معاملات خودکار در صرافی بینگ ایکس به لطف هوش مصنوعی

یک ربات تریدر برنامه ای کامپیوتری است که بر اساس یک مجموعه از سیگنال ها و استراتژی های ترید طراحی گردیده و می تواند تعیین کند که یک ارز و یا یک سهم و یا هر چیز دیگری، در نقطه ای مشخص خریداری شده و یا به فروش برسد. هدف از ساخت این بات ها برداشتن عوامل روان شناختی مضر از ترید می باشد.

صرافی‌های متمرکز متعددی از ویژگی خرید و فروش و معامله کریپتو با ربات بهره‌مند هستند؛ اما مسئله این است که این پلتفرم‌ها به عنوان حافظ کامل وجوه کرپیتو شما محسوب می‌شوند. در چنین مواقعی باید به امنیت و یکپارچگی پلتفرم اعتماد کنید؛ چراکه اگر یک اکسپلویت در پلتفرم وجود داشته باشد، در این صورت ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

همچنین لازم به ذکر است که تعداد زیادی از پلتفرم‌های متمرکز از استراتژی‌های معاملاتی ربات محدودی برخوردار هستند. از برترین پلتفرم‌های متمرکز با ویژگی ترید خودکار ، می‌توان به صرافی بینگ ایکس BingX اشاره کرد. که قابلیت های بیشتری دارد و تمام استراتژی ها و ربات ها قابلیت شخصی سازی کردن را دارند.

ترکیب ربات های معامله گر با صرافی های ارز دیجیتال

پیشرفت در هوش مصنوعی باعث شده معامله گران ارزهای رمزنگاری و صرافی ها سودهای بزرگی از طریق تجزیه و تحلیل رفتارهای بازار و تعیین زمان انجام یک معامله هنگامی که یک معامله با وجود خطاهای انسانی ممکن است منجر به استرس، FOMO (ترس از دست دادن سرمایه)، حرص یا ترس شود، را کسب کنند.

از این رو دستیاران معامله گر در صرافی ها می توانند آسودگی خاطر بیشتری را برای کاربران به ارمغان آورند. این ربات ها به تنهایی جایگزینی مناسب برای سرمایه گذران انسانی نیستند بلکه به عنوان یک مکمل برای افزایش اطلاعات و کاهش ریسک معامله گر عمل می کنند و در پیشگیری از انجام معاملاتی که ممکن است با ترکیب احساسات و عدم مدیریت ریسک نتیجه خوبی را در پی نداشته باشد، نقش دارند.

این فناوری در صرافی های ارز دیجیتال احساسات تریدر را حذف میکنند و ترید میتواند با پیاده سازی استراتژی خود بدون ترس و استرس وارد معامله شود.. در حقیقت عدم احساسات مهم ترین عنصر برای معامله در ارزهای دیجیتال است و معامله گران احساسی مداوم معامله هایی زیان بار را مرتکب می شوند.

بهترین پلتفرم و صرافی ارز دیجیتال برای ایرانی ها

بهترین پلتفرم و صرافی ارز دیجیتال برای ایرانی ها

امروزه با جذب بسیار بالای افراد برای معاملات در بازار ارز های دیجیتال، کاربران ایرانی بسیاری شروع به فعالیت در این بازار مالی نموده اند و برخی از کاربران برای خرید و فروش رمز ارز ها در صرافی های آنلاین ارز های دیجیتال خارجی به دلیل وجود تحریم های بین المللی با مشکلات زیادی مواجه شده اند. سرمایه گزاران ایرانی در بازار ارز های دیجیتال می توانند با انتخاب صرافی ارز دیجیتال مجاز خارج از کشور معاملات خود را با اطمینان بیشتری در این بازار داشته باشند.

یکی از این صرافی ها، بینگ ایکس BingX است. اولین ویژگی آن، عدم دشوار بودن انجام مراحل احراز هویت کاربران در آن می باشد. همچنین پشتیبانی صرافی قوی بوده و به سوالات کاربر در سریع ترین زمان پاسخ کامل به زبان فارسی میدهند.

کم بودن کارمزد معاملات ارز دیجیتال و پشتیبانی از خرید و فروش ارزها و توکن های مختلف و متنوع برای کاربران  در کنار داشتن امنیت بالا در مقابل حملات هکرها میتواند انتخاب مناسبی باشد.

نحوه استفاده از سایت صرافی برای خرید یا فروش به دلیل داشتن زبان فارسی و پشتیبانی بسیار راحت است. هیچکدام از خدمات صرافی بینگ ایکس محدود نبوده و ارائه خدمات به کاربران کشورهای مختلف همه در یک سطح کیفی هستند.

بهترین پلتفرم ترید خودکار چیست؟

معاملات در بازارهای مالی طی سال ها به شدت به دلیل جهش های چشمگیر در فناوری معامله بسیار تغییر کرده است. یکی از بزرگ­ترین پیشرفت ها امکان دسترسی تریدرها  به استراتژی های ترید خودکار بوده است. اما بهترین پلتفرم معامله خودکار کریپتو چیست؟

در حالی که پلتفرم های مختلف معامله خودکار در بازار وجود دارد، یکی از بهترین پلتفرم های خودکار معاملات کریپتو، BingX است. پلتفرم این صرافی همچنین به سرعت به بهترین پلتفرم کپی ترید معاملات ارزهای دیجیتال تبدیل می شود زیرا کاربران به کمک آن در ارزهای دیجیتال در بازارهای رو به رشد و نزولی سرمایه گذاری می کنند.

امکانات بستر معاملاتی

امکانات بستر معاملاتی  BingX

  • خرید و فروش ارزهای دیجیتال

  • معامله در بازار فارکس

  • معامله در بازار اسپات

  • نوسان گیری در بازار فیوچرز و مشتقات

  • مدیریت سرمایه به کمک کیف پول هوشمند

  • پیوستن به برترین تریدرهای صرافی و کسب درآمد

  • کپی ترید و استفاده از سیگنال سایر کاربران

  • ساخت استراتژی های شحصی در ربات گرید ترید

  • داشتن سیستم افیلیت و پارتنری

  • کسب درآمد از  طریق ساختن تیم تریدر

دلیل موفقیت پلتفرم BingX و معامله خودکار درآن به این دلیل است که هر کسی میتواند استراتژی خود را بساز و یا از استراتژی دیگران که وین ریتی خوبی دارند استفاده کنند.

چگونه از استراتژی گرید تریدینگ استفاده کنیم؟

صرافی بینگ ایکس یکی از بهترین صرافی های کریپتویی برای ایرانیان است که خدمات گرید ترید را ارائه میکند.

تجارت شبکه‌ای یا همان گرید تریدینگ نوعی از استراتژی معاملات خودکار است که در صرافی بینگ ایکس شما به‌عنوان سرمایه‌گذار یک شبکه قیمت ایجاد می‌کنید. سپس صرافی به‌صورت مکرر با قیمت‌های از پیش تعیین‌شده خرید میکند و سپس منتظر میماند تا قیمت از آن سطح بالاتر رفته و به سطح مورد انتظار شما برسد. در این هنگام است که صرافی فروش را انجام میدهد. و بدون هیچ گونه دخالتی و فقط با سرمایه گذاری شما میتواند از نوسانات بازار سود ببرید.

انواع گرید ترید در صرافی بینگ ایکس: 1. گرید فیوچرز ور جهت بازار یا خلاف جهت بازار 2. گرید در بازار اسات بین 2 بازه قیمتی 3. گرید ترید به صورت نامحدود بالا تر از یک قیمت

کمک از سیستم های کپی ترید برای معامله

کمک از سیستم های کپی ترید برای معامله

استراتژی های  کپی ترید را می‌توان به دو دسته خودکار (Automatic) و دستی (Manual) تقسیم‌بندی کرد. شما می‌توانید کپی تریدینگ را خودتان با گرفتن سیگنال از یک تریدر حرفه‌ای در شبکه اجتماعی صرافی بینگ ایکس اجرا کنید یا با استفاده از قابلیت های خود پلتفرم‌ بینگ ایکس با انجام تنظیمات دلخواه کپی تریدینگ انجام دهید.

پلتفرم‌ Copy Trading صرافی بینگ ایکس به شما امکان تقلید در عین سرمایه‌گذاری خودکار را می‌دهد؛ زیرا معامله به‌صورت خودکار و به اصطلاح اتوپایلوت (Autopilot) انجام می‌شود و به‌وسیله ربات‌ ترید یا تریدرهای حرفه‌ای صورت می‌گیرد و نیازی نیست کار چندانی انجام دهید. با این حال می‌توانید تریدر را خودتان انتخاب کنید و در هر مرحله از سرمایه‌گذاری آن را متوقف کنید. و برای معاملات خود حد سود و ضرر مشخص کنید و برای هر معامله درصد خاصی از سرمایه را درگیر کنید.

مزایای یک پلتفرم کپی تریدینگ:

  • کاهش ریسک برای معامله‌گران تازه‌کار

  • دردسر کمتر، سود بیشتر و یادگیری آسان‌تر

  • پذیرش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال

  • پرداخت حق کمیسیون به تریدرهای حرفه‌ای‌

کپی تریدینگ با سوشیال و میرور تریدینگ هر سه مورد از نظر کارایی نزدیک به هم هستند، اما تفاوت اصلی کپی تریدینگ با دو مورد دیگر این است که کاربر دقیقا و بدون بررسی، پوزیشن‌های تریدر مورد نظر را تکرار می‌کند. و این برای کسانی که هیچ گونه آشنائیتی با بازار کریپتو ندارند بسیار کار را راحت تر کرده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.