نوژان

شرکت نوژان صنعت آتی ساز در نظر دارد املاک مشروحه زیر را در تهران و شهرستان ها به شرح آتی با وضعیت موجود و بصورت نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی بفروش برساند.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، بازدید از املاک و دریافت اسناد مزایده، از ساعت 7:30 لغایت 18 با نمایندگان این شرکت تمـاس حاصـل نمـوده و هماهنگـی های لازم را  به عـمل آورند و تا پایـان ساعـت اداری روز دوشنبه به تاریخ  23/05/1402 پاکـت های حاوی پـیشنهاد قیمت را به نـمایندگان شرکت نوژان صنعت آتی ساز مستقر در شهرستان ها  و یا حداکثر تا پایان ساعت اداری  روز یکشنبه به تاریخ 29/05/ 1402به دفتر اصلی شرکت به نشانی: تهران - خیابان احمد قصیر (بخارست) - خیابان دهم - پلاک 21 - طبقه اول تسلیم نمایند.

پاکت های  ارائه شده در روز دوشنبه به تاریخ 30/05/1402 ساعت 9 صبح در محل شرکت به آدرس فوق با حضور اعضای کمیسیون معاملات شرکت مفتوح و قرائت خواهد گردید. ضمناً حضور شرکت کنندگان در جلسه گشایش پاکت های مزایده اختیاری و منوط به ارائه رسید تحویل مدارک بوده و چنانچه تغییری در برگزاری و یا در زمان و مکان آن صورت گیرد مراتب از طریق وب سایت شرکت به اطلاع

خواهد رسید.

اسناد مزایده،تصاویر،و شناسنامه املاک در سایت شرکت به نشانی www.nozhansanat.ir  موجود است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر:

۰۲۱۸۲۸۹۶۲۷۱

۰۲۱۸۲۸۹۶۲۷۳

۰۲۱۸۲۸۹۶۲۴۰

۰۲۱۸۲۸۹۶۲۴۴

۰۲۱۸۲۸۹۶۲۳۵

تماس حاصل فرمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.