رونیکس شما را به شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران دعوت می‌کند

 رونیکس به‌عنوان متنوع‌ترین تولیدکننده ابزارآلات صنعت ساختمان و برند پیشرو در بازار ابزار ایران، در این نمایشگاه حضور خواهد داشت تا از جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه تولید ابزارآلات و قطعات باکیفیت رونمایی کند.

ثمره تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خانواده بزرگ رونیکس، تولید ۲۵۰۰ ابزار برقی، شارژی، بادی و بنزینی به همراه بزرگ‌ترین بانک قطعات کشور با بیش از ۳۴۰۰۰ قطعه متنوع، با هدف تامین نیازهای مصرف‌کنندگان صنعت ابزار است. طیف گسترده مصرف‌کنندگان رونیکس، شامل بازار ابزار و کارگاه‌های کوچک و متوسط، صنایع بزرگ مانند صنعت ساختمان، خودروسازی، فولاد، پتروشیمی، مصارف عمومی و خانگی می‌شود.

در این نمایشگاه بین‌المللی که یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین رویدادهای صنعت ساختمان در سطح کشور و خاورمیانه است، شرکت‌های داخلی و بین‌المللی فعال در حوزه صنعت ساختمان و تولیدکنندگان ابزار و یراق ساختمانی حضور خواهند داشت.

زمان برگزاری بیست‌وسومین نمایشگاه صنعت ساختمان در تاریخ ۱۲ تا ۱۵ مرداد ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر خواهد بود. 

رونیکس کلیه ارگان‌ها، سازمان‌ها، کارخانجات و همکاران صنعت ساختمان، صنف ابزار و یراق سراسر کشور و عموم مردم را به بازدید از غرفه این شرکت در سالن ۴۰ نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران دعوت می‌کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.