شرکت های mcn برای نقد درآمد یوتیوب در ایران

مطالب مورد بررسی:

- شرکتMCN  چیست؟

- بهترین شرکت های mcn

- شرکت mcn افراک

- شرکت mcn موبیکس کیوب

- آژانس دیجیتال مارکتینگ بامداد

- شرکت mcn اندروپی

- شرکت MCN زیگ زاگ نتوورک

- شرکت MCN مستر تیوب

-شرکت MCN دکتر یوتیوب

- به کدام شرکت MCN اعتماد کنیم؟

شرکت MCN  چیست؟

شرکت های MCN به شرکت هایی گفته می شود که به تولیدکنندگان محتوای ویدیویی خدمات ارزشمندی ارائه می دهد. این شرکت ها که همیشه  مورد تایید یوتیوب هستند به طور رسمی در کشورهای مختلف به ثبت رسیده اند و مستقیما  به جای یوتیوب خدمات مختلفی را به تولیدکنندگان ویدئو ارائه می دهند، از جمله فعالیتهای آنها در یوتیوب، کار انتقال درآمد یا نقد کردن درآمد یوتیوبرها، حمایت از کپی رایت و محتوای تولید شده در برابر استفاده غیرمجاز، افزایش RPM، مدیریت کانال یوتیوب، تدوین ویدیو و طراحی گرافیک کانال یوتیوب است. برخی از شرکت های MCN کار تبلیغات در یوتیوب و گوگل را نیز انجام می‌دهند. برای همین خیلی مهم است که کانال خود را به دست چه شرکتی بسپارید تا درآمد امن و بی دردسری از فعالیت های خود بدست آورید.

بهترین شرکت های mcn برای یوتیوب در ایران

از جمله بهترین شرکت های MCN در ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-شرکت MCN افراک

افراک از بهترین کارشناسان دیجیتال مارکتینگ تشکیل شده تا بهترین خدمات بازاریابی دیجیتال را به هموطنان ارائه دهد. افراک بخشی از شرکت ایرانیکارت هست که فعالیت خود را با 300 نفر از سال 1396 آغاز نموده است و در حال حاضر با بیش از هزاران مشتری در حوزه های مختلف مارکتینگ همکاری می کند تمامی کارشناسان و اکانت منیجر‌های افراک دارای Certificate رسمی گوگل هستند. شما می‌توانید با خیال راحت کمپین‌های گوگل ادز برندتان را به افراک بسپارید.

آدرس وب سایت: افراک

۲-شرکت MCN موبیکس کیوب

از جمله بهترین و پر خدمات ترین شرکت های MCN  در ایران میتوان به MobixCube   اشاره کرد این عنوان یکی از سرویس های شرکت MobixMedia  است که در جهت رفع نیاز یوتیوبرهای ایرانی برای نقد درآمد دلاری و محافظت از محتوای یوتیوبی ایجاد شده است. این شرکت با سابقه بیش از پنج سال در زمینه خدمات یوتیوب، نقد کردن درآمد یوتیوب، تولید محتوا و… در MCN موبیکس مدیا توانسته است تجربه بهتری از فعالیت در شبکه جهانی یوتیوب برای کریتورهای ایرانی خلق کند.

یوتیوبر ها

ساده ‌سازی مسیر موفقیت یوتیوبر ها، به‌خصوص واینر های ایرانی اصلی ‌ترین هدف این شرکت است. موبیکس به عنوان قدیمی ترین و تنها MCN رسمی و بی واسطه در ایران شناخته می شود. در حال حاضر این شرکت تنها پارتنر پریمیر گوگل در ایران است. با توجه به سابقه زیاد آنها، تعداد زیادی از تهیه‌کنندگان فیلم و سریال و آهنگسازان معتبر نیز حفاظت از محتوایشان را به این شرکت سپرده اند.

از خدمات شرکت موبیکس کیوب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع مشکلات درآمدزایی کانال یوتیوب

  • درصد پایین تسویه درآمد یوتیوب

  • بهترین پشتیبانی فنی و تخصصی یوتیوب

  • افزایش سابسکرایب و درآمد یوتیوب

آدرس وب سایت: موبیکس کیوب

۳-شرکت MCN اندروپی

یکی از بزرگترین و معتبر ترین  MCN های یوتیوب در ایران با بیش از 1300 یوتیوبر و 3 سال تجربه در این کار، شرکت اندروپی می‌باشد. نقد کردن درآمد یوتیوب، محفاظت از محتوا در یوتیوب (DRM) ، گرفتن Content ID ، مدیریت و بهینه‌ سازی کانال یوتیوب، پروموت کانال یوتیوب، تبلیغات در یوتیوب از جمله خدمات اَندروپی است. این شرکت همواره ثابت کرده است که رضایت مشتری همیشه برایشان در اولیت بوده و همواره و در اسرع وقت مشتاق شنیدن صدای مشتریان است و پاسخگوی مشکلات و راهنمایی و پیشنهاد و انتقادات آنان خواهد بود از جمله شعار های موفق این شرکت برای مشتریانش اینست که این شرکت کارمزد پایینی را دریافت می‌کند.

۴-آژانس دیجیتال مارکتینگ بامداد

تیم بامداد از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه تبلیغات آنلاین و آفلاین شروع کرده است؛ هم‌اکنون بعد از نزدیک به ۱۵ سال سابقه کار مفید از تیم باتجربه‌ای تشکیل شده که هرکدام از افراد در تخصص خود بهترین هستند. شرکت بامداد خدماتی همچون کسب درآمد و نقد درآمد یوتیوب، تبلیغات گوگل، انتشار بین المللی موزیک، پکیج آموزش یوتیوب و تبلیغات اینستاگرام را ارائه می‌دهد.

در آکادمی یوتیوب بامداد، هر آنچه که شما به عنوان یک تولید کننده و صاحب کانال باید بدانید و عمل کنید را آموزش میبینید. از جمله افراد شاغل در آن که میتوان از آنها یاد کرد متخصص‌ها‌یی در حوزه‌ها‌یی از قبیل سئو، گرافیک و تولید محتوا هستند. این تیم درجه یک در اکثر زمینه‌ها‌ی مورد نیاز مشتریانش اولین رتبه را در خاور‌میانه دارد.

بامداد به بعنوان یک ناشر بین المللی موزیک، علاوه بر انتشار موزیک در پلتفرمهای اسپاتیفای، گوگل و اپل موزیک، آیتیونز و …، محافظت از کپی‌رایت آثار موسیقی را نیز برای شما انجام میدهد.

۵-شرکت MCN زیگ زاگ نتوورک

یکی دیگر از MCN های بزرگ ایرانی شرکت زیگ زاگ نتوورک است. از سری سرویس های این شرکت مدیریت کپی رایت، نقد کردن درآمد یوتیوب و تبلیغات در یوتیوب است.

این سایت با داشتن مشاوره های تخصصی، همکاری با خوانندگان موسیقی جایگاه خاصی بین شرکت های MCN پیدا کرده است.

۶-شرکت MCN مستر تیوب

در مسترتیوب با استفاده از آموزش‌های اصولی، شما را راهنمایی می‌کنند تا با تبدیل شدن به یک یوتیوبر موفق، روش‌های کسب درآمد ارزی از یوتیوب را یاد بگیرید و در ادامه برای نقد کردن درآمد یوتیوب نیز شما را یاری می‌کنند.

طراحی گرافیک کانال، دریافت content ID و پروموت کانال شما از سری خدمات مستر تیوب می‌باشد.

۷-شرکت MCN دکتر یوتیوب

دکتر یوتیوب اولین آکادمی تخصصی یوتیوب، مجموعه جوانی است که با هدف درآمد مناسب و گسترش دانش یوتیوب مارکتینگ در سطح جامعه، به علاقه‌‌مندان، خدمات و دوره‌های آموزشی هوشمندانه ارائه می‌دهد.

۸-شرکت MCN ارزیشو

یکی از کامل ترین سایت ها MCN ایرانی که همه ابزار های مورد نیاز یک تولید کننده محتوا را در اختیار آن قرار می‌دهد سایت ارزیشو است بنیان‌گذاران آن افرادی هستند که در رشته ی تخصصی خود بیش از ۱۰ هزار دلار درآمد داشته ا ند پس احتمالا همین حالا هم می‌توانید نتیجه بگیرید که استراتژی‌ها‌ی بازاریابی و درآمد‌زایی را کاملا می‌دانند خدمات ارزیشو تنها در بخش یوتیوب شامل: دوره آموزشی ویدئویی یوتیوب، کتابچه راهنمای یوتیوبر ها، نقد کردن درآمد یوتیوب، جعبه ابزار یوتیوب و تجهیزات یوتیوبر ها می‌شود. در کنار خدمات یوتیوب، دوره های آموزشی فریلنسری، فروش سیم کارت با شماره مالزی، حساب پی‌پل و فروش محصولات مجازی خدمات ارائه می‌دهد.

به کدام شرکت MCN اعتماد کنیم؟

بحث اعتماد کردن و انتخاب بهترین شرکت MCN می‌تواند برای هر فردی نسبت به معیار هایی که دارد متفاوت باشد. چند نکته که باید به آن توجه داشته باشید:

  • گذشته و رزومه آن شرکت

برخی از شرکت های MCN باعث پاک شدن برخی کانال های خود به دلیل پاک شدن حساب ادسنس شدند. مناسب است که تحقیقات خود را در این موضوع کامل انجام دهید. بهتر است جایی را انتخاب کنید که حداقل سابقه حذف کانال در یوتیوب را نداشته باشند.

  • خدمات

شرکتی که صرفا خدمات بیشتری ارائه می‌کند الزاما MCN بهتری نیست و باید از نظر کیفیت کار و رضایت مشتریان بررسی شود. در همه شرکتها مشتریان راضی و ناراضی وجود دارند، ولی باید دید دلایل این نارضایتی چیست و با وجود نارضایتی ها چطور شخص همچنان همکاری خود را ادامه میدهد. خدمات مربوط به طراحی کاور، رفع مشکلات درآمدزایی و حمایت از حقوق معنوی شما میتواند از اساسی ترین نیازهای یک یوتیوبر باشد که می‌تواند کار انتخاب یک MCN را برای شما آسان تر کند.

  • داشتن دفتر فیزیکی

ترجیحا شرکتی را انتخاب کنید که دفتری در ایران داشته باشد، چون ممکن هست برای عقد قرارداد و سایر کارها نیاز به حضور در شرکت داشته باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.