آشنایی با صندوق بخشی پتروما

در حالی که در دنیا روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در سهام بصورت غیرمستقیم وجود دارد. یکی از مهم ترین روش ها برای سرمایه گذاری غیرمستقیم استفاده از صندوق های بخشی است. صندوق های بخشی، صندوق هایی هستند که بصورت تخصصی روی یک صنعت خاص سرمایه گذاری میکنند.

به عنوان مثال شاید برآورد شما این باشد که سهم های پتروشیمی بزودی رشد خوبی خواهند کرد، به جای سرمایه گذاری در یک سهم خاص از این صنعت میتوانید صندوق بخشی پتروشیمی را بخرید. در کشور ما نیز این صندوق ها راه اندازی شده اند.

یکی از صندوق های معروف در این زمینه صندوق بخشی پتروما است. پتروما با تمرکز بر صنعت پتروشیمی، این امکان را به سرمایه گذاران میدهد که به جای خرید یک سهام از صندوق پتروشیمی، سهم هایی از کل صنعت را در پرتفو خود داشته باشند.

صندوق پتروما با بهره گیری از نیروی تخصصی و توانمند این قابلیت را دارد که با انتخاب بهترین سهم های یک صنعت بازدهی خیلی خوبی را برای شما داشته باشد. همچنین صندوق پتروما می تواند به عنوان یک پس انداز خوبی برای آینده فرزندان شما باشد.

خرید سهام پتروما به راحتی و با چند کلیک انجام می شود. برای خرید صندوق پتروما میتوانید با ثبت نام در سجام و انتخاب نماد "پتروما" اقدام به خرید این صندوق کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.