3 نهال گردو پیوندی پولساز، پیشنهاد رویال نهال برای باغداران

رپرتاژ آگهی: اما خرید نهال گردو حتما باید از نهالستان های معتبر و مجوز دار صورت گیرد زیرا خرید نهال گردو از مکان های نامعتبر علاوه بر هزینه، عمر باغدار را نیز هدر می دهد.

چرا نهال گردو کشت کنیم؟

کاشت نهال گردو به دلیل داشتن سودآوری بالا و نیاز مراقبت کمتر نسبت به سایر میوه ها اهمیت بالایی دارد .در میان باغداران پرورش نهال گردو به اندازه دلار معتبر می باشد .بهتر است بدانید در میان تولید کنندگان و صادر کنندگان نهال گردو، کشور ایران پیشرو می باشد .کاشت و خرید نهال گردو حتما باید از نهالستان های مجوز دار و معتبر صورت گیرد تا در کمترین زمان باغ گردو به مرحله سوددهی برسد.

گردو یکی از خشکبارهایی که ارزش غذایی بالایی در میان مردم جهان دارد به همین سبب امروز کاشت نهال آن و احداث باغات گردو رواج پیدا کرده است اما قبل از احداث باغ گردو مدرن باید به فکر تهیه نهال های زودبازده و پربار باشید. نهالستان رویال نهال یکی از بزرگترین و معتبرترین نهالستان های کشور می باشد که کارشناسان این مجموعه سه پیشنهاد ویژه برای شما دارند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با سه رقم گردو پیوندی، زودبازده، پاکوتاه، پربار و دیرگل بیشتر آشنا شوید.

۳ رقم گردو پیوندی که در ایران پرطرفدار می باشند:

نهالستان رویال نهال آرمین قاسمی یکی از بزرگترین و معتبرترین نهالستان کشور ایران می باشد که سالانه اقدام به تولید ده ها هزار نهال گردو پیوندی می نماید و همراه با لیبل جهاد کشاورزی به سرتاسر کشور ارسال می نماید. نهال گردو ژنوتیپ تیپ۷ پیوندی، نهال گردو چندلر و فرنور پیوندی سه رقم گردوی پیوندی محبوب و پرطرفدار در ایران می باشد که نسبت به سایر ارقام گردو سازگاری بهتری با اقلیم آب و هوایی کشور ایران دارند.

نهال گردو ژنوتیپ پیوندی رویال تیپ ۷:

نهال گردو ژنوتیپ اولین بار توسط مجموعه رویال نهال تولید شده و به ثبت رسیده است و یکی از دیرگل ترین و مقاوم ترین ارقام نهال گردو در برابر سرمای بهاره و زمستانه می باشد. باردهی گردو ژنوتیپ رویال تیپ۷، ۸تا ۱۰تن گردو خشک در هکتار می باشد. تولید این میزان گردو پوست کاغذی با ۶۰درصد مغز در واقع راه رسیدن به درآمد بالایی می باشد. گردو رویال کاملا پاکوتاه می باشد و فضای زیادی را اشغال نمی کند به همین سبب در هکتار می توان ۲۵۰ اصله از این رقم کشت کرد از دیگر مزایای این گردو می توان به باردهی آن از سال اول و خودگرده افشان بودن آن اشاره کرد. گردو ژنوتیپ رویال قابلیت کاشت در سطح ارتفاعات ۳۰۰تا ۲۵۰۰ متر از دریای آزاد می باشد.

نهال گردو فرنور پیوندی:

یکی از ارقام خارجی می باشد که منشا فرانسوی دارد. محصول حاصل از این رقم شکلی کشیده و پوستی نیمه سنگی دارد.این رقم نهال گردو قابل کاشت در ارتفاعات ۸۰۰تا۱۸۰۰متر از دریا می باشد و به دلیل دیرگل بودن ،امروزه در بسیاری از استان های آذربایجان غربی و شرقی و مناطق کوهستانی کشور کشت می شود. جالب است بدانید که گردو فرنور به ازای هر ۱۰اصله گردو نیازمند یک اصله گرده افشان می باشد از مزایای برتر این رقم می توان به باردهی آن از سال اول،پاکوتاه بودن و دیرگل بودن این رقم اشاره کرد.

نهال گردو چندلر پیوندی

نهال گردو چندلر پیوندی:

یکی دیگر از پرطرفدارترین نهال های گردو در ایران رقم گردو چندلر می باشد که منشا آن کشور آمریکا می باشد. این رقم گردو خارجی مناسب کاشت در مناطق نیمه سردسیر و معتدل می باشد.ودر ارتفاعات 300تا1200متر از دریا بهتر به عمل می آید. نهال گردو چندلر به دلیل دیرگل بودن مقاومت بالایی در برابر سرمای بهاره دارد به همین دلیل مناسب کاشت در مناطقی می باشد که سرمای دیررس بهاره دارند اما به دلیل دیرخزان بودن بهتر است در مناطق کوهستانی از کاشت این رقم خودداری کرد.

محصول حاصل از گردو چندلر دارای شکلی گرد می باشد و به دلیل داشتن پوست کاغذی و مغز سفید و روشن در میان باغداران ارزش بالایی دارد.

قیمت نهال گردو پیوندی در سال ۱۴۰۲:

قیمت نهال گردو در نهالستان royalnahal بسیار مناسب می باشد زیرا این مجموعه تولید نهال گردو پیوندی رو به صورت عمده انجام می دهد و بدون واسطه در اختیار باغدار قرار می دهد .جهت خرید نهال گردو پیوندی همراه با لیبل جهاد کشاورزی با قیمت های  زیر با کارشناسان مجموعه تخصصی رویال نهال در ارتباط باشید.

قیمت نهال گردو پیوندی چندلر، فرنور، هارتلی، ژنوتیپ به شرح زیر می باشد:

۴۰سانتی تا ۵۰ سانتی به قیمت ۹۰ هزار تومان

۶۰ سانتی تا ۱ متری ۱۰۰ هزار تومان

۱ تا ۵/۱ متری ۱۴۰ هزار تومان

۵/۱ تا ۲ متری ۱۵۰ هزار تومان

۲ تا ۳متری ۲۲۰ هزار تومان

قیمت گردو پیوندی ژنوتیپ ویژه تیپ ۷: ۲۳۰ هزار تومان

قیمت گردو پیوندی ژنوتیپ تیپ ۷: ۱۷۰ هزار تومان

قیمت گردو های بذری اصلاح شده:

گردو ژنوتیپ ۷ ویژه (۲ تا ۳ متر ارتفاع نهال): ۱۷۰ هزار تومان

گردو ژنوتیپ۷: ۱۰۰ هزار تومان

گردو ژنوتیپ ۹: ۷۰ هزار تومان

گردو ژنوتیپ ۸: ۸۰ هزار تومان

گردو ژنوتیپ ۱: ۹۰ هزار تومان

گردو کانادایی: ۸۰ هزار تومان

مجموعه تخصصی رویال نهال یکی از معتبرترین نهالستان ها ی ایران می باشد که در شهر میاندواب، استان آذربایجان غربی واقع شده است ‌و با مدیریت آرمین قاسمی اقدام به تولید نهال های شناسنامه دار و اصیل می نماید و برای نهال های عرضه شده گواهی بهداشت و ضمانت کتبی ارائه می دهد

نهال های گردو تولید شده در این مجموعه عبارتند از نهال گردو ژنوتیپ رویال، نهال گردو فرنور، گردو چندلر، گردو خوشه ای، اسرائیلی، تویسرکان، پدرو، شیلی، هارتلی، پدور و .... می باشد.

خرید نهال گردو پیوندی

خرید نهال گردو پیوندی:

همانطور که گفته شد برای احداث باغ موفق گردو حتما باید رقم مناسب نهال گردو با اقلیم آب و هوایی کشت کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.امروزه اعتماد کردن به نهالستان ها سخت شده است زیرا  نهالستان های غیر مجوزدار نیز اقدام به تولید نهال های بی کیفیت می کنند و متاسفانه گردو بذری را به جای گردو پیوندی با قیمت بالایی به فروش می رسانند که در  صورت خرید اشتباه ممکن است سرمایه و عمر شما را هدر بدهند.

خوشبختانه نهالستان رویال نهال آرمین قاسمی یکی از نهالستان های مجوزدار در کشور می باشد که اقدام به تولید نهال های گردو پیوندی شناسنامه دار می کند، نیم قرن سابقه این نهالستان در زمینه تولید نهال گردو پیوندی ضامن احداث باغ گردو شما می باشد.

جهت خرید نهال گردو و تماس با کارشناسان نهالستان با شماره های زیر در ارتباط باشید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۰۲۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

همچنین جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت نهالستان به آدرس royalnahal  مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.