دسترسی به سیستم تلفنی حرفه ای با سانترال KX-TES824

در این مقاله قصد داریم درباره ی قابلیت ها و قیمت سانترال 824 و همچنین امکانات متنوعی که دارد آشنا کنیم. اگر به فکر یک سیستم تلفن حرفه‌ای برای بیزینس خود هستید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

سانترال KX-TES۸۲۴ در یک نگاه

همان‌طور که اشاره شد، این مرکز تلفن در ردیف سانترال‌های کم ظرفیت پاناسونیک قرار می‌گیرد. در حالت اولیه، این باکس از 3 خط شهری و 8 خط داخلی پشتیبانی می‌کند. اما با خرید و نصب کارت‌های داخلی و خط شهری مورد نیاز، ظرفیت آن به بالاترین حد خود، یعنی 8 خط شهری و 24 عدد داخلی خواهد رسید.

داخلی‌هایی که سانترال 824 پاناسونیک در اختیار شما قرار می‌دهد، از نوع آنالوگ و هیبرید هستند. به عبارتی دیگر، فقط از تلفن‌های معمولی و سانترال هیبرید، می‌توانید در مرکز تلفن خود استفاده کنید.

برای نصب و برنامه‌ریزی نرم افزاری این سانترال، به حداقل یک تلفن پاناسونیک kx-t۷۷۳۰ نیاز دارید. کلیه دستورهای برنامه‌ریزی KX-TES۸۲۴ با استفاده از این تلفن (که باید از طریق جک ۰۱ با باکس متصل شود)، تعریف خواهند شد. این دستورات می‌توانند شامل تعریف داخلی‌ها، تعریف اپراتور گویا، تخصیص شیفت‌های شب و روز، دسترسی هر داخلی به خطوط شهری، درب باز کن و .... باشند.

سانترال KX-TES824 در دسته سانترال‌های آنالوگ پاناسونیک قرار می‌گیرد. در این مرکز تلفن، نمی‌توانید از تلفن‌های سانترال تحت شبکه و دیجیتال استفاده کنید. باکس سانترال 824 باید روی دیوار نصب شود تا از نفوذ آب به داخل آن جلوگیری شود. همچنین یک باتری بک آپ در این سانترال تعبیه شده است تا در نبود برق هم بتوانید برای مدت مشخصی، از آن استفاده کنید.

کارت‌های توسعه سانترال 824 کدامند؟

باکس‌های سانترال پاناسونیک به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای استفاده بهتر از آن‌ها، باید کارت‌هایی را تحت عنوان کارت توسعه، خریداری و روی اسلات‌های مخصوص، نصب نمایید. برای افزایش خطوط شهری سانترال 824 باید از کارت سانترال KX-TE82483 استفاده کنید. هر یک عدد از این کارت سانترال، 3 عدد خط شهری و 8 داخلی، به سانترال، اضافه می‌کند. البته کارت آخر، 2 عدد خط شهری اضافه می‌کند تا در نهایت، به ظرفیت نهایی که همان 8 به 24 است برسید.

برای استفاده از کالر آیدی روی تلفن‌های مجموعه، باید یک کارت توسعه به نام KX-TE82494 را روی یکی از اسلات‌های این باکس نصب نمایید. به این ترتیب، شماره افراد تماس گیرنده، روی نمایش‌گر تلفن‌های داخلی، نشان داده می‌شود. البته هر کارت، فقط کالر آیدی را روی 3 خط شهری فعال می‌کند.

اگر قصد دارید در زمان انتظار مشتریان برای وصل شدن به یکی از بخش‌های مجموعه، برای ان‌ها موزیک انتظار پخش شود، سانترال 824 پاناسونیک، مشکل را حل خواهد کرد. این باکس از یک ورودی صدا برخوردار است که از طریق آن، می‌توان به راحتی موزیک پشت خطی برای مشتریان را فعال نمایید.

سانترال KX-TES824 از یک کانال دیزا برخوردار است. به این معنی که می‌توانید اپراتور گویای مرکز تلفن خود را به صورت رایگان برای 2 تماس همزمان فعال کنید. اگر قصد دارید این تعداد تماس همزمان را افزایش دهید، به یک کارت توسعه KX-TE82491 نیاز دارید. این کارت اپراتور گویای شما را به 4 تماس همزمان، افزایش می‌دهد.

درب باز کن هم دیگر قابلیتی است که می‌توانید با خرید کارت توسعه مناسب، از آن برخوردار شوید. به این ترتیب، کارمندان می‌توانند با فشار دادن یک کلید روی تلفن سانترال خود، درب ورودی ساختمان را باز کنند.

نصب و راه‌اندازی سانترال KX-TES824

سانترال‌های آنالوگ پاناسونیک به دو صورت برنامه‌ریزی می‌شوند: استفاده از تلفن مدیریتی و اتصال به کامپیوتر.

در روش اول، باید یک تلفن KX-AT7730 یا KX-T7730 را از طریق جک 01 به دستگاه متصل نمایید. سپس با دستورالعمل ویژه‌ای که شرکت پاناسونیک تعریف کرده است، می‌توانید مراحل مختلف برنامه‌ریزی را انجام دهید.

روش دوم، استفاده از کامپیوتر است. در این روش، باید دستگاه ۸۲۴ را از طریق کابل USB به یک رایانه شخصی متصل نمایید. در مرحله بعد، با استفاده از نرم افزار مخصوص شرکت پاناسونیک، اقدام به راه‌اندازی و برنامه‌ریزی این سانترال نمایید.

تذکر: هر دو روش ذکر شده، نیاز به تخصص و تجربه کافی دارند. بنابراین توصیه می‌کنیم شخصا این کار را انجام نداده و آن را به تکنسین‌های فنی و مجرب، واگذار نمایید.

ویژگی‌های سخت افزاری سانترال ۸۲۴ پاناسونیک

دستگاه سانترال KX-TES۸۲۴ در رنگ سفید و با وزن ۳.۵ کیلوگرم طراحی و روانه بازار شده است. این باکس دارای پایه نصب دیواری است؛ بنابراین حتما باید روی دیوار و با حداقل فاصله ۱ متر از زمین نصب شود. سانترال ۸۲۴ پاناسونیک قابلیت نصب صندوق صوتی را دارد و به این ترتیب، می‌توانید تماس‌های ورودی و خروجی مجموعه را برای نظارت بهتر روی پاسخ‌گویی کارمندان به مشتریان، ضبط نمایید.

همان‌طور که اشاره شد، این مرکز تلفن از یک باتری بک آپ برخوردار است. در زمان برق، باید دو عدد باتری ۱۲ ولت را در محفظه کناری دستگاه قرار دهید تا برق مورد نیاز برای تلفن‌ها، به راحتی تامین شود.

خرید و نصب سانترال KX-TES۸۲۴

توصیه ویژه ما به شما عزیزان این است که سانترال KX-TES۸۲۴ را تنها از نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک مانند شرکت ایده آل گستر خریداری نمایید. این مراکز، باکس سانترال ۸۲۴ را به صورت کاملا اورجینال و همراه با گارانتی ۱ ساله به مشتریان عرضه می‌کنند.

علاوه بر این، بهتر است نصب و راه‌اندازی مرکز تلفن پاناسونیک خود را به تکنسین‌هایی واگذار نمایید که مورد اعتماد مراکز و نمایندگی‌های مجاز پاناسونیک باشند. این تکنسین‌ها در آینده هم می‌توانند خدمات پس از فروش مانند عیب‌یابی و تعمیر سانترال شما را به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

در نهایت، مشاورین و کارشناسان فروش نمایندگی‌های پاناسونیک، می‌توانند با ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم، شما را در خرید بهتر این سانترال و همچنین تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی یک مرکز تلفن متناسب با نیازهای کسب و کارتان، راهنمایی نمایند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.