جایزه بزرگ «واش‌لند»؛ خانه، ماشین، ۱۰ سال حقوق ثابت برای «یک‌نفر»

رپرتاژ آگهی: جشنواره بزرگ واش‌لند با شعار سرزمینی پر از جایزه و با هدف قدردانی از مشتریان قصد دارد با اهدای جوایزی شگفت‌انگیز به برندگان خوش‌شانس این قرعه‌کشی آنان را به چیزی فراتر از رویایشان برساند.

واش‌لند در این جشنواره هر ماه یک واحد آپارتمان 75 متری دو خوابه، یک دستگاه خودرو، یک میلیارد ریال وجه نقد و ده سال حقوق ماهانه را فقط و فقط به یک نفر تقدیم می‌کند، همچنین نفر دوم نیز 2 میلیارد ریال کمک هزینه خرید لوازم خانگی به همراه 5 سال حقوق ماهانه و نفر سوم 2 میلیارد ریال برای سفر به دور ایران با نام ایران گردی با واش‌لند دریافت خواهند کرد، علاوه بر این جوایز 7 جایزه 100 میلیون ریالی و یکصد جایزه 10 میلیون ریالی نیز به برندگان بعدی اهدا خواهد شد.

برای شرکت در این قرعه‌کشی رویایی کافیست پس از خرید محصولات واش‌لند، کد قرعه کشی که بر روی بسته بندی محصولات درج شده را به سامانه پیامکی 300083100 به صورت نام شهر* کد 12 رقمی ارسال نمایید، تا شانس خود را در این قرعه‌کشی بزرگ افزایش دهید.

حتما کادر مخصوص قرعه‌کشی را تا پایان دوره جشنواره نزد خود نگه دارید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحات مجازی و سایت واش لند مراجعه فرمایید. زمان برگزاری اولین قرعه‌کشی بزرگ واش لند 29 دی ماه 1402 در برج میلاد با حضور هزاران نفر از شما عزیزان خواهد بود.

برند واش‌لند دارای سبد کاملی از محصولات شوینده و بهداشتی که با کیفیت بالای محصولات خود توانسته است اعتماد خانواده‌های ایرانی را به خود جلب کند و سهم مناسبی از بازار شوینده را از آن خود کند.

جایزه

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.