خرید تشویقی گربه+ قیمت غذای گربه رویال کنین و رفلکس

در واقع غذای گربه رفلکس و رویال کنین تنها یک وعده غذایی صرف برای گربه‌ها محسوب نمی‌شوند، بلکه دارای خواص درمانی فراوانی نیز هستند که از پیری زودرس این حیوانات پیشگیری می‌کنند و در طول عمر این حیوانات نیز تاثیر به‌سزایی دارند.

در کنار غذای گربه‌ها، نوع دیگری از خوراکی‌های مخصوص حیوانات خانگی هم تهیه شده است که با نام تشویقی وارد بازار شده‌اند. خرید تشویقی گربه‌ها در واقع همان جایزه است که با هدف‌های آموزشی، درمانی، خوشحال کردن گربه‌ها، خریداری می‌شود.

در این مقاله ابتدا در مورد دو برند معتبر غذای گربه رفلکس و رویال کنین به صورت کامل توضیحاتی ارائه می‌شود. سپس قیمت غذای گربه رویال کنین و رفلکس و عوامل موثر بر تغییر قیمت این محصولات مورد بررسی قرار می‌گیرد. در نهایت نیز به مفهوم تشویقی و زمان‌های مناسب جهت خرید تشویقی گربه‌ها پرداخته می‌شود.

غذای گربه رفلکس

غذای گربه رفلکس

غذای گربه رفلکس

غذای گربه رفلکس محصولی حجیم شده و کامل از برند رفلکس است. این برند، یکی از برندهای شناخته شده و معتبر از کشور ترکیه است که ده‌ها سال است در زمینه تهیه و تولید غذای حیوانات خانگی همچون سگ و گربه فعالیت دارد. در واقع یک تیم تحقیقاتی کامل در تولید غذای گربه رفلکس و محصولات مشابه آن فعالیت می‌کنند.

غذای گربه رفلکس دارای فرمولاسیونی است که تمامی نیازهای بدن گربه‌های بالغ را پوشش می‌دهد، چراکه حاوی مرغ و تمامی مواد مغذی است. غذای گربه رفلکس نه تنها دارای طعم و مزه خوبی است بلکه از جهت سلامت بدن این حیوانات نیز، نقش موثری دارد.

غذای گربه رفلکس حاوی مقادیر بالایی از کلسیم است که به سلامت استخوان‌ها و دندان‌های گربه‌ها کمک می‌کند. همچنین به جهت مواد تشکیل دهنده آن‌ها، خاصیت بهبوددهندگی عملکرد سیستم گوارشی را نیز دارا هستند. غذای گربه رفلکس به جهت دارا بودن امگا 3 و امگا 6 از ریزش مو گربه‌ها و خشکی پوست و ناخن‌های آن‌ها پیشگیری می‌کند.

علت محبوبیت و استقبال خوبی که از غذای گربه رفلکس شده است به تنوع محصولات آن نیز برمی‌گردد. در واقع این برند برای هر گربه‌ای با نژاد خاص و شرایطی که دارا است، محصولی متفاوت را ارائه داده است.  به عنوان مثال، غذای گربه رفلکس برای گربه عقیم شده محصولی مجزا دارد که مخصوص همین گربه‌ها تهیه و تولید شده است. این امر ریشه در این دارد که در تهیه و تولید غذای گربه‌ها، نیاز چنین گربه‌هایی کاملا در نظر گرفته شده است.

همچنین غذای گربه رفلکس در طعم‌های متعددی وارد بازار شده است و همین امر سبب شده است که طعم آن برای گربه‌ها تکراری نشود و هر بار نسبت به مصرف آن اشتیاق داشته باشند. از طرفی دیگر با توجه به سن، نژاد، گونه و دیگر ویژگی‌های گربه‌ها، غذای گربه رفلکس دارای تنوع و گستردگی محصولات است.

قیمت غذای گربه رویال کنین

قیمت غذای گربه رویال کنین

غذای گربه رویال کنین

غذای گربه رویال کنین نیز یکی از برندهای معتبر و شناخته شده فرانسوی در تولید انواع غذای مخصوص گربه‌ها است. غذای گربه رویال کنین تنها یک وعده غذایی برای این حیوانات محسوب نمی‌شود بلکه در واقع نقش مهمی در روند سلامتی و تندرستی این حیوانات دارد، چراکه دارای ترکیبات مغزی از انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز گربه‌ها است.

غذای گربه رویال کنین کاهش‌دهنده و کنترل کننده آلرژی در گربه‌های بالغ است. همچنین دارای پروتئین قوی هیدرولیز شده نیز است که تاثیر به سزای در تحرک و سرزندگی این حیوانات ایفا می‌کند. غذای گربه رویال کنین بر خلاف برخی از غذاهای گربه‌ موجود در بازار کاملا ضد حساسیت است و به جهت دارا بودن ترکیبات موثر در این دسته از غذاها، به هضم آسان غذا کمک شایانی می‌کند.

 از دیگر ویژگی‌های غذای گربه رویال کنین می‌توان به تقویت کننده سلامت پوست و مو، تقویت کننده سیستم ایمنی بدن به جهت دارا بودن آنتی اکسیدان، تنظیم کننده مقدار PH ادرار، پیشگیری کننده از تجمع سنگ‌های استرویت و اگزالات کلسیم اشاره کرد.

قیمت غذای گربه رویال کنین

 قیمت غذای گربه رویال کنین با توجه به فواید و ارزش‌های غذایی موجود در این نوع از غذای گربه‌ها کاملا مقرون به‌صرفه است. بدیهی است که نگهداری از حیوانات خانگی، نوعی قبول مسئولیت در قبال کلیه امور این حیوانات است و غذای مورد نیاز این حیوانات نقش مهمی در سلامت آن‌ها دارد.

قیمت غذای گربه رویال کنین با توجه به برخی از فاکتورهای موجود در این نوع از غذای گربه‌ها متفاوت است. از مواردی که در قیمت غذای گربه رویال کنین موثر است می‌توان به سن، نژاد، نوع، اندازه، و وزن گربه‌ها اشاره کرد.

همچنین نوع بسته‌بندی و اندازه محصول نیز در قیمت غذای گربه رویال کنین تاثیر دارد. غذای گربه رویال کنین به دو شکل کنسروی و پوچ قابل خریداری است که معمولا قیمت غذای گربه رویال کنین چنانچه از نوع درمانی باشد نسبت به سایر محصولات بالاتر است.

خرید تشویقی گربه

خرید تشویقی گربه

خرید تشویقی گربه

خرید تشویقی گربه، نقش مهمی در خوشحال کردن این حیوانات دارد. آنچه مهم است این است که خرید تشویقی گربه‌ها صرفا برای خوشحال کردن و رضایت خاطر این حیوانات نیست. بلکه در اغلب موارد خرید تشویقی گربه‌ها نوعی نقش آموزشی و تربیتی برای این حیوانات نیز دارد.

خرید تشویقی گربه‌ها محدود به سن خاص و یا نژاد خاصی از گربه‌ها نیست، هر چند گاها تشویقی نژادهای متعدد از گربه‌ها با هم متفاوت است و تلاش شده است که برای هر نژاد از گربه‌ها تشوقی مخصوصی تهیه و تولید بشود.

سوالی که معمولا از سوی صاحبان گربه‌ها مطرح می‌شود این است که بهترین زمان خرید تشویقی گربه‌ها چه زمانی است؟

در پاسخ به این سوال، از چند جهت می‌توان به این موضوع پرداخت. در واقع عبارت بهترین زمان خرید تشویقی، عبارت صحیحی نیست، چراکه هر زمانی می‌توان خرید تشویقی گربه‌ها را انجام داد، اما در برخی از زمان‌ها خرید تشویقی گربه‌ها لازم و ضروری است.

از جمله مواقعی که خرید تشویقی گربه‌ها لازم و ضروری است، زمان تربیت و آموزش آن‌ها است. هگامی که قرار است یک نکته آموزشی و یا تربیتی را به گربه آموخت نباید او را از گرفتن تشویقی محروم کرد. چراکه خرید تشویقی گربه در این زمان‌ها سبب می‌شود که روند آموزش و یادگیری گربه‌ها راحت‌تر طی شود.

همچنین از دیگر زمان‌های که خرید تشویقی گربه به شدت توصیه می‌شود، زمانی است که این حیوانات یک عمل خوب را انجام داده‌اند و شایستگی دریافت جایزه را پیدا کرده‌اند.

 مانند مواقعی که زمان‌های طولانی در خانه تنها می‌مانند. در حقیقت چنانچه در این مواقع گربه‌ها تشویقی دریافت کنند با نبود سرپرست خود به مدت طولانی بهتر کنار می‌آیند و بی‌قراری نمی‌کنند.

ناگفته نماند که یکی از مهم‌ترین فواید خرید تشویقی گربه‌ها به جهت خاصیت درمانی این محصولات نیز هست. معمولا حیوانات در هنگام خوردن دارو و یا ویتامین‌ها به صورت قرص و شربت شدیدا مقاومت می‌کنند. یکی از روش‌هایی که صاحبان این حیوانات می‌توانند در خوراندن این داروها به گربه‌ها انجام دهند، خرید تشویقی است. در واقع گربه‌ها اگر بدانند که بعد از خوردن دارو مورد نظر، به آن‌ها جایزه داده می‌شود نسبت به خوردن داروها رغبت به خرج می‌دهند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.