گلوبال پتروتک کیش، ترکیبی نو از جوانگرایی و تجربه

این مجموعه فعالیت خود را سال ۱۳۸۲ و در راستای بومی سازی رفع نیازهای صنعت نفت و گاز کشور با دو دستگاه حفاری خشکی آغاز کرده و طی بیست سال حضور بی وقفه در این صنعت با اتکا به بیش از هزار نفر نیروی کارآمد و متخصصان جوان ایرانی و کسب تجربه از متخصصان بین المللی تا کنون اجرای بیش از دو میلیارد پروژه در دریا و خشکی، در نفت و گاز به خصوص در میادین حساس مشترک با همسایگان از جمله میدان نفتی آذر با موفقیت به اتمام رسانیده است.

و هم اکنون با حضور در بازار عراق نسبت به بین المللی کردن فعالیت های خود اقدام می نماید. گلوبال  پتروتک کیش که با نام اختصاری GPTK نیز شناخته می شود در این نمایشگاه هم راستا با ضرورت های کشور و در تامین امنیت انرژی نقش خود را در توسعه میادین گازی و نفتی ایفا خواهد کرد.

شایان ذکر است غرفه گلوبال پتروتک کیش از سوی محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، جواد اوجی، وزیر نفت، محسن خجسته‌مهر، شرکت ملی نفت، سردار فخاری، استاندار تهران و مدیران ارشد نفتی مورد بازدید قرار گرفت.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران میزبان علاقمندان خواهد بود. همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به سالن ۹/۸، غرفه ۴۸۰ از غرفه گلوبال پتروتک کیش بازدید و با مسئولان این سازمان گفتگو کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.