هفدهمین دوره نمایشگاه معدن، صنایــع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته آغاز شد

به گزارش دنیای اقتصاد، هفدهمین دوره نمایشگاه معدن، صنایــع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته (ایران کانمین) با هدف ارائه جدیدترین دستاوردها و توامندیهای شرکتهای داخلی و خارجــی فعــال در این حــوزه با همت شرکت بانیان امید از ۱۳ تا ۱۶ آبان ۱۴۰۲ شروع شد.

این نمایشگاه با حضور محمدرضــا بهرامن رئیــس خانه معــدن ایران و عزت الــه اکبری تالارپشــتی رئیس کمیســیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افتتاح شد. گفتنی است این نمایشگاه پس از وقفه ای ۲ ساله، مجددا به عرصه نمایشگاهی بازگشته ­است تا دستاوردهای فعالان معدن و ماشین ­آلات و تجهیزات معدنی را در در فضایی بالغ بر ۱۲ هزار مترمربع در معرض دید فعالان و متخصصان این حوزه قرار دهد.

ایران کانمین هفدهم با حضور ۱۶۰ شرکت داخلی و ۶۰ شرکت خارجی در ۳ بخش اصلی اکتشاف، اســتخراج و فرآوری متمرکز است و در آن انواع صنایع، تجهیزات و ماشین­ آلات معدنی، صنایع معدنی، شرکت­های مختلف سرمایه­ گذار، موسسات مالی و اعتباری و مهندسین مشاور حضور و مشارکت دارند.

گفتنی است در ایــن دوره از ایران کانمین، ۵ پنــل تخصصــی بــا حضــور صاحبنظران، مدیــران و کارشناسان حوزه معدن و صنایع معدنی در جوار نمایشگاه برگزار می­شود.

دستیابی به فضای اقتصادی مطلوب برای فعالان حوزه معدن به منظور افزایش فرآوری و کاهش خام فروشی، ایجاد ارتباطات موثر بین فعالان این حوزه، ارائه و ترویج خدمات معدنی به بخش های تولیدی، رونق دهی به بخش خصوصی در فضای معدنی و همچنین بیان دستاوردها و کارنامه درخشان بخش معدن در اقتصاد ایران، از مهمترین اهداف ایران کانمین هفدهم به شمار می رود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.