کنند؟

هدایای تبلیغاتی لوکس، به‌دلیل داشتن ویژگی‌هایی نظیر برازندگی، لاکچری‌بودن و گران‌قیمت‌بودن باید به کسانی اعطا شوند که مشتری‌های خاصی برای آن برند محسوب می‌شوند. باید گفت که این مشتری‌ها، به‌علت داشتن روابط گسترده، صرفا به‌عنوان خریدار به‌حساب نمی‌آیند و صاحبان مشاغل به آن‌ها، بیشتر به چشم شبکه‌سازی نگاه می‌کنند. به همین دلیل جای تعجب ندارد که گیفت آن‌ها، نسبت به سایرین، از عمومیت کمتری برخوردار باشد.

ست‌های تبلیغاتی، جزء محبوب‌ترین هدایا هستند!

اگر بخواهیم از محبوب‌ترین هدیه‌ای که توسط کسب‌وکارها به مخاطبین هدف داده می‌شود بگوییم، باید به‌سراغ ست‌های تبلیغاتی برویم. زیرا این پک‌ها شامل اقلام گوناگون و مرتبطی است که همه آن‌ها در یک بسته‌بندی شکیل در اختیار مشتری‌ها قرار می‌گیرند و احساسات مثبت زیادی به آن‌ها القا می‌کنند.

طراحی هدایای تبلیغاتی برند خود را به ایران کهن بسپارید!

با توجه به اینکه گیفت‌های تبلیغاتی دارای ویژگی‌های انحصاری هستند و طراحی آن‌ها، باید هم‌راستا با نام برند و هدف بیزینس باشد، بسیاری از کسب‌وکارها بعد از اینکه استفاده از هدیه‌های تبلیغاتی را به‌عنوان استراتژی فروش خود انتخاب می‌کنند، با این موضوع درگیر می‌شوند که چه تیمی برای طراحی این کار مناسب است؟

در این راستا قصد داریم تا چاپخانه دیجیتال ایران کهن را به‌عنوان یک برند پیشتاز و باسابقه، در زمینه تولید گیفت‌های تبلیغاتی به شما معرفی کنیم. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1373 آغاز کرده و تاکنون، بهترین گیفت‌های تبلیغاتی را برای رشد کسب‌وکارها طراحی کرده است.

جمع‌بندی

هدایای تبلیغاتی به‌عنوان یک استراتژی فروش قدرتمند شناخته می‌شوند که تارگت مارکت کسب‌وکارها را، به‌صورت دقیق‌تری با محصولات و خدمات‌شان آشنا می‌کنند. به همین دلیل، صاحبان مشاغل همواره از این روش تحت عناوین مختلفی از جمله هدیه‌های سازمانی، مدیریتی، خاص، الکترونیکی، ست، لوکس و نفیس استفاده می‌کنند که از میان همه آن‌ها، کادوهای تبلیغاتی نمایشگاهی دارای بازدهی بالاتری هستند و فروش یک برند را در مدت‌زمان کمی افزایش خواهند داد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.