ویزای چین راهی به سرزمین اژدهای سرخ

اگر برای بازدید از جمهوری خلق چین مشتاق شده اید؛ دریافت ویزای چین و تور چین از قصر شیرین شما را به سرزمین اژدهای سرخ می برد. این کشور با برنامه ریزی اقتصادی منحصر به فرد خود توانست در طی ۴۰ سال فقر افراد زیادی از جامعه را ریشه کن کند و حد و مرز صنعت بازرگانی کشورش را جا به جا کند.

آشنایی با چین؛ سرزمین ابرقدرت ها

سال های سال بود که هر محصول یا اجناسی را که از دست فروش های کنار خیابان می خریدیم که البته کیفیت آنچنانی هم نداشت با خود می گفتیم: حتما چینی است! واژه چینی در میان صحبت های روزمره ما نشانه از عدم کیفیت و عمر کم آن محصول بود. اما این اتفاق ناخوشایند، ماجرای پشت پرده ای داشت که حالا پس از گذشت چندین سال روی کار آمده و عموم جامعه از آن آگاه شده است.

چین در طی این سال ها در حال تقویت زیرساخت های تولید و صادرات محصولات خود بود، حالا می توان پیشرفت چشم گیر این سرزمین را به طور کامل درک کرد. چینی ها بر این باور بودند که سرمایه گذاری روی سرزمینشان آن ها را به جایگاه بزرگی در جهان می رساند. امروزه می توان چین را یکی از قوی ترین قطب های جذب گردشگر و یکی از بزرگ ترین صادر کننده اجناس در دنیا دانست.

۳ دلیل مهم برای بازدید از چین

۳ دلیل مهم برای بازدید از چین

  • اگر اهل گشت و گذار در مناطق تاریخی هستید؛ چین بهشت شماست. در این سرزمین کهن ترین آثار تاریخی به بهترین شکل ممکن در دسترس بازدید کنندگان قرار می گیرد. به طوری که می توانید دیوار بزرگ چین، غارهای موگائو، معبد مینگ در پکن و دیگر جاذبه ها را از نزدیک لمس کنید. میراث جهانی در چین آن را به غنی ترین کشورهای آسیای شرقی تبدیل کرده است.

  • کشور چین با توجه به جذب ۱۴۶ میلیون گردشگر به طور میانگین در سال میزبان خانواده ها و گروه های دوستانه زیادی است. پس اگر با خانواده قرار است به یک سفر متفاوت و خاص بروید علاوه بر رعایت چارچوب های خانوادگی، خیالتان راجع به جاذبه های تفریحی این کشور نیز راحت باشد. در این سرزمین ۸۰ پاندای بانمک و بامزه وجود دارد که برای سرگرم کردن تمام اعضای خانواده تان بس است! تفریح در رودخانه یانگ تسه،‌ بازدید از پارک ملی ژانگ جیاجی، کوه های رنگین کمان و دیگر اماکن، لذت سفر شما را بیش از پیش می کند.

  • هتل ها و اقامتگاه های لوکس در جای جای کشور چین به چشم می خورد. یکی از مهم ترین عوامل سفر، رزرو یک هتل متناسب با نیازهای مسافر است. بنابراین یکی دیگر از دلایلی که تور چین را به شما پیشنهاد می کنیم وجود هتل های با کیفیت با موقعیت مکانی مناسب در سطح شهر است. از معروف ترین هتل های چین می توان به هتل کراون پلازا سان پالاس، هتل شرایتون شانگهای هنکو و هتل گرند حیات هنگ کنگ اشاره کرد.

سفر به چین عمر هدر رفته را باز می گرداند!

سفر به چین عمر هدر رفته را باز می گرداند!

حتما شنیده اید که می گویند: « نصف عمرتان بر فناست اگر ...!» ولی باید بدانید که همراه شدن با تور چین و سفر به سرزمین پادشاهی میانه نه تنها به عمرتان اضافه می کند بلکه چشمان شما را رو به زیبایی ها و شگفتی های جهان می گشاید. در حین بازدید از چین اولین چیزی که به نظرتان می آید تفاوت بیش از حد فرهنگ ما ایرانیان با لایف استایل و آداب و رسوم چینی هاست. البته از تنوع غذایی آن ها که هر موجود خزنده و چرنده ای را برای خوردن طبخ می کنند می گذریم و به آداب و رسوم مردمان آن می پردازیم!

به عنوان مثال چینی ها یا آرایش نمی کنند یا اگر قصد این کار را داشته باشند پوستشان را سفید و خود را شبیه عروسک های چینی می کنند! این موضوع برای ما ایرانی ها نامتعارف است علاوه بر این که لباس های خانه و بیرون از خانه شان تفاوتی باهم ندارد و اگر قصد استراحت داشته باشند در هر فضایی پیژامه و دمپایی به پا دارند.

مردمان چین همیشه فلاسک آب گرم به همراه خود دارند چون بر این باورند که آب تمام بیماری ها را تسکین می دهد. البته اگر به ترافیک های سنگین این کشور نگاهی گذرا بیندازید متوجه می شوید که همراه داشتن آب آن قدر ها هم بی دلیل نیست. گفته می شود که چین طولانی ترین ترافیک های جهان را دارد. به طوری که در یکی از طولانی ترین ترافیک های آن که ۱۱ روز به طول انجامید ۳ نفر فوت کردند و ۲ نفر متولد شدند!!

 بهترین فصل سفر به چین

بهترین فصل سفر به چین

کشور چین دومین کشور پرجمعیت در جهان است. مردمان این کشور به قدری زیاد هستند که اگر به یک مقصد گردشگری بروند دیگر جای سوزن انداختن نباشد! به این ترتیب بدیهی است که در تعطیلات و روزهای خاص در تقویم توانایی بازدید از جاذبه های گردشگری در چین از مسافران گرفته شود! پس پیدا کردن زمان درست سفر به چین یکی از مهم ترین معیارها برای تنظیم تاریخ تور چین است.

بهترین فصل بازدید از این سرزمین بزرگ و زیبا، پاییز و بهار است. در این فصول همه چیز در رنگارنگ ترین فرم خود هستند و آب و هوا برای گشت و گذار در شهر به بهترین حد خود رسیده است. اما همان طور که اشاره کردیم با توجه به ازدحام جمعیت چین بهتر است در فصولی سفر کنید که تقاضای افراد برای سفر کمتر است. در این صورت سفرتان خرج و مخارج کمتری روی دستتان می گذارد. همچنین می توانید به جای ترافیک های زیاد و صف های طولانی در این کشور به راحتی به بازدید از جاذبه های توریستی بپردازید.

البته باید بدانید که چین به سه بخش شمال و غرب، مرکزی و جنوب و شرق تقسیم شده که هر کدام هم آب و هوای مخصوص خود را دارند. شمال و غرب چین اقلیم معتدلی دارد و باران های آن کمی غافل گیر کننده است اما در بخش مرکزی این کشور شاهد آب و هوای گرم هستیم. این قسمت از چین بارش باران کمتری نیز دارد. مقام گرم ترین و مرطوب ترین قسمت چین هم به دست جنوب و شرق این کشور است.

سفر به چین یک تصمیم جسورانه است

بازدید از کشور چین یک سفر پربار و چالش برانگیز را برای افراد خاص به ارمغان می‌ آورد. تفاوت فرهنگ ها، شگفتی های تاریخی، جاذبه های گردشگری باستانی و طبیعی همه و همه در دل چین جای گرفته اند. پس اگر از سفر تنها استراحت و تفریح را می خواهید سفر به چین را فراموش کنید.

همان طور که در بخش اول این مطلب گفته شد برای ورود به چین نیاز به ویزای این کشور دارید که باید حدودا یک الی دوماه جلوتر از موعد سفرتان برای تکمیل مدارک و اخذ ویزا به یک شرکت هواپیمایی معتبر مراجعه کنید. پیشنهاد ما دریافت ویزای چین از آژانس مسافرتی قصر شیرین است. این آژانس هواپیمایی بهترین همراه شما برای سفر به چین خواهد بود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.