فارابمدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت فارآب با اعلام این مطلب افزود:  این شرکت به طور متوسط سالانه ۸۰ هزار شیر صنعتی تولید می‌کند که اگر به صورت میانگین تعداد شیرآلات تولیدی فاراب را در ۳۷ سال گذشته مد نظر قرار دهیم می بینیم طی این سال‌ها توانسته‌ بیش از دو میلیون و پانصد هزار شیر تولید و ماحصل این تلاش ها باعث شده هم‌اکنون  محصولات  این برند را در پروژه های بزرگ صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، ذوب آهن و سایر صنایع  مشاهده کنیم.

هومن جهانگرد ادامه داد: در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای صادرات به کشورهای دیگر هستیم براین اساس شعار ما در  نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ «فارآب، در فکر صادرات به آن سوی آب» است چشم انداز ما برای حضور در این نمایشگاه این است که با ایجاد فرصت بتوانیم به کشورهای حوزه خلیج فارس و  کشورهای همسایه و همچنین کشورهایی که با جمهوری اسلامی ایران روابط خوبی دارند و یا در حال ترمیم روابط خود با ما هستند از جمله چین، روسیه، عربستان، ترکیه، امارات و عراق صادر ات مطلوبی داشته باشیم

وی با بیان اینکه شرکت فارآب دارای ۱۳۰ نفر پرسنل است و شرکای تجاری مختلفی در دنیا دارد؛ اظهار کرد: در حال حاضر ما در حال برنامه‌ریزی برای صادرات کالاهای خود به کشورهای نامبرده و ارتقای جایگاه خود در بین کشورهای دیگر  هستیم.

وی در ادامه عنوان کرد: شرکت فارآب تجربه حضور در حوزه صادرات به شکل غیر مستقیم  را داشته است؛ و حال به صورت مستقیم در صدد ورود به حوزه صادرات و ارسال کالاها و تولیدات خود به کشورهای خارجی است.

جهانگرد خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه کالاهای این شرکت همواره رقابت پذیر، باکیفیت، شناخته شده در بازار بوده ؛ این مجموعه به دنبال گسترش این  محصولات ویژه به سایر کشورها است.

فارآب اولین تولیدکننده شیرآلات چدنی

گفتنی است؛ شرکت فارآب به عنوان اولین تولیدکننده شیرآلات چدنی در ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۶۵ آغاز کرده است. این شرکت در پی ارتقای فنی و کیفی محصولات تولیدی خود توانسته سبد کاملی از محصولات را تولید کند. محصولات این شرکت صنایع نفت و گاز، تاسیسات حرارتی و برودتی و آب و فاضلاب را تحت پوشش قرار می‌دهند.

سیستم کاری شرکت فارآب بر روی اهداف و خواسته‌های مشتری متمرکز شده  و وجود نیروی انسانی کارآمد، زبده و متخصص به تسریع و تنظیم این سیستم کمک فراوانی می‌ کند. پرسنل شرکت فارآب مجموعه‌ای مرتبط و هماهنگ هستند که در جهت ارائه بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت، سرعت در تحویل محصولات مورد تقاضا، خدمات پس از فروش و در نهایت رضایت کامل مشتری گام بر می‌دارند.

دیدگاه شراکت با مشتریان و همکاری تیمی از اساسی‌ترین اعتقادات شرکت فارآب بوده و استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استانداردهای بین‌المللی که حامی بهبود مستمر کیفیت در فرآیندهای منجر به تولید محصول و ارائه خدمات پس از فروش قلمداد می‌شود، در راستای این عقیده صورت گرفته است. 

لازم به ذکر است؛ رویکرد  کیفیت در شرکت فارآب، تنها اقدام به اخذ گواهی‌نامه‌های متعدد نیست. از بدو تاسیس تاکنون، التزام به کیفیت در کسب و کار، در اجرای پروژه‌ها، در تولید محصولات و در ارائه خدمات، بن مایه تمامی فعالیت‌های این شرکت را تشکیل داده است. تلاش شرکت فارآب همواره برای رسیدن به سطوح کیفی در حد بالاترین استانداردهای ملی و جهانی بوده و با این هدف کوشیده است تا گرایش به ارتقای کیفی و تعالی را در سازمان خود جاری و ساری کند.

شایان ذکر است؛ از جمله سایر فعالیت‌های شرکت فارآب، همکاری با موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در زمینه تدوین استانداردهای شیرآلات صنعتی بوده و علاوه بر آن این شرکت عضو فعال انجمن‌های علمی و تخصصی از جمله انجمن صنعت تأسیسات؛ انجمن صنفی کارخانجات صنعت ریخته گری ایران؛ انجمن علمی ریخته گری ایران و انجمن‌های ستصا و استصنا است.

وب سایت: http://www.farabvalve.com/
تلفن: 02189630

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.