هزینه سفر به دبی

در این متن شما را راهنمایی می‌کنیم تا سفر هیجان انگیز و لذت بخشی را شروع کرده و راهکار صرفه‌جویی در هزینه‌های خود را به شما آموزش می‌دهیم؛ به طور مثال یکی از راه‌هایی که می‌توان در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، اجاره خودرو در دبی برای رفت و آمد بجای کرایه تاکسی است در ادامه توضیحات کاملی را ارائه می‌دهیم.  

بهترین فصل سفر به دبی

دبی جزو شهرهای گرمسیری است که معمولا هوای این شهر گرم و خشک است و تحمل گرمای هوا برای کسانی که از مناطق سردسیر به آن سفر می‌کنند ممکن است طاقت فرسا باشد. بهترین زمان سفر از اواسط فصل پاییز شروع و تا اواسط فصل زمستان ادامه دارد زیرا هوا خنک‌تر و باد موسمی نیز وزیده می‌شود. 

ارزان ترین فصل سفر به دبی

در فصل تابستان به دلیل گرمای زیاد، مسافران کمتری راغب به سفر به دبی هستند، به همین دلیل ارزانترین زمان سفر به دبی در فصل تابستان است. توجه نمایید تمام مراکز خرید، تفریحی و گردشگری دارای تهویه‌های قوی هستند، پس نگران گرما در فضاهای سرپوشیده نباشید. در ادامه به لیستی از مقالات که قبل از سفر به دبی باید بخوانید اشاره می‌کنیم تا با دید بازتری به این شهر زیبا سفر کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سفر به دبی توصیه می‌کنیم از صفحه مهم ترین نکاتی که قبل از سفر به دبی باید بخوانید دیدن کنید.

بلیط دبی چقدر هزینه دارد؟

هزینه بلیط برای سفر به دبی بسته به فصل، روز، ساعت متفاوت است بهترین راه برای مشاهده قیمت بلیط دبی از طریق سایت فلایتیو یا علی بابا و سایر وب‌سایت‌هایی است که خدمات رزرو آنلاین انجام می‌دهند؛ توصیه می‌کنیم که برای اطلاع از قیمت‌های بروز در همان زمانی که قصد رزرو دارید از وب‌سایت‌های ذکر شده قیمت‌ها را ببینید.

هزینه تفریحات در دبی

شهر دبی مملو از تفریحات هیجان انگیز و خاص است که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم:

سافاری

در میان تفریحات مختلف دبی رفتن به کویر و استفاده از تورهای سافاری از جذابترین‌ تفریحات به حساب می‌آید. شما در کویر با لندکروز لذت آفرود را در تپه‌های شنی مرتفع تجربه خواهید کرد و لحظات ماندگاری را پیش‌رو خواهید داشت.

برج خلیفه

برج خلیفه یکی از بلندترین آسمان خراش‌هایی است که بشر تا امروز ساخته است و ارتفاع آن معادل 3 برابر برج ایفل است. ارتفاع این برج 828 متر بوده و رو به خلیج فارس ساخته شده است. در برج خلیفه شما شاهد هتلی لوکس با امکانات رفاهی مدرن هستید. پنت هاوس این هتل در ارتفاع 665 متر با 4 اتاق، 6 حمام، سالن پذیرایی و ... است.

آدرس: کشور امارات متحده عربی، شهر دبی، بلوار شیخ محمد بن راشد، برج خلیفه دبی

گلوبال ویلیج دبی Global village Dubai

گلوبال ویلیج دبی Global village Dubai

در سفر به دبی فرصت دیدن دهکده جهانی را از دست ندهید زیرا با صنایع دستی و سوغات ۲۶ کشور جهان آشنا خواهید شد. غرفه ایران نیز در گلوبال ویلیج دبی به چشم می‌خورد که این بخش از دهکده از معماری ایرانی و تخت جمشید الهام گرفته است و در آن شاهد فروش انواع فرش، آجیل، پسته و زعفران هستید. توجه کنید فعالیت این مجموعه تجاری نیست بلکه یک مرکز فرهنگی، هنری نیز هست البته همه‌ی فعالیت این مجموعه، تجاری نیست؛ بلکه یک مرکز فرهنگی، هنری، تاریخی، تفریحی و تجاری است.

آدرس: امارات، دبی، خیابان شیخ محمدبن زاید

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی یکی از زیباترین و متنوع‌ترین آکواریوم‌های خاورمیانه است که در مرکز خرید دبی مال نیز می‌توانید بخشی از آن را مشاهده کنید.

آکواریوم دبی را می‌توان یک باغ وحش دریایی دانست که در آن، انواع کروکودیل، شیرماهی، اسب آبی، سمور آبی و اختاپوس را در کنار انواع مارها، مارمولک‌ها و سوسمارهای دوزیست، مشاهده کنید.

آدرس: امارات، دبی، مرکز شهر دبی، مرکز خرید دبی مال

هزینه غذا در دبی

هزینه غذا در دبی بسته به رستورانی که انتخاب می‌کنید متفاوت است. شما در این شهر انواع رستوران لوکس و مدرن را در کنار رستوران‌های معمولی خواهید یافت.

بهترین رستوران های دبی

دبی به دلیل حضور گردشگر از سراسر دنیا دارای رستوران‌های بین المللی زیادی است که بسیاری از آنها جزو بهترین‌های دنیا به حساب می‌آیند در اینجا به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم:

·رستوران لاتیتود

·رستوران TOMO با چشم اندازی کامل از دبی

·رستوران نایا

·رستوران ایرانی شایان

· رستوران Tom & Serg

متوسط هزینه غذا در دبی

اگر رستوران‌های دبی را به سه قسمت تقسیم کنیم، متوسط هزینه غذا در دبی به صورت زیر است:

  1. هزینه رستوران ارزان: 20 الی 70 درهم

  2. هزنیه رستوران متوسط در دبی: بین 90 الی 250 درهم

  3. هزینه رستوران‌های لاکچری در دبی: 400 الی 700 درهم

هزینه حمل و نقل در دبی

شما در دبی می‌توانید از وسیله‌های نقلیه متفاوت در دسترس استفاده کنید که هزینه حمل و نقل در دبی نیز مانند سایر شهرهای بزرگ دنیا بسته به نوع وسیله‌ی نقلیه قیمت متفاوتی دارد.

هزینه تاکسی در دبی

یکی از وسیله‌های نقلیه‌ای که در دبی زیاد استفاده می‌شود و برای رفتن به تمام مناطق گردشگری شهر امکان استفاده دارد، تاکسی دبی است. هزینه تاکسی در دبی بسته به زمان، مکان و مسافت طی شده متفاوت است. توجه کنید در محاسبه‌ی کرایه تاکسی در دبی هزینه‌ی ورودی نیز لحاظ می‌شود. 

هزینه وسایل نقلیه عمومی در دبی

اتوبوس ارزان‌ترین راه برای رسیدن به مقاصد مختلف در دبی است، البته در صورتی که شما برای رسیدن به مقصد عجله نداشته باشید. کرایه اتوبوس در دبی حدود 3 تا 8.5 درهم است.

شما در دبی می‌توانید با کشتی نیز به مناطق مختلف بروید که ظرفیت این نوع کشتی‌های مسافربری 20 نفر است و از یک طرف نهر به طرف دیگر نهر جا به جا می‌شود. هزینه استفاده از این کشتی‌ها برای هر نفر بین 3 تا 5 درهم می باشد.

شما برای جا به جایی در دبی می‌توانید از دو خط مترو نیز بهره‌مند شوید. مترو از ساعت 05:50 صبح تا ساعت 23:00 همه روزه باز بوده و هزینه‌ی حمل و نقل به وسیله‌ی مترو3  تا 7.5 درهم می باشد.

هزینه اجاره خودرو در دبی

یکی از راه‌هایی که می‌توانید با سرعت به مقصد برسید و هزینه کمتری پرداخت کنید، اجاره خودرو در دبی است. از دو روش می‌توانید اقدام به کرایه ماشین کنید: 1- اجاره خودرو از شرکت ایرانی 2- اجاره خودرو از شرکت‌های مستقر در دبی

بهترین شرکت ایرانی که در دبی دارای دفتر نمایندگی است و دارای پشتیبانان ایرانی (برای همیاری شما) است، شرکت سعادت رنت (sadatrent) می‌باشد. شما قبل از سفر خود از طریق وب‌سایت به صورت آنلاین و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید خودروی مورد نظر را رزرو کنید.

خوب است اشاره کنیم که در دبی می‌توانید از دو شرکت speedydrive و Oneclickdrive نیز درخواست خودرو کنید و لذت سفر خود را دو چندان کنید.

سعادت رنت

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.