شاسی بلند با ابهت مدرن T77 رونمایی شد

بستیون T۷۷ یک SUV با ابهت است که بی ام کارز (BM CARS) آن را در یکی از مهمترین رویدادهای خودرویی کشور در معرض دید دوستداران خودرو قرار می‌دهد. هرچند پیش از این، برخی خبرنگاران خودرویی نوید ورود این محصول را داده بودند اما کسی گمان نمی‌کرد که این SUV در تابستان ۱۴۰۲ معرفی شود.

بستیون T۷۷ از زیر مجموعه برند شناخته شده FAW است که توسط بی ام کارز عرضه خواهد شد.  خطوط پرقدرت جلوی این خودرو، در کنار چراغ‌های باریک و کشیده حکایت از تبعیت این محصول از ترندهای روز طراحی خودروی دنیا دارد. 

ظرایف‌ طراحی بدنه این خودرو به ویژه در عقب آن تداعی‌گر خودروی لوکس محبوب ایرانیان یعنی رنج‌ رُوِر است.T۷۷ مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری T-GDI که با اتصال به گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه، توانایی تولید ۱۷۵ اسب بخار، قدرت و ۲۵۸ نیوتن متر، گشتاور را دارد. همچنین این خودرو مجهز به سیستم همیار راننده ADASباسطح L۲ است که نشان می‌دهد ان را باید خودرویی در کلاس روز دنیا دانست‌.

بنابر شنیده‌ها، بی ام کارز همچنین در آینده نزدیک مدل‌های از هونگ چی لوکس‌ترین خودرو ساز چین و هاوال خودروساز خوشنام وام جی خودرو محبوب وجوان پسند و کمپانی سانگ یانگ قدیمی‌ترین خودروساز کشور کره جنوبی را وارد خواهد کرد.

اولین عرضه فورس F۲۱۰ و امپاور BD۳۰۰  در بورس کالا

بهمن دیزل

 بهمن دیزل برای اولین بار محصولات تجاری فورس F210 و امپاورBD300 را در بورس کالا می‌فروشد. این طرح فروش روز سه‌شنبه، ۱۴ شهریور در بورس کالا صورت می‌پذیرد.

این شرکت فورس 12تن (F210) را با قیمت پایه حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، امپاور BD300 کمپرسی را با قیمت پایه حدود 2 میلیارد و ۳۷۸ میلیون تومان و امپاور  BD300 باری را با قیمت پایه 2 میلیارد و 436 میلیون تومان به روش بورس کالا عرضه می‌کند. بهمن دیزل به طور کلی محصولات عرضه شده خود در بورس کالا را دوماهه تحویل می دهد.

photo_2023-09-02_11-16-56

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.