بهترین کیف پول های ارز دیجیتال در سال 2023

صرف نظر از اینکه چه رمزارزهایی را در کیف پول ارز دیجیتال خود دارید، مهم است که از چه نوع کیف پولی برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود استفاده می کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین کیف پول های ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ بپردازیم.

بهترین کیف پول های ارزهای دیجیتال در سال 2023 کدامند؟

پیش از آنکه به معرفی بهترین کیف پول های ارز دیجیتال در سال 2023 بپردازیم، ذکر این نکته الزامی است که به همان اندازه که برای سرمایه گذاری و انجام معاملات به بهترین شیوه در بازار فروش و خرید ارز دیجیتال، در حال کسب دانش و به روز رسانی اطلاعات خود هستید، مهم است که در مورد کیف پول ارز دیجیتالی که ارزهای خود را در آن هولد (Hold) می کنید، اطلاعات لازم و کافی را کسب کنید.

  1. کیف پول ارز دیجیتال Ledger Nano S Plus

کیف پول ارز دیجیتال Nano S Plus با توجه به امنیت بالایی که دارد، طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال و ان اف تی (NFT) را با قیمت مقرون به صرفه 79 دلار آمریکا، برای کاربران در سراسر جهان فراهم کرده و یکی از گزینه های مناسب برای انتخاب کیف پول ارز دیجیتال با امنیت بالا می باشد.

کیف پول ارز دیجیتال Nano S Plus یک کیف پول سخت افزاری است که توسط شرکت فرانسوی Ledger ساخته شده و از سال 2014 به بازار کریپتو عرضه نیز شده است. کیف پول های Ledger دارای سابقه امنیتی تمیزی هستند و تا کنون هیچ گونه نقض سخت افزاری نداشته اند.

همچنین اپلیکیشن Ledger Live به شما امکان می دهد تا به معامله ارزهای دیجیتال بپردازید، آنها را با کارت نقدی یا اعتباری خریداری کنید یا از طریق DeFi و staking آنها را وارد کار کنید. این اپلیکیشن دارای داشبورد Merlin است که به شما امکان می دهد با بیش از ۱۰۰۰ پروتکل DeFi در ۱۰ زنجیره تعامل داشته باشید.

  1. کیف پول ارز دیجیتال Ledger Nano X

کیف پول ارز دیجیتال Ledger Nano X

کیف پول ارز دیجیتال Ledger Nano X، یکی از شناخته‌شده‌ترین کیف پول‌های سخت‌افزاری موجود در بازار رمزارزها است. امنیت قوی، پشتیبانی از طیف گسترده ای از رمزارزها و اتصال به رابط های دسکتاپ و تلفن همراه، برخی از دلایلی هستند که کاربران را برای انتخاب این ولت دیجیتالی جذب کرده اند.

کمپانی Ledger سابقه طولانی در ارائه امنیت سطح استاندارد صنعتی برای دارایی های دیجیتال دارد. سخت‌افزار Nano X توسط برنامه Ledger Live پشتیبانی می‌شود، که به شما کمک می‌کند تا ۵۵۰۰ رمزارز، NFT‌ و بیش از ۱۰۰۰ برنامه DeFi را از طریق یک رابط کاربری واحد که هم در دسک‌تاپ و هم در تلفن همراه موجود است، مدیریت کنید.

همچنین می‌توانید مجموعه‌ای از دارایی‌های دیجیتال خود را از طریق Ledger Live به اشتراک بگذارید یا آنها را در DeFi قرار دهید. Nano X دارای بلوتوث است و با هر دو دستگاه تلفن همراه Android و IOS سازگار است. بنابراین، با استفاده از این کیف پول می توانید به دارایی های دیجیتالی خود در هر زمان و مکانی دسترسی داشته باشید.

  1. کیف پول ارز دیجیتال اوکی اکسچنج

کیف پول ارز دیجیتال اوکی اکسچنج

نرم افزار کیف پول ارز دیجیتال ایمن اوکی اکسچنج برای اندروید، iOS (ایفون)، ویندوز و… با قابلیت پشتیبانی از +۷۰۰ رمزارز نظیر بیت کوین، اتریوم، تتر و دوج کوین به صورت کاملا رایگان برای کاربران ایرانی طراحی شده است.

"با ثبت نام و احراز هویت در اوکی اکسچنج، بدون پرداخت هیچ هزینه ای، می توانید به کیف پول +۷۰۰ رمزارز دسترسی داشته باشید و دارایی های خود را با خیال آسوده، در اوکی اکسچنج به صورت رایگان نگهداری کنید."

ذکر این نکته الزامی است که با توجه به تحریم هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد، ممکن است هر لحظه حساب کاربری بسیاری از معامله گران ایرانی در صرافی های خارجی بسته شود. در این راستا، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی که از یک کیف پول ارز دیجیتال ایرانی و امن برخوردار باشد، اهمیت بسیار زیادی دارد.

از ویژگی های صرافی ارز دیجیتال دانش بنیان اوکی اکسچنج می توان به "مناسب بودن آن برای کاربران با هر سه سطح مبتدی، متوسط و حرفه ای، واریز و برداشت آنی، کیف پول ارز دیجیتال اختصاصی و پشتیبانی ۴ ساعته در ۷ روز هفته" اشاره کرد.

  1. کیف پول از دیجیتال Exodus

کیف پول ارز دیجیتال Exodus یک کیف پول نرم افزاری برای دسکتاپ و موبایل است که دسترسی به طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال را فراهم می کند. در حالی که بسیاری از ولت های ارز دیجیتال فقط به شما امکان می‌دهند رمزارزهای خود را در یک شبکه واحد مدیریت کنید، Exodus از دارایی‌های بلاک چین از جمله بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) پشتیبانی می‌کند.

  1. کیف پول ارز دیجیتال Ledger Nano S Plus

کیف پول ارز دیجیتال Nano S Plus، امنیت نسل قبلی خود، یعنی Nano S را فراهم می کند و با قیمت 79 دلار آمریکا، Nano S Plus 70 دلار کمتر از Nano X با 149 دلار آمریکا قیمت دارد. وقتی در نظر بگیرید که تنها تفاوت کلیدی بین X و S Plus اتصال بلوتوث و پشتیبانی از iOS است، ارزش S Plus مشخص می شود.

Nano S Plus به شما امکان می دهد کلیدهای خصوصی بیش از 5500 دارایی دیجیتال و NFT را در سردخانه نگه دارید. نرم افزار Ledger Live به مدیریت و به اشتراک گذاری دارایی های دیجیتال شما کمک می کند. می توانید دارایی های خود را از طریق برنامه Ledger Live یا با همگام سازی با MetaMask در DeFi قرار دهید.

برای یافتن کیف پول سخت افزاری که با چنین قیمت مناسبی به همان اندازه برای شما کار می کند، به سختی تحت فشار خواهید بود.

  1. کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول ارز دیجیتال Atomic Wallet یا کیف پول اتمی، به دلیل پشتیبانی از بیش از 500 ارز دیجیتال در بیش از 50 بلاک چین در یک برنامه واحد، بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ویندوز، مک و لینوکس می باشد و رابط کاربری آسان، آن را به یک انتخاب محبوب برای مبتدیان و حرفه ای ها تبدیل می کند.

کیف پول اتمی در سال 2017 توسط کنستانتین گلادیچ، مدیر عامل Changelly راه اندازی شد. Changelly یک صرافی غیرمتمرکز رمزنگاری است که در کیف پول اتمی تعبیه شده است و به شما امکان می دهد ارزهای دیجیتال را مبادله کنید یا آنها را با کارت اعتباری یا نقدی خریداری کنید.

  1. کیف پول ارز دیجیتال Trust Wallet

کیف پول ارز دیجیتال Trust Wallet، از رمزارزهای موجود در بیش از 65 بلاک چین مختلف پشتیبانی می کند. این ولت دیجیتالی به شما امکان می دهد به سرعت نمودارها و اطلاعات قیمت رمزارزهای مورد نظر خود را مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید به برنامه های کاربردی غیرمتمرکز یا dApps و DEX هایی که از افزونه Wallet Connect پشتیبانی می‌کنند متصل شوید.

لازم است تا تکرار کنیم که شما به عنوان یک ایرانی اگر از طرفداران رمز ارزها باشید، قطعا می‌دانید که راه‌وروش‌های متفاوتی برای خرید ارز دیجیتال وجود دارد که متداول‌ترین و راحت‌ترین راهِ خرید رمز ارز در ایران، از طریق صرافی‌ها و پلتفرم‌های آنلاین است. صرافی‌های ارز دیجیتال انواع مختلفی دارند و به دسته‌های خارجی و داخلی تقسیم می‌شوند.

بهتر است برای استفاده از صرافی‌های خارجی، حتما به‌طور کامل تحقیق کنید تا با مشکلاتی مانند عدم دسترسی، بسته شدن حساب کاربری و… برخورد نکنید؛ اما در صرافی‌های ایرانی مانند صرافی اوکی اکسچنج می‌توانید به راحتی و با سرعت بالا ارز دیجیتال خرید و فروش کنید.

برای خرید رمز ارز در ایران کافی است در پلتفرم آنلاین دانش‌بنیان اوکی اکسچنج ثبت نام و احراز هویت کنید، سپس به خرید تتر (USDT) https://ok-ex.io/buy-and-sell/USDT، بیت کوین‌ (BTC)، اتریوم (ETH) و سایر کوین و توکن‌ها بپردازید؛ در نهایت می‌توانید از کیف پول اختصاصی اوکی اکسچنج برای نگهداری دارایی خود استفاده کنید و یا آن‌ها را به کیف پول سخت‌افزاری منتقل کنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم بهترین کیف پول های ارز دیجیتال با بهترین عملکرد و متمایزترین ویژگی را به همراه امنیت بالا به شما معرفی کنیم. پیش از انتخاب کیف پول ارز دیجیتال خود، سعی کنید مزایا، معایب و نظرات کاربران را در راستای امنیت بالا، پشتیبانی و رابط کاربری سهیل را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید. به نظر شما چه معیارهای دیگری برای انتخاب یک کیف پول ارز دیجیتال مناسب است؟

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.