معرفی دوره DBA دانشگاه تهران

علاقه مندان به فعالیت حرفه­ای در فضای کسب و کار فرصت این را دارند تا در این دوره­ها نام نویسی نمایند.پیرو برنامه‌ریزی انجام شده جهت ارتقای کیفیت و کاهش هزینه‌ دوره‌های مدیریت کسب و کار MBA  و DBA این دوره‌ها در دو بخش حضوری و آنلاین برگزار خواهند شد و گواهی پایان دوره نیز از سوی دانشگاه تهران اعطاء می‌شود.

اطلاعات دوره های MBA و DBA

با توجه به نیازمندی‌های امروز کسب‌وکارها و شایستگی‌های لازم برای کامیابی در عرصه رهبری سازمان‌ها، و نیز با درنظرگیری نیاز توسعه‌ای کشور در میسر توسعه پایدار و بهره‌ور، پرورش مدیرانی صاحب سبک با افق دید مناسب جهت خلق آینده امری لازم و ضروری به نظر می‌رسد. در همین راستا دوره‌های MBA  و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران با ارائه مهمترین سطوح دانشی مدیران سعی برآن دارد که ارزش آفرینی و رقابت در فضای جهانی امروز را برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه مدیریت به شیوه‌ای کاربردی تبیین سازد.

مزایای دوره‌های جدید MBA و DBA

  • ارائه گواهی دوزبانه پایان دوره از دانشگاه تهران

  • کاهش هزینه‌های حضور در دوره‌های مدیریتی MBA و DBA

  • عملیاتی شدن مباحث با برگزاری کلاس‌های زنده

  • بالارفتن سرعت یادگیری دانش‌پذیران و پرهیز از فرسایشی شدن دوره

  • دسترسی به اساتید حرفه‌ای از طریق پنل کاربری و کارگاه‌های اجرایی

  • برگزاری کلاس‌های حضوری ویژه علاقه‌مندان به حضور در فضای دانشگاه

نحوه اجرای دوره‌های MBA و DBA

دوره‌های حضوری پس از تایید هیئت رئیسه دانشکده و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار خواهند شد و کلاس‌های آنلاین نیز جهت مدیریت بهتر زمان و هزینه و نیز مدیریت شرایط موجود برگزار می‌گردند.

دوره‌های MBA و DBA مبتنی بر تجربه و دانش فنی اساتید حرفه‌ای، متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، دانش‌آموختگان نخبه دانشگاه تهران، مفاخر برجسته کشور و متخصصان موفق و صاحب نظر می باشد.

جهت مشاهده هزینه و سرفصل دوره‌ها در انواع گرایشات آن می توان روی عبارت روبرو کلیک نمود. (سرفصل­ها و هزینه دوره DBA)

نحوه پذیرش و ثبت‌نام

پذیرش در دوره‌های مدیریت کسب و کار MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران به صورت بررسی سوابق و مدارک خواهد بود و متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۲۲۵۴۰۲ یا ۶۱۱۱۵۱۲۴ (با پیش‌شماره ۰۲۱) مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران تماس حاصل نمایند و نیز افرادی که خارج از ایران هستند می‌توانند از طریق نرم افزار واتساپ با شماره 00989373413926 پیام‌ها و سوالات خود را مطرح نمایند تا از مشاوره علمی لازم جهت حضور در این دوره‌ها بهره‌مند گردند.

جهت پیش ثبت نام مستقیم دوره‌ها  و استفاده از تخفیف عیدانه می‌توانید روی عبارت ثبت نام دوره های MBA و DBA  کلیک نمود و فرم مربوطه را تکمیل نمایید. کارشناسان آموزشی دانشکده با شما تماس خواهند گرفت.

همچنین دسترسی به اطلاعات لازم در وبسایت رسمی مرکز در دانشگاه به آدرس  https://catp.ut.ac.ir/fa   فرآهم خواهد بود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.