با چند کلیک حقت را بگیر | اپلیکیشن تخصصی وکیل آنلاین

در چنین شرایطی تنها با چند کلیک می توانید از یک سایت حقوقی مطمئن مدد بجوئید. دیجی حق با ارائه خدمات و مشاوره حقوقی پیش از تشکیل پرونده، در حین روند پرونده و ... یکی از مطمئن ترین گزینه ها است.

مشاوره حقوقی به چه کاری می آید؟

ممکن است این سوال پیش بیاید که چرا باید از مشاوره حقوقی استفاده کنیم؟ مشاوره حقوقی چه مزیت هایی دارد؟ در جواب باید در نظر داشت که استفاده از مشاوره حقوقی موجب افزایش سطح آگاهی حقوقی می گردد و از این نظر به محض مواجهه با مسئله حقوقی، توانمندی حل مسئله را به خودی خود خواهیم داشت.

به طور کلی موکل زمانی از مشاوره حقوقی مدد می گیرد که در ارتباط با موضوعی دچار مشکل شده باشد و بخواهد آن را از طریق قانونی حل کند. در این حالت فرد با دریافت مشاوره حقوقی این امکان را دارد که مسائل به وجود آمده را تحت شرایط مناسبی حل کند.

در نظر داشته باشید که بسیاری از افراد توانستند مشکلات خود را به صورت قانونی و از طریق مشاوره حقوقی حل کنند و در این صورت دیگر به انتخاب وکیل نیازی نیست. البته مشاوره حقوقی و وکیل هر کدام مزایای خاص خود را دارند و موکل باید تشخیص دهد که از مشاوره حقوقی استفاده کند یا با وکیل پایه یک دادگستری قرار داد ببندد.

از این رو پلتفرم حقوقی دیجی حق با فقط وکلای پایه یک دادگستری برای ارائه مشاوره حقوقی آنلاین، راهنمایی های لازم درباره مسائل مختلف حقوقی مانند تنظیم شکوائیه، تشکیل پرونده و ... در خدمت کاربران است. امکان پاسخگویی به پرسش های کاربران در زمینه های مهریه، ارث، دیه، ثبتی و... به صورت شبانه روزی فراهم است.

همچنین در نظر داشته باشید که استفاده از مشاوره حقوقی را نباید به یک بازه زمانی خاص محدود کرد، در واقع بهره‌مندی از مشاوره حقوقی آنلاین و حضوری برای افزایش سطح آگاهی و دانش حقوقی بسیار مؤثر است.

به هر حال، مشاوره حقوقی به عنوان یک روش تأثیرگذار در برطرف کردن مشکلات و مسائل حقوقی است. خدمات حقوقی دیجی حق به منظور اطمینان کاربران از کیفیت اطلاعات ارائه شده، عموماً از جانب وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود.

مشاوره حقوقی آنلاین

با دریافت مشاوره حقوقی از مزایای زیادی برخوردار شوید!

عموماً وکیل دادگستری علاوه بر انعقاد قرارداد برای پیگیری پرونده حقوقی می تواند مشاوره حقوقی آنلاین و حتی حضوری نیز ارائه دهد. اما همه چیز به مسئله حقوقی موکل بستگی دارد، البته که هر یک از این دو موارد برای موکل مزیت های ویژه خود را دارند.

یکی از مزایای استفاده از مشاوره حقوقی این است که موکل با هزینه ‌های مناسب ‌تر می تواند اطلاعات حقوقی دریافت کند در حالی که در اختیار گرفتن وکیل هزینه بیشتری می طلبد. افرادی که به دلایل متفاوتی توانایی انتخاب وکیل را ندارند با استفاده از مشاوره حقوقی می توانند به حل و فصل دعاوی مطرح شده اقدام کنند. چنانچه که از مشاوره حقوقی مدد بگیرید، در حین انجام مراحل طرح دعاوی دیگر وکیلی در دادگاه نیست تا از حق موکل دفاع کند.

بنابراین موکل ضمن استفاده از خدمات حقوقی، باید شخصاً برای ثبت شکایت اقدام کند. البته جای نگرانی وجود ندارد زیرا وکلای دادگستری دیجی حق در زمان مشاوره، تمامی اطلاعات لازم را در مورد نحوه انجام مراحل طرح دعوی و فرآیند دادرسی در اختیار موکل قرار می ‌دهند. 

همچنین متناسب با امکانی که دیجی حق فراهم کرده است، موکل می تواند به صورت حضوری و همچنین غیر حضوری به گفتگوی حقوقی با وکیل بپردازد که در این روند، موکل می ‌تواند از تجارب و دانش حقوقی او استفاده کند. 

خدمات حقوقی

با دیجی حق از خدمات زیر بهره مند شوید!

دیجی حق تمام تلاش خود را به منظور افزایش معلومات افراد به کار گرفته است؛ از این رو محدودیتی برای ارائه موضوعات مشاوره حقوقی وجود ندارد و این پلتفرم فقط با وکلای پایه یک دادگستری در همه زمینه ها آماده ارائه خدمات حقوقی جهت حل مشکلات و احقاق حق موکلین آماده خدمات رسانی هستند.

هدف از طراحی دیجی حق ارائه خدمات حقی با کمترین هزینه جهت افزایش دانش حقوقی عموم افراد جامعه است. امکان پرسش آنلاین برای کاربران در هر ساعت از شبانه روز به عنوان یک مزیت در اختیار افراد قرار گرفته است. در نظر داشته باشید که قسمتی از سوالات به صورت رایگان و دیگر خدمات حقوقی با قیمت های رقابتی و یا تعریف شده توسط وکلای پایه یک ارائه می شود.

تمامی وکلای دیجی حق در تنظیم قرارداد، طرح دعوی درست و تنظیم شکوائیه در دعاوی کیفری و حقوقی و جمع آوری دقیق مدارک مورد نیاز برای اثبات دعوی از حقوق موکل خود در دادگاه تمام توان حرفه ای خود را به کار می گیرند. در نظر داشته باشید که با ملاقات حضوری نیز می توانید از عملکرد وکیل مورد نظر در دادگاه اطمینان حاصل نمایید.  

چگونه پرونده حقوقی خود را در دیجی حق پیگیری کنم؟

دیجی حق در سه قالب اپلیکیشن، وب اپلیکیشن و سایت برای سهولت دسترسی طراحی شده است. فراموش نکنید که این پلتفرم با هدف ارائه بهترین خدمات به کاربران از کمترین هزینه برخوردار است. همچنین شما می توانید با نصب اپلیکیشن دیجی حق و ثبت نام در آن ادامه فرآیند پیگیری ها را از طریق اپلیکیشن انجام دهید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.