پلتفرم رویدادهای مجازی در نمایشگاه اینوتکس 1402

 اینوتکس فرصتی مناسب برای برقراری ارتباط  بین صنایع و کسب و کارهای مختلف است. همچنین بسیاری از بازرگانان، مهندسان، صنعت‌گران و محققین کشورهاى گوناگون می‌توانند در  این نمایشگاه با یکدیگر آشنا شوند و به تبادل نظر بپردازند.

اینوتکس سه هدف عمده را برای برگزاری رویداد و نمایشگاه سالانه خود در نظر گرفته که شامل:

  • ایجاد فضای گفتگو و امکان شبکه‌سازی بین فعالان حوزه فناوری و اطلاعات

  • فراهم کردن فرصت آشنایی و همکاری حرفه‌ای بین استارت آپ‌های نوپا و شرکت‌های داخل و خارج ایران

  • فرصت سرمایه‌گذاری و ارتباط صنایع و بیزینس‌های داخلی و خارجی می‌شود.

اهمیت نمایشگاه فناوری اینوتکس

یکی از مهمترین مزیت‌های اینوتکس امکان آشنایی و معرفی مشتریان بالقوه محصولات و مخاطب هدف به صاحبان صنایع است. در فضای نمایشگاه، تولیدکنندگان می‌توانند نیازها و خواسته‌های کاربران و کسانی که از محصول و فناوری آنها استفاده می‌کنند را بهتر بشناسند. این آشنایی تاثیر به سزایی در رشد و پیشرفت کسب و کار آنها خواهد داشت و همچنین فرصتی طلایی برای پی بردن به نقاط ضعف و قوت آنهاست.

رویداد اینوتکس یکی از بزرگترین و البته مهمترین رویدادهای فناوری و ارتباطات در ایران است که هر ساله امکانی بی نظیر و تکرارنشدنی برای رشد و تبلیغ را در اختیار مشاغل متنوع قرار می‌دهد. حضور موثر و درخشان در اینوتکس می‌تواند در برندینگ و مارکتینگ استارتاپ‌ها و معرفی محصولات جدید نقش ویژه‌ای بازی کند.

خلاقیت و نوآوری حرف اول را در نمایشگاه اینوتکس میزند و از اولویت بسیار بالایی برخوردار است. تمامی محصولاتی تکنولوژی و فناوری که در اینوتکس ارائه می‌شوند حاصل تفکر دقیق و مبتنی بر نیازهای روز طراحی شده‌اند. در واقع این نمایشگاه سالانه فناوری برای نمایش ایده‌های نو و راهکارهای جدید است.

رویدادهای اینوتکس

نمایشگاه اینوتکس

در نمایشگاه اینوتکس رویدادهای رقابتی متعددی نیز برگزار می‌شود که هم توانایی فنی شرکت‌کنندگان سنجیده شود و هم به بازاریابی بهتر آنها کمک کند.

Pitch INOTEX یا اینوتکس پیچ: یکی از رویدادهای منحصر به فرد و جالب نمایشگاه اینوتکس Pitch INOTEX است که در آن داوران داخلی و خارجی می‌توانند به استارتاپ‌ها بر اساس محصولات و نوآوری‌هایی که ارائه کردند در حضور سرمایه گذاران امتیاز دهند.

علاوه بر تاثیر بالای امتیازدهی در معرفی و تبلیغ کسب و کار، تیم‌های برتر می‌توانند غرفه‌های رایگان در نمایشگاه داشته باشند. رقابت‌های اینوتکس پیچ بسیار جدی و تعیین‌کننده است. استارت آپ‌ها بعد از مراحل ابتدایی رقابت وارد نیمه نهایی می‌شوند که در صورت پیروزی می‌توانند در مسابقه و رویداد دیگر اینوتکس یعنی INOTEX Battle شرکت کنند.

INOTEX Battle: همانطور که پیشتر اشاره کردیم تیم‌ها و شرکت‌های استارتاپی بعد از مرحله اینوتکس پیچ وارد نیمه نهایی مسابقات یا INOTEX Battle می‌شوند. در این قسمت استارتاپ‌های برتر می‌توانند توانایی و علت برتری خود را نشان دهند و محصولات خود را به رای بگذارند.

پلتفرم رویدادهای مجازی الوکام در اینوتکس 1402

پلتفرم رویدادهای مجازی الوکام در اینوتکس 1402

یکی از محصولات جدید و خلاقی که در نمایشگاه اینوتکس 1402 حضور دارد، پلتفرم رویدادهای مجازی الوکام ( (alocom.co است که توسط شرکت دانش بنیان کاوانو طراحی و ساخته شده است. این پلتفرم که با در نظر گرفتن شرایط کاربران ایرانی تولید شده، امکان برگزاری تمامی رویدادهای آنلاین اعم از برگزاری وبینار، کلاس آنلاین و جلسه مجازی را با بهترین و بالاترین کیفیت فراهم کرده است.

الوکام مزیت‌های قابل توجهی برای کاربران در ایران دارد که شامل مصرف نیم بها اینترنت به دلیل قرار داشتن سرورها در ایران می شود. همچنین الوکام مشکلات معمول و همیشگی پلتفرم‌های داخلی و خارجی رویدادهای  مجازی را ندارد و می‌توانید بدون قطع مداوم پلفترم از آن استفاده کنید و ارتباط پایداری داشته باشید.

یکی از اهداف اصلی طراحی الوکام امکان دسترسی و برقراری ارتباط با هر دستگاه و امکانات تکنولوژی به کلاس‌های آنلاین است. برای تحقق عدالت آموزشی و امکان بهره‌مندی از امتیازات نوین آموزش مجازی، الوکام پلتفرمی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در هر مکانی و با هر میزان از دسترسی به اینترنت بتوانید در کلاس‌های مجازی حضور داشته باشید.

الوکام پلتفرمی با به روزترین امکانات و تجهیزات فنی است. شما می‌توانید  رویدادهای مجازی خود مانند برگزاری  جلسه‌ آنلاین کاری و اداری و وبینار را بدون هیچ دردسری در الوکام برگزار کنید. این پلتفرم امکان ضبط بسیار آسانی نیز دارد و فضایی از کامپیوتر یا موبایل شما اشغال نمی‌کند. همچنین نیاز به نصب یا دانلود وقت‌گیر و پیچیده‌ای نیز ندارید و می‌توانید تنها با یک لینک وارد رویداد مجازی مورد نظر خود شوید. 

الوکام به توسعه کسب و کارهای دورکار و آنلاین کمک می‌کند و همچنین فرصتی بسیار ارزشمند برای دسترسی همگانی به آموزش آنلاین و کسب مهارت را در دسترس همگان قرار می‌دهد. الوکام در کنار فناوری‌های نوین و برتر سال در اینوتکس 1402 حضور دارد. برای آشنایی بیشتر با قابلیت‌ها و توانایی‌های این پلتفرم می‌توانید به غرفه 142 در این نمایشگاه سر بزنید.

اگر به فناوری و محصولات تکنولوژی‌های نوین علاقه دارید می‌توانید از غرفه الوکام در نمایشگاه اینوتکس بازدید کنید و با قابلیت‌ها و فواید متعدد آن آشنا شوید. همچنین اگر کسب و کاری مجازی و دورکار دارید بازدید و امتحان الوکام را به شدت پیشنهاد می‌کنیم. تیم الوکام در نمایشگاه اینوتکس منتظر دیدار شماست.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.