راهنمای جامع استخدام ادمین پیج اینستاگرام

 با روش‌های مختلفی می‌توان در این رسانه درآمد کسب کرد که یکی از بهترین آن‌ها، فعالیت به عنوان ادمین اینستاگرام است. یکی از سوالاتی که علاقمندان به شغل ادمینی مطرح می‌کنند این است که اگر مهارت‌های لازم برای این شغل را یاد بگیریم، چگونه می‌توانیم با پیج‌ها و کارفرماهای مختلف همکاری کنیم؟

در این مقاله که خلاصه ای از مقاله کامل استخدام ادمین در وبلاگ دیدوگرام است، تصمیم داریم که ابتدا نگاهی به وضعیت بازار کار ادمینی اینستاگرام داشته باشیم و سپس روش استخدام ادمین اینستاگرام را هم برای کارفرمایان و هم برای متقاضیان فعالیت در این حوزه توضیح دهیم.

منبع: didogram.com/blog

اینستاگرام؛ یک ماشین جذاب برای تولید ثروت

در حال حاضر اینستاگرام بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد و  همین موضوع نشان می‌دهد که در طول سال‌های فعالیت خود چقدر موفق بوده است. یک قانون مهم در حوزه کسب و کار اینترنتی وجود دارد: «هر جا مخاطب باشد، درآمد هم هست.» بنابراین کافی است در این رسانه پرمخاطب، مسیر خودمان را پیدا و  مخاطبان هدفِ محصولات و خدماتمان را پیدا کنیم.

مطالعات نشان می‌دهد که بیش از 200 میلیون بیزینس رسمی در اینستاگرام راه اندازی شده است. در همین کشور خودمان کسانی هستند که توانسته‌اند صدها میلیون و حتی چند میلیارد تومان از طریق این رسانه پول دربیاورند.

در صورتی که شما هم تمایل دارید از این ماشین تولید ثروت، درآمد کسب کنید، روش‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. به عنوان مثال می‌توانید یک پیج اینستاگرامی برای خودتان راه اندازی کنید و سپس با تولید محتوا و تبلیغات، محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید.

یکی دیگر از راه‌های عالی این است که به عنوان ادمین پیج اینستاگرام با شرکت‌ها و افراد مختلف همکاری کنید. فضای اینستاگرام به قدری حرفه‌ای شده است که شرکت‌ها برای فروش محصولات و خدمات خود باید از یک فرد حرفه‌ای به نام ادمین اینستاگرام کمک بگیرند. استخدام ادمین پیج اینستاگرام یکی از بهترین راهکارهایی است که باعث می‌شود فروش یک پیج از رقبای آن فراتر برود.

اینستاگرام یک ماشین تولید ثروت عالی است؛ تنها کاری که باید انجام دهید این  است که فوت و فن فعالیت در آن را یاد بگیرید یا اینکه از یک فرد حرفه‌ای برای رسیدن به هدف استفاده کنید.

بازار کار ادمین اینستاگرام در چه حال است؟

در ابتدا بازار کار ادمین اینستاگرام محدود و هر کارفرمایی که دنبال استخدام ادمین اینستاگرام بود، انتظار داشت که ادمین مورد نظر بتواند به تنهایی همه کارهای پیج مثل تولید و انتشار محتوا، برنامه‌ریزی، پاسخگویی به کامنت‌ها و دایرکت‌ها، ثبت سفارش و غیره  را به تنهایی انجام دهد. البته امروز هم کارفرماهای زیادی هستند که می‌خواهند ادمین همه فن حریف برای پیج خود استخدام کنند و همه کارها را به او بسپارند، اما مدل‌های دیگری از ادمینی اینستاگرام هم به وجود آمده است که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم:

  • ادمین بلاگر

  • ادمین تبلیغات

  • ادمین تدوینگر ویدیو

  • ادمین تولید محتوا

  • ادمین ثبت سفارش

  • ادمین پاسخگوی دایرکت و کامنت

  • ادمین سناریونویس

  • ادمین فتوشاپ کار

  • ادمین مجری

  • ادمین مدیریت کامل پیج

  • ادمین مشاوره و برنامه‌ریزی

همان طور که مشاهده می‌کنید، بازار کار ادمینی در اینستاگرام خیلی گسترده و تخصصی شده است و در حال حاضر با مسئله کمبود ادمین حرفه‌ای روبرو هستیم و به همین دلیل ادمین‌های کاربلد معمولاً با دو یا چند پیج همکاری می‌کنند.

اگر شما هم بتوانید روش فعالیت در این رسانه را یاد بگیرید مطمئناً می‌توانید با پیج‌های مختلفی کار کنید و به درآمد خوبی برسید.

چگونه می‌توانیم به عنوان ادمین اینستاگرام استخدام شویم؟

چگونه می‌توانیم به عنوان ادمین اینستاگرام استخدام شویم؟

همان طور که پیش از این گفتیم، ادمین اینستاگرام انواع مختلفی دارد و برای فعالیت در هر کدام از این حوزه‌ها، باید مهارت‌های لازم را یاد بگیریم. به عنوان مثال کسی که می‌خواهید به عنوان ادمین تولید محتوای اینستاگرام فعالیت کند، باید با تمام فوت‌ و فن‌های تولید محتوا در این رسانه مثل عکاسی، فیلم‌برداری، ادیت عکس و ویدیو و غیره آشنا باشد.

پس از اینکه تصمیم گرفتید که می‌خواهید در چه حوزه‌ای از شغل ادمینی اینستاگرام فعالیت کنید، می‌توانید به آگهی‌های استخدام ادمین پیچ اینستاگرام که در سراسر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام مراجعه و با کارفرماها ارتباط بگیرید. پس از انجام مصاحبه می‌توانید فعالیت خود را آغاز کنید.

دیدوگرام؛ یک پلتفرم حرفه‌ای برای استخدام ادمین اینستاگرام

دیدوگرام؛ به عنوان اولین و بزرگترین پلتفرم تخصصی ادمینی اینستاگرام، فعالیت خود را با تمرکز بر پرورش بهترین و کارآمدترین ادمین‌های اینستاگرام آغاز کرده است. این پلتفرم تصمیم دارد که آموزش‌های تخصصی لازم را در اختیار ادمین‌ها قرار دهد و پس از آن امکانات لازم برای استخدام ادمین ها را هم فراهم کند. مزیت دیدوگرام این است که شانس افراد را برای استخدام به عنوان ادمین پیج اینستاگرام، به میزان قابل توجهی بالا می‌برد.

اگر می‌خواهید از طریق دیدوگرام با کارفرماها و پیج‌های مختلف کار کنید، لازم است ابتدا آموزش‌های موجود در بسته تخصصی ادمین اینستاگرام را به طور کامل ببینید.

وقتی دوره خود را پشت سر گذاشتید، می‌توانید اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل کنید، حوزه تخصصی خود را بنویسید، سوابق خود را درج کنید و در بخش متخصصان خود را معرفی کنید. کارفرمایانی که در پی استخدام ادمین اینستاگرام هستند به این بخش می‌آیند و در صورتی که شما مطابق با استانداردها و انتظارات آن‌ها باشید، استخدامتان خواهند کرد.

همچنین می‌توانید به بخش فرصت های شغلی بروید. در این بخش کارفرماهای مختلف آگهی قرار می‌دهند و شرایط و میزان حقوق پرداختی مورد نظر خود را تعیین می‌کنند. در صورت تمایل می‌توانید با آن‌ها ارتباط بگیرید و همکاری را آغاز کنید.

کارفرماها چگونه می‌توانند برای استخدام ادمین اینستاگرام اقدام کنند؟

کارفرماهایی که دنبال استخدام ادمین برای پیج اینستاگرام خود هستند هم می‌توانند از طریق سایت‌های مختلفی که آگهی استخدامی منتشر می‌کنند، اقدام کنند. دیدوگرام هم به عنوان یک پلتفرم تخصصی برای استخدام ادمین، این فرصت‌ها را برای کارفرماها فراهم کرده که به بخش درج آگهی مراجعه کنند و شرایط ادمین مورد نظر خود را بنویسند. پس از منتشر شدن آگهی، ادمین‌ها به شما مراجعه می‌کنند و می‌توانید پس از مصاحبه با آن‌ها، فرد شایسته‌تر را انتخاب کنید.

کلام آخر

استخدام ادمین اینستاگرام برای بسیاری از کارفرماها یک چالش است؛ چون گاهی اوقات آزمون و خطا و استخدام افراد مختلف می‌تواند فروش و موفقیت یک پیج را به تأخیر بیندازد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.