به گزارش روابط عمومی  بن‌دا فرآور،‌ در این دوره از نمایشگاه، متخصصان بایولوئنس علاوه بر گفتگو و تبادل نظر در حوزه‌های مختلف صنعت آنزیم با فعالان حوزه تغذیه دام و طیور،‌ به معرفی تازه‌ترین دستاوردها و محصولات تولیدی مجموعه پرداختند و توافق‌های همکاری بیشتر برای پیشبرد فعالیت‌های علمی و پژوهشی با دیگر فعالان و صنعتگران این حوزه صورت گرفت.

همچنین در حاشیه این رویداد،‌ بسیاری از پژوهشگران و دانشجویان با حضور در این غرفه از دانش بومی تولید آنزیم  و پروبیوتیک در حوزه دام و طیور و فناوری‌های موجود در مجموعه بایولوئنس،‌ مطلع شدند. گفتگو با فعالان رسانه‌ای و رسانه‌های تخصصی حوزه دام و طیور از دیگر فعالیت‌های غرفه در این دوره از نمایشگاه بود.

در این دوره بایولوئنس از فعالان صنعت دام و طیور برای بازدید از فرایند تولید در کارخانه، به منظور ایجاد شفافیت کامل در مسیر تولید آنزیم و پروبیوتیک،‌ دعوت کرد که با استقبال گسترده ایشان روبه‌رو شد. در این دوره متخصصان و تیم‌های تحقیقاتی بایولوئنس در غرفه حضور موثری داشتند که به صورت کامل به سوال‌های تخصصی در این حوزه پاسخ گفتند.  

برخی مشکلات موجود در صنعت دام و طیور در غرفه بایولوئنس از سوی فعالان این حوزه مطرح شد که کارشناسان حاضر در نمایشگاه،‌ به ایشان مشاوره دادند.

بایولوئنس اولین و بزرگترین تولید کننده آنزیم و پروبیوتیک در غرب آسیا است. تولید آنزیم های افزودنی خوراک دام و طیور و پروبیوتیک، سبب حفظ سلامت حیوان و افزایش کارایی خوراک شده که از مهم‌ترین فعالیت‌های بایولوئنس در این حوزه محسوب می‌شود. همچنین بایولوئنس در این سال‌ها با تولید محصولات مورد نیاز صنعت دام و طیور منجر به کاهش هزینه تولید شده است.

بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته در تاریخ ۱ تا ۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.