طرح تعویض دستگاه جوش فرسوده با اینورتر جوشکاری آروا آغاز شد!!!

در این طرح تمامی دستگاه جوش های قدیمی از هر برندی بدون هیچگونه قید و شرطی با اینورتر جوشکاری آروا تعویض می شوند. روش های تعویض و مراحل و شرایط آن در ادامه آورده شده است.  اگر قصد دارید از لیست نماینده رسمی آروا در شهر و یا استان خودتان اطلاع داشته باشید، می توانید از سایت آروا و صفحه مخصوص طرح تعویض دستگاه جوش قدیمی با اینورتر جوشکاری آروا دیدن نمایید.

مراحل و روش های استفاده از طرح تعویض

مراحل و روش های استفاده از طرح تعویض

برای استفاده از طرح تعویض دستگاه جوش قدیمی، می توانید از دو روش استفاده کنید.

مراجعه حضوری

در روش اول شما می توانید از طریق مراجعه حضوری به نمایندگی های معتبر آروا در سراسر کشور، دستگاه جوش قدیمی را اینورتر جوشکاری آروا تعویض نمایید. (لیست نمایندگی های رسمی و معتبر آروا برای طرح تعویض دستگاه جوش در سایت آروا قرار داده شده است).

تماس تلفنی

در روش دوم (اگر نمایندگی رسمی آروا در شهر یا استان شما وجود نداشت یا دسترسی به آن برای شما سخت بود) می توانید از طریق شماره ۶۱۶۷۲-۰۲۱ (داخلی ۳۰۷ ،۳۰۸ ،۳۰۵ )  تماس گرفته و پس از ثبت درخواست، دستگاه جوش قدیمی خود را برای تعویض، به آدرس شرکت آروا ارسال نمایید.

در این روش بعد از ثبت درخواست و تحویل دستگاه جوش فرسوده و پس از واریز مبلغ خرید اینورتر جوشکاری با 26 درصد تخفیف، می توانید دستگاه جوشکاری مدنظر خود را با لوازم جانبی تحویل بگیرید.

مزایای استفاده از طرح تعویض دستگاه جوش فرسوده

آروا برای نوسازی صنعت ابزار، این طرح را آغاز کرده و مرحله دوم آن را در سال ۱۴۰۲ شروع کرده است. زمانی که از این طرح استفاده کنید، علاوه بر عدم نیاز به تعمیر دستگاه فرسوده خود، می توانید یک دستگاه جوش جدید با استاندارد های جهانی و 70 ماه گارانتی را خریداری کنید.

در این طرح نیاز به پرداخت کامل هزینه اینورتر جوشکاری آروا نیست و شما می توانید تمامی مدل های اینورتر آروا را با 26 درصد تخفیف به جای موتور جوش فرسوده خود خریداری کنید.

دریافت رایگان کابل، انبر جوش و انبر اتصال همراه با اینورتر جدید از دیگر مزیت های این طرح هستند.

چرا باید از طرح تعویض دستگاه جوش فرسوده استفاده کنیم؟

چرا باید از طرح تعویض دستگاه جوش فرسوده استفاده کنیم؟

با توجه به اینکه با استفاده از این طرح دیگر نیازی به تعمیر دستگاه فرسوده ندارید و البته لوازم جانبی را نیز با دستگاه چوش جدید دریافت می کنید، می توانید صرفه جویی ویژه ای را در هزینه های خود به عمل بیاورید.

علاوه بر هزینه های تعمیراتی، شرایط استثنایی دیگری نیز در این طرح قرار داده شده است که ارزش تقریبی آن ها آورده شده است.

  • هزینه تعمیر دستگاه جوش فرسوده :میانگین ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

  • هزینه لوازم جانبی :میانگین ۵۰۰ هزار تومان

  • ۲۶ % تخفیف : ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برای اینورتر با رنج قیمت ۴ میلیون تومان

  • ۷۰ ماه گارانتی آروا : با ارزش تقریبی ۱ میلیون تومان

به عبارتی با استفاده از این طرح می توانید حداقل ۴ میلیون تومان در هزینه های خود صرفه جویی به عمل بیاورید.

برخی از نکات مهمی که باید در مورد طرح تعویض آروا بدانید

  • در این طرح اینورتر های ۲۵۰ آمپر آروا بدون کابل و تنها با انبر جوش و انبر اتصال تحویل داده می شود.

  • در صورتی که حمایت از تولید صورت گیرد، این طرح در مراحل و فاز های بعدی برای سایر ابزارآلات (سنگ فرز، دریل بت کن، دریل و ...) نیز اجرا خواهد شد.

  • شما می توانید از هر مارک و برندی، دستگاه جوش فرسوده و تعمیری خود را تحویل دهید و اینورتر های آروا را با ۲۶% تخفیف، ۷۰ ماه گارانتی و لوازم جانبی رایگان دریافت نمایید.

  • شما می توانید مس، آلومینیوم و … را از دستگاه جوش خود خارج نمایید و تنها بدنه آن را تحویل آروا دهید، تا بدین وسیله ما اطمینان حاصل کنیم که اینورتر جوشکاری آروا به دست مصرف کننده واقعی برسد.

برای اطلاع بیشتر از شرایط این طرح و آدرس نمایندگی های آروا برای تعویض دستگاه جوش فرسوده با اینورتر جوشکاری، با کارشناسان آروا تماس گرفته یا به سایت آروا با آدرس arvatools.com مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.