تمدید طرح خرید قسطی خودرو صفر و کارکرده- بدون ضامن

رپرتاژ آگهی: افزایش زیرپوستی و بعد پلکانی قیمت برخی از خودروهای داخلی از میانه مرداد 1402 این تصورات را برهم زد و باعث شد تا فاصله بسیاری از افراد با خودروی مورد نظرشان از قبل هم بیشتر شود و قید خرید نقدی آن را بزنند. اوج گرفتن مجدد قیمت خودرو باعث شد همراه مکانیک طرح فروش قسطی خود را تمدید کند تا بتواند فاصله‌ای که در بالا از آن حرف زدیم را کاهش دهد. در این طرح با پرداخت تنها ۵۰ درصد مبلغ خودرو می‌توانید صاحب 6 دانگ آن شوید و مابقی آن را در اقساط بلندمدت (تا 36 ماه) بپردازید. در ادامه این مطلب با سایر مزایای این طرح آشنا می‌شوید.

مزایای خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک

شاید با خواندن مقدمه تصور کنید که سایر طرح‌های فروش اقساطی خودرو و لیزینگ هم مزایایی مثل پیش‌پرداخت ۵۰ درصدی و اقساط بلندمدت را دارند و برای اطمینان کردن به یک طرح فروش اقساطی باید مزایای بیشتر و متفاوت‌تری وجود داشته باشد. فهرست زیر همان مزایایی هستند که طرح خودرو قسطی همراه مکانیک را متفاوت می کنند.

ثبت سند شش‌دانگ از همان ابتدای کار

در طرح‌های لیزینگ معمولاً بعد از واریز پیش‌پرداخت و تحویل خودرو، نهایتاً ۴ دانگ خودرو را به نام شما می‌زنند و ۲ دانگ باقیمانده تا پایان پرداخت اقساط متعلق به شرکت لیزینگ خواهد بود. در طرح فروش اقساطی همراه مکانیک سند شش‌دانگ خودرو از همان ابتدای کار به‌نام خودتان زده می شود و خیالتان راحت است که تا پایان دوره بازپرداخت صاحب تمام و کمال خودرو هستید.

عدم نیاز به معرفی ضامن

برای خرید قسطی بیشتر خودروهای داخلی از همراه مکانیک نیازی به معرفی ضامن ندارید؛ حتی اگر دوره بازپرداخت اقساط آن‌ها را ۳۶ماهه انتخاب کنید. این درحالی است که برای گرفتن وام‌های ناچیز خرید خودرو از بانک‌ها، باید چند ضامن معرفی کنید و این شرط تنها یکی از شروط پیچیده و عجیب‌وغریب آن‌ها است. نیاز به معرفی ضامن در مورد بیشتر طرح‌های لیزینگ خودرو هم صدق می‌کند و ضامنی که این شرکت‌ها و بانک‌ها می‌خواهند هم باید کارمند دولت بوده و شرایط ویژه‌ای داشته باشد.

کارشناسی شدن خودروها

در طرح فروش قسطی خودرو همراه مکانیک می‌توانید خودروهای کارکرده را هم قسطی بخرید. توجه داشته باشید که خودروهای صفر هم در همراه مکانیک کارشناسی می‌شوند و برای آن‌ها هم مثل خودروهای کارکرده ضمانت ۷ روزه کارشناسی داده می شود. این درحالی است که در سایر طرح‌های لیزینگ معمولاً یا امکان خرید خودروی کارکرده وجود ندارد یا کارشناسی و اطمینان از سلامت چنین خودروهایی کار خودتان است.

لازم‌به‌ذکر است که در همراه مکانیک خودروهایی که ایراد بدنه و فنی فاحش داشته باشند برای فروش آگهی نمی‌شوند.

 

تحویل فوری و اعتبارسنجی کوتاه‌مدت

درصورتی‌که از همراه مکانیک خودروی قسطی بخرید، در کمتر از 48 ساعت آن را تحویل میگیرید و درگیر کارهای اداری تامین سرمایه آن نمی‌شوید. در طرح‌های لیزینگ معمولاً فرایند تحویل خودرو حداقل یک هفته طول می‌کشد و گاهی اوقات برای تحویل زودهنگام آن تضمینی داده نمی‌شود. فرایند اعتبارسنجی، تامین سرمایه و تحویل خودرو در همراه مکانیک در کمتر از چند روز انجام می‌شود.

تنفس 2 تا 3 ماهه بین پیش‌پرداخت و واریز اولین قسط

یکی از بزرگ‌ترین مزایای طرح قسطی همراه مکانیک این است که پس از واریز پیش‌پرداخت 50 درصدی و تحویل فوری خودرو، می‌توانید تا 3 ماه بدون پرداخت هیچ مبلغ دیگری سوار آن شوید و در ضمن مالک تمام و کمال آن هم هستید. در همراه مکانیک برای شروع پرداخت اقساط هیچ فشاری به شما وارد نمی‌شود و بین واریز پیش‌پرداخت و اولین قسط یک تنفس 2 تا 3 ماهه خواهید داشت.

می‌توانید خودرویی که خودتان پیدا کرده‌اید را هم قسطی بخرید

برای خرید قسطی از همراه مکانیک هیچ اصراری بر انتخاب خودروهای موجود در نمایشگاه آنلاین این سایت وجود ندارد و با کمک این طرح می‌توانید خودرویی که خودتان پیدا کرده‌اید را هم قسطی بخرید؛ البته به شرطی که خودروی موردنظر استانداردهای فنی و بدنه کارشناسان همراه مکانیک را داشته باشد و از آزمون‌های لازم سربلند بیرون بیاید.

همراهی کارشناسان همراه مکانیک در تمامی مراحل

کارشناسان همراه مکانیک در تمامی مراحل خرید اقساطی از انتخاب خودرو گرفته تا عقد قرارداد و تعویض پلاک همراه شما هستند تا خیالتان از طی شدن مراحل قانونی خریدوفروش خودرو و مسائل حقوقی قرارداد فروش راحت باشد.

برای خرید قسطی خودرو از همراه مکانیک باید از کجا شروع کرد؟

پیش از هر چیز، بهتر است بدانید برای استفاده از طرح خودرو قسطی همراه مکانیک به چه مدارکی نیاز دارید:

  • دسته‌چک صیادی

  • کارت ملی

  • شناسنامه

  • گردش حساب ۶ ماهه

  • فیش حقوقی یا جواز کسب

  • سند یا اجاره‌نامه محل سکونت

برای طی کردن مراحل خرید اقساطی ماشین، مشاهده خودروها و کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانید وارد لینک زیر شوید تا شرایط فروش قسطی انواع خودرو را ببینید:

https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/?credit=true

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.