غفاری

رپرتاژ آگهی: به گزارش صدای بورس، مهدی غفاری، رئیس هیئت مدیره شرکت کارگزاری دنیای نوین، در گفت‌وگو با «صدای بورس»، ضمن بیان نقش مؤثر کانون در جایگاه صنعت کارگزاری،گفت: کانون همیشه در همه صنوف در ارتقای آن صنف و صنعتی که در آن کار میکنند نقش بسزایی دارند و به طور یقین برای کانون کارگزاران نیز همین گونه بوده است.

وی ادامه داد: همکاری های خوبی که کانون کارگزاران با سازمان بورس دارد می توان در آینده شاهد اتفاق های خوبی در این صنعت  بود.

رئیس هیات مدیره کارگزاری دنیای نوین با بیان اینکه استقلالی که در کانون وجود دارد می تواند اتفاق های مثبتی را رقم بزند، افزود:کانون تشکلی است که میتوان برخی از موضوعاتی را که سازمان بورس در قبال کارگزاران انجام میدهد در قالب کانون پیگیری کرد. همچنین کانون بهتر ازهرمجموعه دیگری می تواند به کارگزاران برای رفع مشکلات وچالش هایی که با آن رو به رو هستند و رسیدن به اهدافشان کمک کند.

غفاری با تاکید برحمایت از استقلال کانون، گفت: با اتفاق های خوبی که در کانون صنعت کارگزاری در حال رخ دادن است، امیدواریم با حمایت مدیران سازمان بورس از استقلال کانون ، این کانون بتواند نقش خود را بهتر ایفا کند و شاهد پیشرفت و توسعه این صنعت بود.

دورنمای مثبت برای بازار سرمایه

وی به دورنمای بازار سرمایه تا پایان سال اشاره کردو گفت: با توجه به وضعیتی که در دوسال اخیر در بازار سرمایه شاهد بوده ایم و اتفاق هایی که در بازارهای موازی دیگر در کشور رخ داد به نظر میرسد که دور نمای مثبتی برای بازار سرمایه بتوان ترسیم کرد.

عضو هیئت استیناف کانون کارگزاران افزود: بازار سرمایه در یک بازده زمانی از دیگر بازارهای سرمایه گذاری مانند مسکن، طلا و دلار عقب افتاده است که به نظر میرسداگر این گپ یا شکاف قیمت در دوره باقی مانده تا پایان سال پر شود ، انتظار میرود اتفاق های خوبی برای بازار سرمایه رقم بخورد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.