هر شماره از فصلنامه‌های بادکوبه حول یک موضوع شاخص شکل می‌گیرند و مقالات آموزشی به همراه کمپین‌های‌ مهم برندهای بزرگ دنیا ترجمه و تالیف می‌شوند. در فصلنامه شماره هشت که از جدیدترین شماره‌های منتشر شده به حساب می‌آید موضوع اصلی «هویت بصری» و در کل «زبان تصویر» است.

بادکوبه

البته نباید از این نکته غافل شد که موضوعات مهم دیگر نیز پوشش داده می‌شوند. درواقع خواندن هر شماره از این مجلات، مستقل از شماره‌های دیگر قابل اعتبار هستند و از صفحه به صفحه‌ی آن‌ها می‌توان تجربیات مهمی را دریافت کرد که توسط متخصصان تحلیل شده‌اند. این محتواهای جذاب خواننده را با خود همراه می‌کند تا در کنار افزایش آگاهی و علم‌آموزی، تجربیات مفید اما لذت‌بخشی را کسب کند.  

به طور مثال در فصلنامه شماره هشت علاوه بر موضوع شاخص آن که «هویت بصری» است؛ به موضوعات دیگری نیز پرداخته شده است. از جمله: تبعیض جنسیتی در آژانس‌های تبلیغاتی، ایرادهای دیزاین در استارتاپ‌های ایران، خدمات به صرفه برای مشتریان نوپا و نگاهی به مهم‌ترین کمپین تشویق به واکسیناسیون.

از متن فصلنامه:

 در بهار 2018، پیامی عجیب و غریب به تمام 3/6 میلیون نفری که مک‌دونالد را در توییتر دنبال می‌کردند ارسال شد. در متن توییت آمده بود:

«گوشت صد در صد تازه‌ی گاو + جان گودمن = (چیزی شبیه به) ASMR» در این توییت، لینک یک ویدیو هم قرار داشت. ستاره‌ی فیلم لبوفسکی بزرگ و سریال روزان به دوربین زل زده و با حالتی هوس‌ آلود در وصف برگر غول فست فود حرف می‌زند و هم‌زمان صدا و تصویر همبرگری اشتهابرانگیز که روی اجاق جلز ولز می‌کند پخش می‌شود. گودمن عمداً صدایش را پایین می‌آورد و می‌گوید: «ببین، برگر جدید مک‌دونالد که با گوشت تازه درست می‌شه داغ‌تر و آب‌دارتره. زبونت رو بند می‌آره. صدای جلز ولزش رو حس می‌کنم... اوف، اون پنیر آب شده به سرتاپای گوشت گریل می‌‎چسبه... پنیرش خیلی جذابه، خیلی نرمه.»

متنی که خواندید بخشی از پرونده «برگر جدیده» در فصلنامه شماره هشت بود. این فصلنامه و شماره‌های دیگر آن را می‌توانید از طریق وبسایت فروشگاه بادکوبه تهیه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.